taz1 4 #1 Публикувано 14 Декември, 2010 Колеги имам един въпрос, можете ли да да ми кажете, ако разменя краищата на кранк датчика в делкото какво ще се получи. Тъй като беше се прецакал датчика, магнита му се беше измъкнал и опираше в зъбното колело. Оправих го, но центорвката нее както трябва, и се съмнявам в две неща.1. Когато магнита е опирал в зъбното колело и да го е разместил.2. Да съм обарнал поляритета на бубинката на датчика.Снощи успях да направя някаква центровка но нее както преди много се чуди двигателя да ли да се форсира.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #2 Отговорено 14 Декември, 2010 (Редактирано) Най-лесният начин - обърни го и пробвай. Нищо няма да ти коства, нищо няма да изгориш. п.п. И още нещо - "магнита" и "зъбното колело" са едно и също нещо. Това дето ти е закачено на оста е феромагнит във формата на зъбно колело. Баш датчика е индуктора (бобината), който **изпраща** сигнал към ецу'то за всеки преминал зъб на колелото покрай него. Редактирано 14 Декември, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
taz1 4 #3 Отговорено 14 Декември, 2010 Колега благодаря, исках да знам дали някои се е сблъсквал с подобен проблем, на мен ми е ясно, какъв е принципа на действие на въпросния датчик, но несъм на ясно как го чете ЕЦУ-то по преден фронт, по заден фронт или по напрежение. Знам че нищо няма да му стане ако го обарна, но първо колата не беше при мен и след многоброини опити предишната вечер да завъртим ТДЦ-датчика на такова разтояние такаче да може да работи колата както трябва, почти успяхме но ниските обороти се губят. Но днес след един експеримент установих че както при постоянно токовите двигатели така и при този датчик има значение как се връзва. Утре ще изпробвам на съмият автомобил и ще ви споделя какво е станало. Благодарен съм както на колегата така и на всички останали да изразяват мнения това ме провокира да мисля повече и в по различни насоки.Благодаря предварително. Респект Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
taz1 4 #4 Отговорено 15 Декември, 2010 Колеги опитът е успешен. Датчика си има посока. Обърнах му поляритета и всичко си доиде на място. Може да се затваря темата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #5 Отговорено 15 Декември, 2010 Сега вече ще знаем какво става при тоя датчик като се обърнат полюсите Аз ще напиша за CYP - cylinder sensor : бях ги разменил и като вдигна над ~3-4K и светваше чека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове