Basaev 0 #1 Публикувано 6 Януари, 2011 Преди пак бях писал за въпросната Хонда. Но да напиша пак - Сивик 97г, хечбег 1.4I - 75 коня.(Японка). Харчи много масло - та минахме през пълна синтетика, после полу - 10В40, сега е на 15В40 и пак щеката е суха на 4-5.000 км. Ходил моя приятел при майстори и му казали, че не е от сегменти, а гумички на клапаните. Искат му за смяна около 160лв. Даже имало масло по крайното гърне. Мисълта ми е как са разбрали и са категорични, че е от гумички а не от сегменти?. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #2 Отговорено 6 Януари, 2011 Колега при хондите почти е сигурно като почне да гори масло ,че е от сегментите.Гумичките реално погледнато се сменят по-лесно, не е нужно сваляне на глава и т.н. ,а и от там по малко труд. Но ако ще правиш нещо си ревизирай мотора и после да не му мислиш, смени си сегменти и гумички погледнете лагерите как са ако се наложи и тях, слагай добро масло и си гледай кефа и ще и се радваш дълго. Аз наскоро правих ремонт на моя мотор и сложих BGA гумички и съм доволен! И знай икономията е майка на мизерията, имам предвид ,че ако гледаш да икономисаш от части било то сегменти а да смениш гумички и обратно не си заслужава след като мотора е отворен Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 7 Януари, 2011 Без гумички да е събрана тая кратуна па няма да гори толко масло. Мноо поздрави на , ''майсторите'' . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове