Red 4 #1 Публикувано 4 Декември, 2010 Предстои ми смяна на маслото и ме интересува размера на дифтунгата на пробката на картера за двигател д14, също и има ли значение дали е медна или алуминиева ?Ако някой знае, благодаря предварително. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #2 Отговорено 4 Декември, 2010 За размера на твоята конкретно нямам представа, но наскоро сменях моята и мога да ти кажа, че оригиналната беше медна, а резервната - алуминиева. Оригинална резервна част на Хонда, произведена в Япония. Та не би трябвало да има значение. А оригиналната (медната) в момента е в мазето и (откровено казано) ме мързи да ходя да я снимам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #3 Отговорено 4 Декември, 2010 Юсер колата ти на 10 000км ли е та си свалил оригиналната тия дни дето си вика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #4 Отговорено 4 Декември, 2010 За размера на твоята конкретно нямам представа, но наскоро сменях моята и мога да ти кажа, че оригиналната беше медна, а резервната - алуминиева. Оригинална резервна част на Хонда, произведена в Япония. Та не би трябвало да има значение. А оригиналната (медната) в момента е в мазето и (откровено казано) ме мързи да ходя да я снимам. Благодаря ти, и аз ще взема медна ( като сваля старата ще я измеря и така..... но ми се щеше да я взема предварително ) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #5 Отговорено 4 Декември, 2010 Там, където ще го сменяш със сигурност имат и от двата вида и ще сложат която е по-близо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #6 Отговорено 4 Декември, 2010 (Редактирано) Там, където ще го сменя е по-вероятно да му навият малко тефлон и да му пляснат старата Редактирано 4 Декември, 2010 от Player101 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #7 Отговорено 4 Декември, 2010 (Редактирано) Там, където ще го сменя е по-вероятно да му навият малко тефлон и да му пляснат старата Ами да - предната смяна директно си ми пляснаха старата (без тефлон : ) ) Добре че не капе - проверих, но за следващата смяня - нова ! Редактирано 4 Декември, 2010 от red 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #8 Отговорено 4 Декември, 2010 Не се филмирай толкова, моята е вече на три смени - сменям си го сам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #9 Отговорено 4 Декември, 2010 (Редактирано) Юсер колата ти на 10 000км ли е та си свалил оригиналната тия дни дето си вика Беше, преди 93,000 км. Чел съм, че дихтунга се сменя с всяка смяна на маслото, но не съм го правил. Това е единственото, което не е правено според инструкцията при обслужването за тези километри. Едно такова (оригинално) е около левче. Редактирано 4 Декември, 2010 от user Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #10 Отговорено 4 Декември, 2010 Благодаря за отговорите 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #11 Отговорено 4 Декември, 2010 По същество: каква е разликата м/у алуминиева и медна дифтунга? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #12 Отговорено 4 Декември, 2010 (Редактирано) Никаква. И двете са от меки (цветни) метали и могат да се деформират леко, като уплътняват добре евентуални "пробойни". Въпросът е дихтунгът да не е произведен от стомана, например. ПП "Дихтунг" бе, хора! Редактирано 4 Декември, 2010 от user Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #13 Отговорено 4 Декември, 2010 (Редактирано) Никаква. И двете са от меки (цветни) метали и могат да се деформират леко, като уплътняват добре евентуални "пробойни". Въпросът е дихтунгът да не е произведен от стомана, например. ПП "Дихтунг" бе, хора! Верно - Dichtung ( от немски - уплътнител ) но...... в българският език има дублетни форми и в случая колега "диФтунга" е такава и също се приема за вярна. Използват се и двете. Редактирано 4 Декември, 2010 от red 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #14 Отговорено 5 Декември, 2010 Да бе, да. Сега ще ми кажеш, че и кремвирш е дублетна форма и се приема за вярно, нали? Това не е "мляко" или "млеко". Той, българският език, така се е "дублирал" по форумите, че вече на нищо не прилича. Най-лошото е, че четейки многократно неправилно изписани думи по цял ден, в крайна сметка започвам да губя представа кое е вярно и кое не. Май трябва да си дам почивка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #15 Отговорено 5 Декември, 2010 Да бе, да. Сега ще ми кажеш, че и кремвирш е дублетна форма и се приема за вярно, нали? Това не е "мляко" или "млеко". Той, българският език, така се е "дублирал" по форумите, че вече на нищо не прилича. Най-лошото е, че четейки многократно неправилно изписани думи по цял ден, в крайна сметка започвам да губя представа кое е вярно и кое не. Май трябва да си дам почивка. Не споря, след забележката ти и като се има предвид произхода на думата по-правилно е с "Х". Двамата филолози с които живея (единият с българска а другият с немска филология) ми казаха, че и двата вариянта са правилни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове