Калоян.К 0 #1 Публикувано 12 Декември, 2010 Здравейте Нов съм в сайта и не са ми мн ясни нещата ... Проблема ми е следният ... Имам HONDA Del Sol d16z6 ... И така колата преди да я взема е имала чип !? Но е премахнат и компа не е пипан повече незнам дали има някакво значение ... Също така има дросел и инжектори от Prelude но незнам какъв мотор ... Моля някой ако може да ми помогне да пише приемам всякакви предложения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #2 Отговорено 12 Декември, 2010 Кофти тръпка, ама от друга страна имаш едно начало за турбо проект Сега сериозно - как ти работи колата, добре или имаш проблеми? Стоковите инжектори са 240cc, а тези от Прелюда знаеш ли колко са? Диаметъра на дросела няма да е повече от 60мм, което за Д-серията е поносимо. Но инжекторите няма да са 240cc и логиката ме навежда на мисълта, че ще трябва да боднеш един чип със стокови таблици и променена големина на инжекторите. Най-добрия вариант естествено е да ти настроят колата на някое дино, че евентуално и от дросела да извадиш някаква минимална полза, но това си струва повечко пари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #3 Отговорено 12 Декември, 2010 Колега, моля сподели конкретният проблем, за да могат да ти помогнат колегите - например - не върви в ниски, не върви във високи...дави се, и тн. Също така кажи дали си склонен на тунинг (тоест, дали искаш да сложиш чип и да ползваш Прелюдските работи, или искаш да върнеш колата към стоков вид? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян.К 0 #4 Отговорено 13 Декември, 2010 Еми колата в ниски се замисля като отвори В-Тека няма проблем варви ... И ако може да ми кажеш какви нещо мога да сложа от Prelude ... ИЗКАМ ДА ВАРВИ КОЛАТА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #5 Отговорено 13 Декември, 2010 Ами ти сам каза, че дросела и инжекторите са от прелюд. Аз лично бих те посъветвал да си я върнеш във фабричен вид и да си я караш с кеф. Ако го направиш, не ти трябва да ровичкаш по ECU-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян.К 0 #6 Отговорено 13 Декември, 2010 Ами ти сам каза, че дросела и инжекторите са от прелюд. Аз лично бих те посъветвал да си я върнеш във фабричен вид и да си я караш с кеф. Ако го направиш, не ти трябва да ровичкаш по ECU-то. ECU-то ? От скоро съм :lol: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #7 Отговорено 14 Декември, 2010 Electronic Control Unit - демек, компа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян.К 0 #8 Отговорено 14 Декември, 2010 Electronic Control Unit - демек, компа Благодаря ще те послушам ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян.К 0 #9 Отговорено 14 Декември, 2010 Някой друг няма ли да се включи :lol: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян.К 0 #10 Отговорено 14 Декември, 2010 някой ако ги има стоковите чаркове правя бартер ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #11 Отговорено 14 Декември, 2010 Колега, добре дошъл във форума. Препоръчвам ти да се запознаеш с правилата му за да можеш пълноценно да си прекарваш времето в него. Тук в тази тема си ги нарушил поне 3-пъти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян.К 0 #12 Отговорено 21 Декември, 2010 До тук ли беше помоща ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян.К 0 #13 Отговорено 1 Януари, 2011 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Delev 24 #14 Отговорено 1 Януари, 2011 ами колега,и според мен е най-добре да си я върнеш във фабричния вид колата както каза колегата chris_barnes.Махни дросела и инжекторите и си сложи стоковите за твоя мотор.Ако не можеш да намериш се свържи със Стамен(BOSS'HOGG),той може да ти помогне с набавянето на стоковия дросел и инжектори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове