Jump to content
taz1

Проблем с делко д16з5

Recommended Posts

Колеги имам един въпрос, можете ли да да ми кажете, ако разменя краищата на кранк датчика в делкото какво ще се получи. Тъй като беше се прецакал датчика, магнита му се беше измъкнал и опираше в зъбното колело. Оправих го, но центорвката нее както трябва, и се съмнявам в две неща.1. Когато магнита е опирал в зъбното колело и да го е разместил.2. Да съм обарнал поляритета на бубинката на датчика.Снощи успях да направя някаква центровка но нее както преди много се чуди двигателя да ли да се форсира.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесният начин - обърни го и пробвай. :D Нищо няма да ти коства, нищо няма да изгориш. :Dп.п. И още нещо - "магнита" и "зъбното колело" са едно и също нещо. :D Това дето ти е закачено на оста е феромагнит във формата на зъбно колело. Баш датчика е индуктора (бобината), който **изпраща** сигнал към ецу'то за всеки преминал зъб на колелото покрай него.

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега благодаря, исках да знам дали някои се е сблъсквал с подобен проблем, на мен ми е ясно, какъв е принципа на действие на въпросния датчик, но несъм на ясно как го чете ЕЦУ-то по преден фронт, по заден фронт или по напрежение. Знам че нищо няма да му стане ако го обарна, но първо колата не беше при мен и след многоброини опити предишната вечер да завъртим ТДЦ-датчика на такова разтояние такаче да може да работи колата както трябва, почти успяхме но ниските обороти се губят. Но днес след един експеримент установих че както при постоянно токовите двигатели така и при този датчик има значение как се връзва. Утре ще изпробвам на съмият автомобил и ще ви споделя какво е станало. Благодарен съм както на колегата така и на всички останали да изразяват мнения това ме провокира да мисля повече и в по различни насоки.Благодаря предварително. Респект

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги опитът е успешен. Датчика си има посока. Обърнах му поляритета и всичко си доиде на място. Може да се затваря темата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Сега вече ще знаем какво става при тоя датчик като се обърнат полюсите :P Аз ще напиша за CYP - cylinder sensor : бях ги разменил и като вдигна над ~3-4K и светваше чека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...