Andrey Mitev 1 #1 Публикувано 2 Януари, 2011 (Редактирано) Сутрен зимата колата работи на 2500-3000 оборота.Дори като загрее оборотите не падат под 1500.Лятото е по добре,но нее както нормално.Не чак толкова,но пак са високи.Смених стъпковото моторче,но работата на мотора не се промени.Разхода се вдигна доста.Незнам дали от високите обороти или от някакъв друк проблем.Ако някой има решение на проблема моля да сподели.Ако сменя датчика за температурата на електрониката дали ще има ефект? Редактирано 2 Януари, 2011 от Andrey Mitev 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 2 Януари, 2011 Вероятно проблема е във FITV клапана. И само да вмъкна - хонда нямат стъпково моторче.Ето инфо как да го почистиш и затегнеш въпросния клапан -> http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1564019 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pumata_dp 12 #3 Отговорено 2 Януари, 2011 При мен студена работи на около 1300об/мин това нормално ли е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Andrey Mitev 1 #4 Отговорено 2 Януари, 2011 Вероятно проблема е във FITV клапана. И само да вмъкна - хонда нямат стъпково моторче.Ето инфо как да го почистиш и затегнеш въпросния клапан -> http://www.honda-tec...d.php?t=1564019FITV клапан или стъпково моторче няма значение.Сетил си се за какво говоря.Благодаря ти за информацията.Ще я исползвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Andrey Mitev 1 #5 Отговорено 2 Януари, 2011 При мен студена работи на около 1300об/мин това нормално ли е 1300 оборота-изопщо не се оплаквай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AuruMoon 14 #6 Отговорено 2 Януари, 2011 Ммм 1 бърз въпрост. Имат ли моята д15б2 такъв клапан IACV има със сигурност, но не съм убеден за тоя FITV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #7 Отговорено 2 Януари, 2011 На студен двигател са нормални високите обороти до около 1500 об/м, като постепенно падат при загряване на двигателя до около 60 градуса на водата.Стъпково моторче или клапан - има значение и обръщам внимание за да е ясно, а не да се заяждам.D15B2 мисля, че няма FITV но си има IACV. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Andrey Mitev 1 #8 Отговорено 2 Януари, 2011 Не става вапрос за заяждане.Гледах снимките които ми прати,но мойто не е същото.Най вероятно е IACV.Принципа е като на немските коли с ел.захранване движи бутало само дето се топли от антифриза.Ако за него имаш идеи кажи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #9 Отговорено 2 Януари, 2011 (Редактирано) колега разгледай тази темаhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=54654&st=0&p=1057167152&fromsearch=1entry1057167152ето клипчета какво се прави с FITVhttp://www.youtube.com/watch?v=2n8KZqqSEaY&feature=channelhttp://www.youtube.com/watch?v=s6wYeWQkya8&feature=related Редактирано 2 Януари, 2011 от sa6o46 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Andrey Mitev 1 #10 Отговорено 2 Януари, 2011 колега разгледай тази темаhttp://forums.hondab...entry1057167152ето клипчета какво се прави с FITV Благодаря колега.Мойто не е FITV а IACV.Ще го лъсна хубаво и дано има ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #11 Отговорено 2 Януари, 2011 (Редактирано) Не става вапрос за заяждане.Гледах снимките които ми прати,но мойто не е същото.Най вероятно е IACV.Принципа е като на немските коли с ел.захранване движи бутало само дето се топли от антифриза.Ако за него имаш идеи кажи.Написал си, че става дума за D16Z6, а това значи, че и при теб е същото. Колектора малко се различава, но се намира на същото място като и при теб - под дросела. Относно IACV точно там е разликата - при немските коли е стъпков мотор, докато при хонда е клапан които се управлява от електромагнит. Относно твоя проблем, имах предвид FITV - което е клапан които се управлява от температурата на антифриза и се грижи при студен двигател да подържа по-високи обороти.Edit: Имаш и двата клапана - IACV и FITV. Редактирано 2 Януари, 2011 от vex Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Andrey Mitev 1 #12 Отговорено 2 Януари, 2011 (Редактирано) Не става вапрос за заяждане.Гледах снимките които ми прати,но мойто не е същото.Най вероятно е IACV.Принципа е като на немските коли с ел.захранване движи бутало само дето се топли от антифриза.Ако за него имаш идеи кажи.Написал си, че става дума за D16Z6, а това значи, че и при теб е същото. Колектора малко се различава, но се намира на същото място като и при теб - под дросела. Относно IACV точно там е разликата - при немските коли е стъпков мотор, докато при хонда е клапан които се управлява от електромагнит. Относно твоя проблем, имах предвид FITV - което е клапан които се управлява от температурата на антифриза и се грижи при студен двигател да подържа по-високи обороти.Edit: Имаш и двата клапана - IACV и FITV.Благодаря колега.FITV не сам го видял.Утре ще видя и ще го лъсна и него.А IACV което се намира от към предното стакло съм го лъснал с спей за карборатори.Но засига ефект няма. Редактирано 2 Януари, 2011 от Andrey Mitev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Andrey Mitev 1 #13 Отговорено 3 Януари, 2011 Колеги лъснах IACV и FITV,тъй тъй бях разглобил всичко лъснах и дроселовата клапа и двигателя заспа.Няма форсиране работи идеално.Който прави подобна процедура да провери маркуча който идва от главата и влиза в FITV и след това в IACV да не е запушен.Моя беше задънен и не пускаше антифриз.И поради това не може да се стопли FITV и от чистенето няма да има ефект. УСПЕХ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове