Prelude98 68 #1 Публикувано 10 Декември, 2010 Колеги, днес като вдигнах капака на прелюда да видя как е положението се оказа, че има загуба на антифриз. Разгледах добре откъде може да е и видях, че радиатора в горната си част изцяло е мокър и съответно антифриза се стича надолу и е навлажнил кората под двигателя. Огледах добре съединенията и мъркучите и не видях друг теч, така че от това предполагам, че радиатора е за смяна. Чудя се обаче преди да тръгна да сменям радиатора дали да не изчакам колата да загрее хубаво на място и евентуално все пак да разбера от къде точно е теча, защото не ми се вярва да се е спукал нацяло!? Някой може ли да даде някои насоки и последователност на работа при смяната на радиатор. Предполагам първо се източва антифриза, за самата смяна трябва ли да се сваля бронята или може и да не се сваля. Нещо друго по-специфично има ли и долу горе колко струва един нов воден радиатор за прелюд 5 ген. 2.0 л. Предлагат ми на цена от 196 лв., което ми се вижда ефтино, но все пак, ако някой има информация от първа ръка нека да сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enigma 78 #2 Отговорено 10 Декември, 2010 Цената е нормална.Няма смисал да махаш бронята -радиатора се сваля много лесно .Аз за трите си хонди дето съм имал съм сменял 4 пъти радиатора -просто си заминават и така.Наливаш антифриз след смяната и обезвъздушаваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове