Jump to content
sabev

Short Shifter

Recommended Posts

Колега sabev успя ли да се справиш сам с поставянето ? И сподели какви ключове ти бяха необходими за да свалиш стария лост ?Мерси предварително !!!

еми колега пьрво ти трябва канал или по добре е с подемник по удобно като дигнеш колата и си варвиш под нея спокоино значи там кадето е хванат старият лост за по лесно са сфаля лоста с щангата и долу си го пртавиш спокоино трябва ти мисля че беше ключ 10 или 8 нз точно на старият лост там кадето е лагерчето има две гумички те стоят на лагера на лоста зяпазиги и ги сложи на шорт шифтьта да не ти влиза вода в лагера на лоста и е мн лесно вадиш щангата сьс старият лост махаш лоста слагаш шифтьра и пак по саштият начин завиваш двата болта на щангата вкарваш лоста в дупката кам купето и стягаш щангата от задния краи няма да ме разбереш така просто като дигнеш колта като сфалиш щтангата и после е мн лесно аз го правя за прав пат и успях просто и писменно обеснение няма да разбереш дигни колта и това е лесно е мн ако има нещо пиши успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега :honda: Ами нямам къде да я дигам аз, но ще отида до село и там имам канал, където мога по-спокойно да бачкам !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни ще ви направя снимков материал с монтаж/демонатаж на новия/стария скоростен лост !!!Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Founder видя ли си съобщението !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега :cool: Ами нямам къде да я дигам аз, но ще отида до село и там имам канал, където мога по-спокойно да бачкам :cool:

Има един открит канал във Варна за който се сещам, за такива дребни работи може да се ползва и е безплатен :cool: Ако искаш повече инфо прати едно съобщение, ще те опътя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да ми трябва колега, то селото ми е на 10-15 км. не е толкова далеч :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми колега пьрво ти трябва канал или по добре е с подемник по удобно като дигнеш колата и си варвиш под нея спокоино значи там кадето е хванат старият лост за по лесно са сфаля лоста с щангата и долу си го пртавиш спокоино трябва ти мисля че беше ключ 10 или 8 нз точно на старият лост там кадето е лагерчето има две гумички те стоят на лагера на лоста зяпазиги и ги сложи на шорт шифтьта да не ти влиза вода в лагера на лоста и е мн лесно вадиш щангата сьс старият лост махаш лоста слагаш шифтьра и пак по саштият начин завиваш двата болта на щангата вкарваш лоста в дупката кам купето и стягаш щангата от задния краи няма да ме разбереш така просто като дигнеш колта като сфалиш щтангата и после е мн лесно аз го правя за прав пат и успях просто и писменно обеснение няма да разбереш дигни колта и това е лесно е мн ако има нещо пиши успех

:cool: Колега, ако беше сложил 10-20 точки и запетайки, можеше и да разберем как се сменя лоста.
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да си под колата няма как да стане :cool:http://www.hondacivicforum.com/forum/showthread.php?t=23589Като го сложиш,постни някоя снимка :cool:

Той колегата е показал как се сменя,успех на всички !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи и аз сложих моя ,голям кеф дава .За смяната видях малко зор, че изспускателните тръбите минават точно под лоста

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всички които ме питаха за шифтъри.Новите са тук :lol:Всеки желаещ да закупи да пише на лично :(Ачо @ No Limit Performance

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета че ефект има спор няма,а някой да ви е споменавал че тоя шифтар чупи скоростни кутий.Аз заради тая джаджа счупих 2 кутий,това говорим за хора който се гонкат,ако се кара колата нормално няма проблеми.

При толкова продадени шифтъри няма ни една счупена кутия , при теб проблема беше , че искаше да запратиш скоростния лост в горна мъртва тичка с бая грешен аванс :) :) :D
Да чупи скоростни кутий? :D :D Проблема ти беше само и единствено в задволанното устройство :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти от опит ви казвам карайте си с оригиналния лост. 2 год. карах с шорта и утре ще ви покажа защо го махнах. Сега карането със заводския е много по удобно и по-лесно (поне за мен).Ще кача снимки да се запитате и мен ли ме чака това:worthy: колата е 5ген хеч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравеите на всички.

И аз като много от вас се бях зарибил да си зема един Short Shifter ама вече не съм!!! Винаги съм смиятал, че да се убеди човек в нещо трябва да го види. Качвам няколко снимки вие сами преценете.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Държа го това нещо и немога да повярвам :blink: :blink: :blink: Главата не ми побира как може да се предлагат тунинг части с толкова долнопробно качество. :thumbs2:

 

П.П. Не искам на никои да влияя с мнението си за УБАВИТЕ тунинг части! Големи сте сами си преценете :D

Редактирано от ICJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка, скъсява ли се времето за превключване с шортшифтър, или с малко повече 'желание' мога да превключвам също толкова бързо и с нормалния си лост?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Освен че намаля хода и времето за превключване на скоростите също така развива мускулите на дясната ръка.Лоста става доста по твърд от преди и дясната ръка заяква значително :D Особено ако караш по 1-2 часа градско ставаш като Рамбо :)

Редактирано от Yordan Stoyanov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои неможе ли да качи сники на целия процес по слагането на шифтъра? ще сме благодарни да видим как става, и дали и ние да се захващаме с тази гъзария :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напред в темата един колега беше пуснал темичка, в която имаше снимков материал.Не е толкова сложно поставянето на шифтъра ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нужен ти е канал, отверка, 10 свободни минутки и чаша кафе, което да държиш в свободната си ръка :DТия дни ще направя няколко днимки от "процеса", че така и така доста хора ме питат как да го монтират когато им го продавам.п.п. Под "тия дни" визирам след понеделник ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес и аз сложих шорт шифтъра адската мания е! Обаче имам въпрос трябва ли да се превключват предавките така трудно след постявянето, и усещам доста големи вибрации когато ръката е върху скоростния лост докатото карам :blink: спред вас дали всичко е ОК ? Колата е ЦРХ 2ген. Д16А9 .Поздрави!

Редактирано от Balinkata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги разликата в Шорт Шифтъра и Нормален Шифт е 10мм повече от Ябълката до лагера доло .... здравината обаче е 100 пъти по-добра на нормалния Шифт ,та в този ред на мисли ...Вие познати с ЦО нямате ли бе ? С тея китаичета ако си мислите че ще спечелите нещо ....И все пак на интусиастите успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Шифтъра е купуван от колега от форума, от който никой до сега не се оплакал а точно обратното(отгоре на всичкото ми е подарък). Просто попитах дали това, което се случва след смяната е нормално, за да знам дали да връщам стария ;) Поздрави!

Редактирано от Balinkata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той колегата го е казал няколко мнения по-горе.

Освен че намаля хода и времето за превключване на скоростите също така развива мускулите на дясната ръка.Лоста става доста по твърд от преди и дясната ръка заяква значително :D Особено ако караш по 1-2 часа градско ставаш като Рамбо :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та последно шифтъра вредили по някакъв начин на скоростната кутия? Синхронизаторите не би трябвало да имат проблем , ако преди превключване съединителят е натиснат до край?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да си слагате шифтър погледнете си тампоните на прътовете на скоростите,аз си ги смених и останах доста приятно изненадан :).Скоростния лост стана много по-стегнат и хода му се намали доста,е разбира се някой ден ще си взема и шорт шифтър да видя за какво става въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска си сложих шорта и съм много доволен! Не вижам по какъв начин може да вреди на ск. кутия ако си превключваш както трябва! Иначе чувството е много яко, все едно зареждаш пушка ... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...