Jump to content
mom4i74

Нямам отвор за VSS сензора на аутоматика

Recommended Posts

Здравйте колеги. Вчера си купих прелюд 5 2,2 витек аутоматик тип троник 98г. Скоростите са сменяни с други пак от прелюд 2,2. Не ми работи километража и за това реших да си сваля датчика за километража от старата кутия. Обаче на новата кутия не е разпробита за се сложи този датчик. Кажете от кьде може да се взма инфо за скороста след като отвора за датчика го няма на тая кутия. Как може този километраж да заработи. Предварително благодаря.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах от нета има коли които отчитат скороста за километража от датчик на абс на някое от колелата. Може би тая скоростна кутия която са ми сложили за това няма отвора за скоростния датчик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли кой да ми даде оговор от толкова много опитни колеги. Така искам да си карам новата кола аме не я карам защото без отчитане на километрите ми светва 4ws и чека на мотора след като я покарам малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти като го купува тоя прелюд не видя ли че има проблем ??? Това за отчитане на скоростта от датчик за АБС е глупост. Не знам каква кутия са ти сложили но явно търсиш датчика на грешното място - няма начин да го няма на кутията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти като го купува тоя прелюд не видя ли че има проблем ??? Това за отчитане на скоростта от датчик за АБС е глупост. Не знам каква кутия са ти сложили но явно търсиш датчика на грешното място - няма начин да го няма на кутията.

Не сьм предполагал че няма да има отвора за датчика. Значи на кутията я има отливката за датчика и дупката за болта с който се захваща но отливката не е разпробита а на дупката за болта няма резба. Мислех да няма тапа но ми се вижда че не е тапа.На точното място го тьрся.Старата кутия е в мене и от нея свалих датчика. Точно над неразпробития отвор намерих и кабела с 3-пиновата букса. Иначе скоростите включват перфектно и без да ритат и тип троника си работи без забележки. Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кой град си? VTI или е? Или е от северно американския контингент?От какво ти е новата кутия?

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vitek VTI 185 коня е колата. От софия съм. От прелюд е 2.2 ми каэа стария собственик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една бяла лепенка вурху скоростите с 4ри букви/цифри.Дай ги насам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей сега ще ходя до гаража . дано да ги видя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 2 лепенки с номера. MDJA 007528. Другия е XPDA E5. А номера на старата кутия е MPH-0200299

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията (MDJA ) е то ACCORD 1998-2002 (CG9) английски.

При нея няма VSS, тя използва инфото от двата сензора на входиящия и изходящия вал.

 

ACCORD 2.0 UK

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Ти имаш TCU и ECU в едно (PCM)

 

Публикувано изображение

 

ПРЕЛЮД 2000 VTI

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Прелюда пък е с TCM и ECM

 

Публикувано изображение

 

Можеш да си потърсиш от английски (японски) акорд PCM за да избегнеш търсенето на VSS ot ECUто но тогава пък сигурно ще търси някой сензор от двигателя който ти нямаш :ph34r:

 

Примерно японския акорд няма сензор за налягане на ВТЕК, ЕГРто му е Електрическо-ЕГР, делкото е друго (8-жично) и така на татък :ph34r:

 

Изтегли за 20тина евро от европейския сайт на ХОНДА електрическита и механичнита сервизна литература (и механичната) за Акорд 2000 2.0 от Англия и еропейския прелюд VTI.

Редактирано от sand0
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Английския/Японския АКОРД нямат VSS-IN в PCMto само VSS-OUT

Докато тука директно отива сигнала към таблото:

(Щатски прелюд)

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателното инфо и за труда който си положил! В крайна сметка до колкото разбирам няма как да станат нещата с тая кутия. Правилно ли сьм разбрал? Като е от акорд 2.0 тая кутия на колта ми означава ли това че е с по бавни предавки на скоростите сравнение с скоростите на прелюд 2,2?

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Можеш да дръпнеш една жица от Б9 до Б5 и да засечеш колко км/ч ти е разликата м/у действителната по GPS и тази която ти показва километража но се съмнявам да са близки по стойност. Все пак пробвай. На акорда предполагам PCMa си знае точното съотношение и за това са махнали като излишен VSS :lol: все пак няма къде да бяга та да мериш и на другия вал :)

 

 

Най добре да свалиш разглобиш кутията и да разпробиеш отвора за VSS според мен. Но това ще ти струва над 300-400лв.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sand0 признал съм те:lol: По автоматиците си един от най-компетентните тук!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита коледа и много здраве,щастие и кьсмет на всички колеги;) С моста от Б9 ди Б5 нестава нищо за сьжаление. Даже нетрепна стрелката а и акоростите спряха да включват. Като махнах моста и се оправиха. А тези скорости дали не са по бавни от оригиналните на прелюда? Живи и здрави в понеделник Омбре ще каже какво ще се прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Отказвам се да правя опити с тая автоматична кутия от акорд вьпреки че е перфектна и ще слагам рьчни скорости M2F5. ( 3.307;1.950;1.360;1.071;0.870 и диференциал 4,062) Взех и компютьр за двигател H22 с рьчни скорости. Целия суап за рьчни скорости и работата ще ми излезе 600лв + 300лв за сьединител комлект на ексиди и 100лв компютьра. Още малко ми остава да сьбера парите и я давам да я правят в Враца. Ще пиша какво е станало и проблеми с които сме се збльскали;)

