Jump to content
Guest trick

Незатегната биела!

Recommended Posts

Guest trick

Здравейте. Дадох Прелюда да му правят основен ремонт. Върнахо ми го аз обаче на другия ден направих рекламация защото нещо чукаше, като свалиха биялните лагери и видяхме че единия яко се беше изтъркал (карал съм колата само няколко часа). Тогава те ми викат че едната биела като съм им занесъл колата е била хлабава и те при затварянето са я стегнали както си му е редът, обаче като се стегне и запо4ва да чука. Възможно ли е колата да е карана така около 3 години така при положение че е ръчкана доста...?или тези в сервиза нещо са объркали и сега ще го направят както трябва обаче им трябва оправдание за това че трябва да купя нови лагери? Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Няма никакъв шанс да си карал с незатегната биела.Направо им кажи да си купят те лагерите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest trick

Те викат 4е трябва да се затегне на 4кг. а тя над 2кг и нещо почва да чука.. пак ли няма шанс?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

Те викат 4е трябва да се затегне на 4кг. а тя над 2кг и нещо почва да чука.. пак ли няма шанс?

<{POST_SNAPBACK}>

тея са ти осрали нещо по коляновия вал шлайфаха ли го проблема е в тях не е от преди какво точно ти правиха на мотора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest no1else

Абсурд е да си карал с разхлабена биела. Тези са оакали нещо и се чудят сега ко да измислят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doggy

Те викат 4е трябва да се затегне на 4кг. а тя над 2кг и нещо почва да чука.. пак ли няма шанс?

<{POST_SNAPBACK}>

пич аз карах едно време 2генерация,искам да ти кажа сьвсем честно да се приготвиш за смяна на биели с колянов вал,просто тези тотално са ти скапали мотора,отивай и се разправяй с тях те са виновни щото са ти преебали тотално двигателя,няма как да си карал 3 години с разхлабена биела!!!тя отдавна щеше да е прихлопала или излязла отнякаде.Коляновия вал не подлежи на шлайф имай го в предвид!!!просто тези ако са ти издали там фактура или касово бонче или нещо си там за ремонта,направо го врьщай да си вземат рацете дето са ги оставили ;) тва е един от най капризните двигатели и без тва-ЕТ или ЕТ2 не знам кой е твоя точно но успех,накарай някой да ти замери шийката на която е бил хлабав лагера,ако има елипса вьобще не се ебавай с лагери ами тез да ти купуват вал с биели!!!тва е от мен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest trick

Благодаря ви за отговорите. Значи аз лично видях че на 4ти цилиндър вала е 4укнат тук там... взеха нова биела и ще носят вала да го шлайфат само на 4ти цилиндър. Казаха че старата биела е преебала вала там. А Znipper значи.. правиха основен ремонт че се беше разпушила яко... обаче от гумички на клапаните почнахме та сигменти после и накрая смених всичко без биели ризи и колянов вал. Всичко останало съм взел до момента. Тоя калпав сервиз се намира в Люлин 10 зад Атлантик казвам го да не вземе някой да се набие там че... става лошо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doggy

Благодаря ви за отговорите. Значи аз лично видях че на 4ти цилиндър вала е 4укнат тук там... взеха  нова биела и ще носят вала да го шлайфат само на 4ти  цилиндър. Казаха че старата биела е преебала вала там. А Znipper значи.. правиха основен ремонт че се беше разпушила яко... обаче от гумички на клапаните почнахме та сигменти после и накрая смених всичко без биели ризи и колянов вал. Всичко останало съм взел до момента. Тоя калпав сервиз се намира в Люлин 10 зад Атлантик казвам го да не вземе някой да се набие там че... става лошо...

<{POST_SNAPBACK}>

Аве пич нали ти казах че този вал не тьрпи шлайф бе?само временно ще закрепят положението,колкото да те разкарат от сервиза и после деа ти кажат че ти не си сложил подходящо масло или да си измислят нещо друго(камо ли шлайф на едната шийка само)ПЬЛНИ ГЛУПОСТИ!!!вьобще не се хващай на тва хоро щото ще ти писне да го играеш,този вал не тьрпи никакьв ренонт--КАРБОНИЗИРАН Е!!!шлайфат ли го и край нищо не става повече от него,не знам някьде в Бьлгария да правят подобни закалки,който да са в нормите му,ебавал сам се с стария двигател на моя прелюд по сьщия начин,при основание че работя това и НЕ СТАВА!!!смених си двигателя най накрая,не искам да те огорчавам и отчайвам ама тва е болезнената истина ;)консултирай се и с Омбре ако искаш ама не вярвам да ти каже нещо по различно ;) Редактирано от doggy
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest trick
:blink: деба! то аз и няма да мога да си намеря вал сигурно като видях колко трудно беше бутала да взема... олее малееее..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASRACING

:unsure: деба! то аз и няма да мога да си намеря вал сигурно като видях колко трудно беше бутала да взема... олее малееее..

