Jump to content
hphphp

Проблем с оборотите на Aerodeck 2.2 150 hp., 95 год.

Recommended Posts

Здравейте колеги, Весела Коледа и наздраве... :D За Коледа получих следния подарък - паля си Хондата в снега и оборотите по4наха да играят, все едно я форсирам, до около 2000. Нагоре - надолу и така... Като я мина на газ, това играене изчезва, но са много високи - студена са около 2000, а топла падат едва до 1400 - 1500 оборота. Дава ми грешка Vehicle speed sensor ( VSS ), ама нещо не мога да си го обясня... Ще помоля знещите и можещите за помощ. Колата е Аеродек, 2.2, 150 кончета, американката... Благодаря...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкарай буксата с кабелите на ВСС-а, пръсни с контактен спрей и я сложи пак. Изчисти грешката и пробвай!

 

П.П. Още...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкарай буксата с кабелите на ВСС-а, пръсни с контактен спрей и я сложи пак. Изчисти грешката и пробвай!

 

П.П. Още...

 

Благодаря ти, но да знаеш къде е... Да я търся ... Като на Едмундо снимките, на кутията ли е... Буксата... :) Редактирано от hphphp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-често е сива квадратeста букса отгоре върху скоростната кутия (над диференциала?), но не знам дали и при кутиите на Акордите е там.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще пробвам и ще ви кажа резултата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам, ама... не мога да открия пустата букса... Никой ли не знае къде е... 2.2, 150 hp... Моля... И дали наистина е оттам проблема...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sebulba, благодаря за помощта. Картинката е следната - сензора е под термостата, на малко гадно място, колегите да знаят... :) С него и без него обаче, промяна няма - оборотите си играят. Като откача буксичката на стъпковото моторче, оборотите са около 1200, работи малко неравномерно, но играенето спира. Знам, че имам доста въпроси, но ако някой има идея... а то е и полезно за всички. Благодаря предварително...

Редактирано от hphphp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Assy map sensor, това температурен ли е или... Над клапата. Защото като го откача, всичко се оправя - и на газ и на бензин. Каква му е ролята и може ли да е изгорял. Ако карам без него... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MAP -а е от важните сензори / мери разреждането в смукателния колектор - подналягането / и в зависимост от информацията му до ЕКУ се управлява / променя / количеството гориво, запалването и т.н.Не е температурен и ако е изгорял, грешката ще е записана, а при теб я няма. :D

С него и без него обаче, промяна няма - оборотите си играят.

Имаше записана такава грешка - VSS - защо според теб? :) П.П. Ти ресетна ли компа и ако си - коя грешка е записана пак?П.П.П.IACV, FITV Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sebulba, дръж се сега да не паднеш... :D Освен с моторчето, отдолу, под дросела има малък воден термостат - двойно регулиране на оборотите... само японеца може да го измисли. Вътре, в кожухчето има една пишка, която отваря и затваря... Термостат... ама е на резбичка към кожухчето... и... изненада... Резбата е около 0.5 см, но как се е развило акъла не ми го събира... :D Просто го завих и... газззззззззз на Aerodeck-a... :D Благодаря ти още един път за труда, наздраве и весели празници...

MAP -а е от важните сензори / мери разреждането в смукателния колектор - подналягането / и в зависимост от информацията му до ЕКУ се управлява / променя / количеството гориво, запалването и т.н.Не е температурен и ако е изгорял, грешката ще е записана, а при теб я няма. ;)

С него и без него обаче, промяна няма - оборотите си играят.

Имаше записана такава грешка - VSS - защо според теб? :) П.П. Ти ресетна ли компа и ако си - коя грешка е записана пак?П.П.П.IACV, FITV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ти е клапана за боротите при студен двигател FITV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази джаджа се е развивала 15 години... и 200 000 км... горката... :) Весели празници на всички и умната... ако не умната, вие знаете... И русата става... Наздраве, пичове... Да сме живи и здрави... И по-богати, ако може...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...