Jump to content
Andrey Mitev

Високи обороти на двигателя.

Recommended Posts

Сутрен зимата колата работи на 2500-3000 оборота.Дори като загрее оборотите не падат под 1500.Лятото е по добре,но нее както нормално.Не чак толкова,но пак са високи.Смених стъпковото моторче,но работата на мотора не се промени.Разхода се вдигна доста.Незнам дали от високите обороти или от някакъв друк проблем.Ако някой има решение на проблема моля да сподели.Ако сменя датчика за температурата на електрониката дали ще има ефект?:)

Редактирано от Andrey Mitev
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно проблема е във FITV клапана. И само да вмъкна - хонда нямат стъпково моторче.Ето инфо как да го почистиш и затегнеш въпросния клапан -> http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1564019

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен студена работи на около 1300об/мин това нормално ли еПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно проблема е във FITV клапана. И само да вмъкна - хонда нямат стъпково моторче.Ето инфо как да го почистиш и затегнеш въпросния клапан -> http://www.honda-tec...d.php?t=1564019

FITV клапан или стъпково моторче няма значение.Сетил си се за какво говоря.Благодаря ти за информацията.Ще я исползвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен студена работи на около 1300об/мин това нормално ли еПубликувано изображение

 

1300 оборота-изопщо не се оплаквай:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм 1 бърз въпрост. Имат ли моята д15б2 такъв клапан IACV има със сигурност, но не съм убеден за тоя FITV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На студен двигател са нормални високите обороти до около 1500 об/м, като постепенно падат при загряване на двигателя до около 60 градуса на водата.Стъпково моторче или клапан - има значение и обръщам внимание за да е ясно, а не да се заяждам.D15B2 мисля, че няма FITV но си има IACV.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става вапрос за заяждане.Гледах снимките които ми прати,но мойто не е същото.Най вероятно е IACV.Принципа е като на немските коли с ел.захранване движи бутало само дето се топли от антифриза.Ако за него имаш идеи кажи.:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега разгледай тази темаhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=54654&st=0&p=1057167152&fromsearch=1entry1057167152ето клипчета какво се прави с FITVhttp://www.youtube.com/watch?v=2n8KZqqSEaY&feature=channelhttp://www.youtube.com/watch?v=s6wYeWQkya8&feature=related

Редактирано от sa6o46

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега разгледай тази темаhttp://forums.hondab...entry1057167152ето клипчета какво се прави с FITV

Благодаря колега.Мойто не е FITV а IACV.Ще го лъсна хубаво и дано има ефект.:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става вапрос за заяждане.Гледах снимките които ми прати,но мойто не е същото.Най вероятно е IACV.Принципа е като на немските коли с ел.захранване движи бутало само дето се топли от антифриза.Ако за него имаш идеи кажи.:lol:

Написал си, че става дума за D16Z6, а това значи, че и при теб е същото. Колектора малко се различава, но се намира на същото място като и при теб - под дросела. Относно IACV точно там е разликата - при немските коли е стъпков мотор, докато при хонда е клапан които се управлява от електромагнит. Относно твоя проблем, имах предвид FITV - което е клапан които се управлява от температурата на антифриза и се грижи при студен двигател да подържа по-високи обороти.Edit: Имаш и двата клапана - IACV и FITV. Редактирано от vex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol:

Не става вапрос за заяждане.Гледах снимките които ми прати,но мойто не е същото.Най вероятно е IACV.Принципа е като на немските коли с ел.захранване движи бутало само дето се топли от антифриза.Ако за него имаш идеи кажи.:P

Написал си, че става дума за D16Z6, а това значи, че и при теб е същото. Колектора малко се различава, но се намира на същото място като и при теб - под дросела. Относно IACV точно там е разликата - при немските коли е стъпков мотор, докато при хонда е клапан които се управлява от електромагнит. Относно твоя проблем, имах предвид FITV - което е клапан които се управлява от температурата на антифриза и се грижи при студен двигател да подържа по-високи обороти.Edit: Имаш и двата клапана - IACV и FITV.
Благодаря колега.FITV не сам го видял.Утре ще видя и ще го лъсна и него.А IACV което се намира от към предното стакло съм го лъснал с спей за карборатори.Но засига ефект няма.;) Редактирано от Andrey Mitev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги лъснах IACV и FITV,тъй тъй бях разглобил всичко лъснах и дроселовата клапа и двигателя заспа.Няма форсиране работи идеално.Който прави подобна процедура да провери маркуча който идва от главата и влиза в FITV и след това в IACV да не е запушен.Моя беше задънен и не пускаше антифриз.И поради това не може да се стопли FITV и от чистенето няма да има ефект. УСПЕХ :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...