<{POST_SNAPBACK}>

Ако не можеш да намериш каквото ти трябва,свиркай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest trick

:blink: деба! то аз и няма да мога да си намеря вал сигурно като видях колко трудно беше бутала да взема... олее малееее..

<{POST_SNAPBACK}>

Ако не можеш да намериш каквото ти трябва,свиркай :P

<{POST_SNAPBACK}>

Евала!! Оправих се обаче. Ще циментират вала или както там се казва дадоха ми гаранция че няма мърдане ако се преебе нещо ще ми купят! така че вече не си търся :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

баси глупостите - карбонизация и че ще го циментират

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest trick

ХАХАХА ми аз съм балаче това ми казват... им ли изобщо циментация или каквото и да е там? важното все пак е че ми дават гаранция(а аз им казах че сами казали че не се прави този вал) и ако се прецака ще ми купят нов така че ..:blink: А ти за кое викаш баси глупостите и за двете или само за "циментацията"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Има има циментация спокойно.Това е повърхностно закаляване на метала.Не е много лесна обработка на метала все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest trick

Да и аз така чух. Тези ще го направят за 50лв. Казаха ми че ставал като нов вярно ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

хронос заведи ме в бг където ще ми циментират шийките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest trick

Тези от сервиза ми казаха че това не се прави защото е много труд обаче те имат там приятел и затова ще го правят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

В софия някаде на Красно село има,не съм ходил.А от време оно детайли за циментация се пращат във Военния завод в Търговище.КДД-Варна също преди приемаха частни поръчки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest trick

хронос заведи ме в бг където ще ми циментират шийките

<{POST_SNAPBACK}>

Ако е сериозно питане а не заяждане :blink: мога питам и да ти кажа е това...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

Хронос айде като дадеш вал за циментация после да говориш ок? макар и с незаводско твърда повърхонст вала се шлайфа в БГ като дори после не го минават финно полиране и пак кара дълги години

Редактирано от ZnipeR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Хронос айде като дадеш вал за циментация после да говориш ок.

Есента давах правени разпределителни валове за полиране на гърбици и повърхностна закалка.Нали питаше каде в Бг могат да закаляват в микрони.Има каде казах ти.Тебе какъв ти е проблема не мога да разбера,незнаеш каде да си носиш валовете или си велик монтор и всички трябва да се вслушваме в съветите ти понеже си палил V-tec от 0 об./мин.Давал съм и работят изработените в БГ детайли в доста по натоварени режими от колкото в сериен автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

велик монтьор ли хахаха просто имам известен опит който ти нема да стигнеш циментация на колянов вал направи в бг ако се съгласят и ще хвърлиш мотораи в 5 форума да питаш още както в оффроада най много да ти отговорят хора които са чували нещо някъде ама информация от 1 ръка няма да имаш

Редактирано от ZnipeR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Абе хора, йонно азотиране няма ли да ви свърши работа?Малка поправка за да видите за какво ви говоря: ЕФТТОМ-ЙОН

Редактирано от dancing_niki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doggy

Хронос айде като дадеш вал за циментация после да говориш ок.

Есента давах правени разпределителни валове за полиране на гърбици и повърхностна закалка.

 

Нали питаше каде в Бг могат да закаляват в микрони.Има каде казах ти.

 

Тебе какъв ти е проблема не мога да разбера,незнаеш каде да си носиш валовете или си велик монтор и всички трябва да се вслушваме в съветите ти понеже си палил V-tec от 0 об./мин.Давал съм и работят изработените в БГ детайли в доста по натоварени режими от колкото в сериен автомобил.

<{POST_SNAPBACK}>

Брей ти си бил много в час бе?разпределителен вал ще ми сравняваш с колянов,недей приказва глупости бе все пак тука има и по грамотни хора,аз писах достатьчно по темата,Знайпер много добре те попита каде ще го направят,циментация и карбонизация са две напьлно различни работи!!!не ги бьркай както разпределителен вал с колянов :hondarulez::stupid:а и да попитам трик що си е пуснал обявата на прелюда като ще ти го направят бе пич? Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest trick

Брей ти си бил много в час бе?разпределителен вал ще ми сравняваш с колянов,недей приказва глупости бе все пак тука има и по грамотни хора,аз писах достатьчно по темата,Знайпер много добре те попита каде ще го направят,циментация и карбонизация са две напьлно различни работи!!!не ги бьркай както разпределителен вал с колянов :hondarulez::stupid:а и да попитам трик що си е пуснал обявата на прелюда като ще ти го направят бе пич?

<{POST_SNAPBACK}>

Това закво ще я продавам си е моя работа 1во и 2ро пуснал съм и друга обява че търся Сивик 5та защото разбрах чак сега че баба ми е инвалид и защото по принцип не ми се даваха толкова пари за кола но след като на мене този прелюд ми излезе около 2000лева реших да додам още 1500 и да си зема кола от 1995г. ОК?

Редактирано от trick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

Брей ти си бил много в час бе?разпределителен вал ще ми сравняваш с колянов

каза му го

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doggy

Брей ти си бил много в час бе?разпределителен вал ще ми сравняваш с колянов

каза му го

<{POST_SNAPBACK}>

Ами нямаше как да не му го кажа!!!Аз карах такьв прелюд 2генерация-4години,от които 1 и половина аз постоянно правих мотора,че шлайфове ли не бяха,че карбонитрации ли не бяха,че биели ли не стьргах----НИЩО НЕ СТАВА!!!налях маса пари в най-скапаното изпьлнение на двигател Хонда(чиста истина)положението се закьрпва ама само временно---3000-4000км.не повече!!!най накрая реших проблема най радикално-НОВ ДВИГАТЕЛ-и тва беше,никой не може да ме убеди че може да ми направи ремонт на такьв вал,(ТВА НЕ Е ЕВРОПЕЙСКА КОЛА)материала е страшно мек и само с пьрви ремонт и всичко пада в канала!!!като имате на предвид че сам го правил при едни от най големите майстори в Варна.Просто хората ми казаха още преди шлайфа че този вал може да изкара 5000км,може 50000км а може и 5км,толкова е мек,не бьркайте циментацията с карбонитрацията и не сравнявайте коляновия вал с разпределителен.И двата са подложени на големи натоварвания,но нямат нищо общо,моите уважения кам всеки един ськлубар от форума,но просто нека всеки помисли преди да реши да спори за нещо с което не е запознат и най вече не е патил.Благодаря на ZnipeR за подкрепата :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Въпроса беше дали в Бг може да се направи някаде повърхностна закалка на материала.А какъв е материала на вал за Прелюд 2 това е друг въпрос.Електро-химичен е процеса, нарича се Йонофореза има каде да се направи в Бг.Дали е нужно или не в конкретния случай това е друг въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Колегата по горе е дал линк на инсталации за йонно-азотиране,пише че в Бг има внедрени в производство 80 инсталации.Има и таблица на детайлите които се закаляват повърхностно.

"Зъбни колела, червячни предавки, разпределителни и колянови валове, направляващи, шпиндели, оси и др."

Дават си хората твърдост и дебелина на закаления повърхностен слой.

Ето го пак линка.Прочетете какво правят.Има и тел.за контакти.Освен да правят инсталации,приемат и поръчки на клиенти, и това е в Бг.

нали това беше въпроса.

хронос заведи ме в бг където ще ми циментират шийките

http://www.tu-sofia.bg/Bul/R&DS/Eftom/home.htm

 

Всеки си знае неговата и това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

е те такова животно нема, казал шопа!на мен преди 12 години ми правиха повърхностно закаляване на колянов вал на москвича, в ДЗУ Ст.Загора. Защото имах връзки и ми стана без пари - хем не им е това специалността на комбината. Сега дали е карбонизация или циментация, не знам. По-скоро е циментация но първо не знам разликите между двете, и второ не помня.И още кара, вече 150 000км. А редовно го ръчках до 7000 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest trick

Радвам се :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...