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. В неделя я почват колата. Имам питане защото има разногласия за полуоските че на автоматика и на рьчните скорости се различавали шлиците на вьтрешните карета?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчи вземи си електрическата схема на твоя и тази на английския акорд. И по добре размени комповете ако може! Зависи от схемите. само да няма имобилайзер в английския или твоя :)

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече сьм се уговорил за рьчните скорости а и с автоматичните нещо нестана организацията вьпреки че имах желанието. По ще ми е по пьргава с рьчните , по икономина , по ефтина за подрьжка. Дано не сьм те разочаровал защото ти си фен на автоматика :)

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абеи така и така.. още ми треперят ръчичките за ръчно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава ще ти дам крьгче като стане готова:) А някой да сподели за полуоските дали са еднакви на автоматика и рьчните?

Абеи така и така.. още ми треперят ръчичките за ръчно :D

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На хамериканския са еднакви на твоя незнам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече имам монтирани рьчни скорости:rolleyes: Тампоните станаха но е използвана планката от рьчната кутия и всчико пасна.Става вьпрос за тампона под акумолатора. Полуоските са сьщите. Единствено стартера не пасна. Има разлика в стартерите от рьчна и аутоматик. Остана да се прехварли скоросния лост и да се разпробие купето за помпата на сьединителя.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко помощ колеги:D Колата е готова но незнаем как да я изльжем за да и вьрти стартера. Нали на аутоматика релето за стартера се вкл. само ако е на паркинг или свободна. Кой цвят кабел при скоростния лост трябва да се даде на маса ? Има ли други ел вериги които трябвада се преработят за да запали колата?

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега гледах ел схемите. Трябва да има сив кабел който излиза от скоростния лост и той трябва да се даде на маса. Но майсторите викат че сив кабел не виждат. Дали има достьп до релето за стартера или трябва да се разглобява част от таблото? Кьде се намира точно ако някой знае? Мерси Сандо:D Сега видях че си публикувал схемата.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще изхвърляш стария скоростен лост да мина да го взема може да измисля нещо да направя одисея С-матик.

 

 

И вземи свържи копчето под педала на съединителя ако не обичаш изненадите.

 

 

 

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сандо ,немога да ти пиша лични. Дай си телефона на лични за да ти дам скоросния лост щом го искаш. А копчето на сьединителя няма да го врьзвам защото няма да мога да си я паля с пейджера.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест колата ти ще потегля сама ако е на скорост (шанса е голям).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма шанс да я оставя на скорост защото от 3 години си паля другата кола така от вкьщи имам навика да е на рьчна и на свободна!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шанса е веднъж в живота !!!Един познат си гони колата и не я стигна, фобре че се спря в друга !!!По добре помисли как да я навържеш. Примерно през ръчната. Тоест при ръчна вдигната или педал натиснат да пали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Условието на тая аларма е рьчната да е дигната. Иначе вьобще неправи опити.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е готова и вьрви но: не е могла да запали с компа от рьчните скорости и са сложили компа от автоматичните. Няма грешки в компа за сега. И другото , сега неможе да се извади ключа от контакта. Помня че с автоматика се вадеше само ако е на паркинг лоста. Майсторите не са открили сивия кабел при скоростния лост за да го дадат на маса а са правили някакви мостове в коша при мотора. Гледали са от друг прелюд който е правен като моя но в Германия. Дали има начин механично да се парамахне тази блокировка от контакния ключ или някакво друго предложение?

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кой циганин си оставил колата да я прави?

 

 

 

Публикувано изображение

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчетата не са се занимавали с автоматици. Санде ще ми помогнеш ли да я довьршиме ако не се справя сам. Само ключа остана да се извади. Утре ще ходя да я докарам в София вече. До колкото разбирам от схемата трябва да да дам бял с червено кабел на маса. така ли?

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвани за гръцмуля микроключето дето опира в на автоматика парк позицията и му запуши устата с изолирбан. Демек щракни копчето и го задръж в положение на контакт.Свиркай ако има проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Санде:( Ще го потьрся утре като я взема. Аз си мислех че като е свален лоста от автоматика и това ключе е заедно с конзолата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади ли са ключа. Откачили са кабела на някаква бобинка при контакния ключ и се е освободил ключа:D)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеи момчи и на всички в темата,аз съм човекът който направи този слап,ако някой има вапроси ще дам подробни отговори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...