Jump to content
ivaivalito

Тресене във волана

Recommended Posts

Момчета вчера смених накладките и от тогава имам едно тресене във волана като натискам спирачката .По принцип и преди го имах но като почна да спирам от висока скорост над 100км .а сега е дори и с 60 .Тресенето по принцип си е от рейката на всички хонди 5та трака .Но наминалата смяна пристъргах дисковете и сложих нови накладки нямаше 2 години проблем .Сега гледам дисковете са перфектни нито ръб нито са изтънели ,накладките които сложих са Текстар уж средна работа .От какво може да е да стържа ли пак дисковете ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наи вероятно спирачните апарати не са ти стегнати хубаво! Провери първо там! Погледни тук ---> http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=19376&st=0И тук ---> http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=11259&st=0И ТУК ---> http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=46960

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше хубаво да ти раздвижат и апаратите при смяната. Покарай 100-200 километра да се напаснат накладките към дисковете. Има голям шанс проблема да отшуми поне частично и избягвай резки спирания в началото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше хубаво да ти раздвижат и апаратите при смяната. Покарай 100-200 километра да се напаснат накладките към дисковете. Има голям шанс проблема да отшуми поне частично и избягвай резки спирания в началото.

накладките си ги сменях аз :angry: какво имаш предвид раздвижат ? и мога да стегна апаратите на килограми ако трябва :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега след като преди да смениш накладките не е имало тресене , знай едно.Пристъргал си дисковете /дано да не си ги снел под допустимото/ сложил си нови накладки.но за да паснат т.е. улегнат на дисковете, гледай плавно да спираш. Недей повече да пристъргваш, дисковете.Едно, че отъняват но и могат да се изкривят.С колко ги свали .Пиши, какво е станало./

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз хо имах същия проблем на Пассат 89' (предишния ми автомобил) След 200км пробег при плавно спиране (да не прегоря новите накладки) се оправи ! Единия от цилиндрите на апаратите ми задържаше ,но след (така нареченото) раздвижване се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз хо имах същия проблем на Пассат 89' (предишния ми автомобил) След 200км пробег при плавно спиране (да не прегоря новите накладки) се оправи ! Единия от цилиндрите на апаратите ми задържаше ,но след (така нареченото) раздвижване се оправи.

Уф отчян съм вече ,днес замерих дисковете 20.5 при като нови са 21 а допустино износване 19 като съм ги стъргал дори веднъж за какво да ги сменям .Сложих грес на водачите на апара ,а самият апарат го затегнах с необходимата сила 27N и пак тресе мамка му .Дали да не престържа пак дисковете или просто накладките да са дефектни ?Уж са текстар ама знам ли ? Идва ми на акъла да сложа пак старите накладкси и да пробвам с тях ако пак тресе незнам вече ,а пък за какво да давам 100 лева преди празниците за дискове като тези не са износени .Едната накладка видях в долната част видях че е по износа ама незнам надали е от това апарата ми се струва добър минал съм 100тина км дали да не изчакам още седмица ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги стържеш дисковете? Сваляш ли ги или го правиш със специална машина директно върху главината?Един приятел с Орел Вектра си престърга дисковете на струг със смяната на накладките и му се появи тресене, което преди го нямаше. Сигурен съм, че престъргването с машина докато дисковете са монтирани на главината е правилния начин, всичко друго крие риск от неточности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти дисковете на струг ли ги обработи.Като гледам малко си ги снел.Не ми е ясно защо си ги обработвал, надрани ли бяха, имаха ръб ли.Сега слушай най добре шлайфането на дисковете ги направи на фреза, не на струг.На фрезата се центроват и точно се обработват.Ако, имаш проблем пиши на лични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаха ръб малак и затова ги стъргах .На стругар ,сложих дисковете и накладките и 60 000 км никакви ядове сега акао реша да сменям дисковете трябва ли пак да купувам нови накладки тези са на седмица ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Криви предни жанти,тампон на стабилизиращатата щанга,

Върнах старите накладки и спря да тресе .Но нв коват доста с апоизносени .СПоред мен новите не са улегнали ,ще ударя един лек ватър на дисковете и слагам пак новите ,аз един път съм го правил мисля че и втори път няма да е проблем .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен Пристърхгах дисковете сега са 19.8 мм при допустими 21-19смятам че е добре малко повече от половината са заминали :D .Препоръчвам на всеки който сменя накладки да замери дисковете и ако са добре да им удря по един вятър излезе ми 20тина лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...