Jump to content
japho

колко реално вдига 1.3 сивик

Recommended Posts

Теро, искаш да кажеш че километража има отклонение 20 до 100? А буталата нека хвърчат. Скоро няма да ми трябват :)Егоцентрик, таман я качих на крика и се сетих, че е шега. Ха-ха...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти кажа че със сигурност прави на 2ра 120 :D

 

Това твърдение искам да ми го докажете нагледно. :D :D Ако няма да ти трябват буталата дай ми ги :):P

 

При 100 км най-много 5 км разлика да има. Повече не ми се вярва. До 100 май всички си показват вярно. Големите отклонения почват след това :)

 

п.п. за 100 никой не спори :D:)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай чакай малко. Който е казал 120,нека го докаже. Аз мога само до 100 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...на 3та съм правил 130 на 7100об.2-ра на 7000об е на 80км/ч до 120 бая обороти трябват :)

Еди е карал от по-новите Д13ки, а другият колега, дето прави 120 е явно с Д15кови скорости (както всъщност са Д13 преди фейса) дето са бая дълги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предавките нямат нищо общо с д15 :) С малко по-дългата кутия ще трябват към 9000 об :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ще снимам нагледно 115 на 2ра. Обаче няма да е тази седмица, защото покрай 8ми ме няма до кола :) А това, който го спомена за по-дълги предваки е напълно възможно, понеже и на мен ми изглеждат нереално дълги :)

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ДП, нещо друго да кажеш ??? Ако не е сменяна кутията 115-120 на 2-ра еднократно със смяна на двигателя после :) Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големи спорове пробвал съм д13 понеже няма пркъсвач прави около110-115,д14 (с малко подобрения) прекъсвача удря на 7200 оборота на 100-105,д15б2-95,д16у2 - 100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

теро не съм въртял един път 100+ на 2ра, за 2 години си джиткам без проблеми :) , да чукна на дърво

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D Съгласен. При условие че не ти е д13-ковата кутия или ти е крайно бъгнат скоростомера :) 115 със заводската ти кутия си ~9000 об :) Понеже "няма прекъсвач" значи и 200 може да вдигне на 2-ра :) Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам каква ми е скоростната кутия, но както казах предавките ми излгеждат нереално дълги. За скоростомера, гарантирам че показва точно, все пак са ме спирали опели по пътя, като скоростта която ми казват +/- 1,2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ajax6 - това е най-големият виц. На Д13ките кутиите са къси, а ти ги изкара най-дългите.@PIKap - ако не ти е сменяна кутията и въртиш до над 100км на 2ра редовно (не дай боже) скоро да очакваш включване. Недей така бе човек, ще превъртиш оборотомера. Това че няма прекъсвач, не значи да й вадиш душата до 10 хил оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно на трета 170-80 не ги усеща :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крис, това го правя на 8мицата, 9ката не близвам въобще. И не съм казал редовно, просто като ми дойде факса :) Не случайно се зарибих по Хонда, като си купих д13ката бях очарован от вървежа и всичко на колица с такъв малък мотор :) :)

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мойта е 94г на 2ра прави 100 с хубав бензин 100октана омв 3та 130 макс 4та 160 и 5та 200 бая набиране беше след 180 ма ги направи доволен сам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам Д13 най бързата хонда на светааааааааааааааааааааааааааа от утре се отказвам от прелюда и скачам на д13 щото прелюда прай 190 а д13-ката 200 !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На майтап, на шега моята ги направи 200 (но след модовете). Преди тях съм правил 180 и то на много дълга права - над 160 е мъчение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кало твоята е 1.3 но в е 50 коня по-мощна такаче не се бройш :lol: !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DAMN.. :lol: После що ни се смеят от другите клубове.. Време е мисля съвсем официално наречието "пернишки голф" да еволюира в "пернишка D13-ка" и да се приключва с "хондаджия".. Щото тука това са надлъгвания на чисти голфаджии, не на рибари..БАРТЕРОСВАМ си B16-ката за D13-ка! И аз искам да карам пернишка хонда и да вдигам 120 на втора, няма само вие ебаси !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И темата се наводни с критици !!! Добре след няколко дни ще кача клипа, но Вие вместо да се радвате, че най-малкият мотор в класа е способен на това, Вие злобеете. Ей за това ни критикуват, та ние се избиваме помежду си. Никой не е казал, че д13 е бърза кола! Просто казваме, че може да си ги дигне приблизително 120 на 2ра, КАКВО ЗЛОБНО ИМА В ТОВА. Някаква подстракация, че втека ти е сдухан ли ? Или че ще ти раздавам бинокли . Ако го чувствате така колеги, ме е жал за вас. :lol:

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В16А2, айде моля ти се да намалиш ВТИ-ското си самочувствие. Няма нужда от чак такава ирония.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз викам всички групово да скачаме в д13-ките, други двигатели не ни трябват !!!

Редактирано от v1k7or

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не злобее колега :( Даже както казваш се радваме че 1.3 е доста читав двигател и е способен на много. За 1.3 си е перфе :P Обаче някой като тръгне да пише глупости от сорта 220 макс скорост, 300 на 2-ра и т.н. няма как хората да не се развеселят и да пуснат по някой базик :lol: Все пак става въпрос за стокови коли, а там тези цифри са зад фантастичната фантастика :( Както казах 120 на 2-ра означава над 9000 об./мин Сам се замисли дали е възможно това със стоков двигател :P Тя б16-ка стокова не е гаранция колко ще кара на тези обороти, значи отиваме да го сравняваме с К-серията !!!

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

теро, разбирам те напълно. Не искам с никой да споря, просто и на мен ми беше непонятно, докато и други хора не се изказаха. Още тази вечер ще я направя клипчето, след малко излизам, но ще го кача след 10ти Дек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да може да имаш време за монтажа,нали :( И как темата от "колко вдига" се измести до "колко вдига на втора" ? :lol: Ще ви кажа. д13ките имат само 2 скорости и са страшно зле. На дъното на хранителната верига са. МИР! !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В16А2, айде моля ти се да намалиш ВТИ-ското си самочувствие. Няма нужда от чак такава ирония.

Айде моля бързите D13-ки да слязат малко на земята, а?И да карах D13-ка щях да напиша същото и не намесвай факта каква кола карам аз.Въпроса е крайно принципен и явно просто не си ме разбрал..

Никой не злобее колега :lol: Обаче някой като тръгне да пише глупости от сорта 220 макс скорост, 300 на 2-ра и т.н. няма как хората да не се развеселят и да пуснат по някой базик !!!

Точно това имах предвид по-горе, просто бъзик и не знам защо някои го възприеха като злоба и заяждане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е много ясен. Туко що се върнах от правенето на клипа. Отсечката от обръщалото на Г.М.Димитров до Мак ДОналдс ( Цариградско Шосе гр.София ) 2ра предвавка 110км/ч - 8100 оборота. Като там има лек отвес нагоре !В колата сме Аз ( 80 кг ) и още един човек (100кг) + зимни гуми. Можеше и още да я настъпя до 9000, но ме дожаля, че тъкмо я бях запалил !Клипът ще бъде качен след 10ти Декември, защото сега нямам възможност да го пренеса на ПЦ !!!Извод : С летните гуми, сам в колата,с наступация до 9000 и без лекия отвес си ги прави 115-120 км/ч на 2ра

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондите по принцип вървят, колкото ги настъпиш.Понякога дори и повечко:

!!!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лека поправка от клипа сега виждам, че по точно ще е 108км/ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В колата сме Аз ( 80 кг ) и още един човек (100кг) + зимни гуми. Можеше и още да я настъпя до 9000, но ме дожаля, че тъкмо я бях запалил !

 

Ако всичко това е вярно, единствения начин да си го обясня, е че имаш доста редкия B4 мотор!

D13B4

    * Found in:          o 1996-2002 Honda Civic LXi/EXi/DX                + Displacement : 1,343 cc (82.0 cu in)                + Bore and Stroke : 75.0 × 76.0 mm (2.95 × 2.99 in)                + Compression : 9.75:1                + Power : 125 hp (70.8 kW, 96.3 ps) @ 6500 rpm                + Torque : 94 ft·lbf (12.8 kg/m, 127 Nm) @ 4200 rpm                + Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder) - 16 valve                + Fuel Control : Multi-point fuel Injection, PGM-FI
125к.с.! и може би някакви жокери, които премълчаваш, или поне ск. кутия по-дълга от фабричната..

 

Но все пак мисля, че темата е за масовите D13-ки - в Сивиците за ЕВРОПЕЙСКИЯ пазар:

D13B2

    * Found in:          o 1992-1995 Honda Civic DX (European Market)                + Displacement : 1,343 cc (82.0 cu in)                + Bore and Stroke : 75.0 × 76.0 mm (2.95 × 2.99 in)                + Compression : 9:1                + Power : 74.9 hp (55.9 kW, 76.0 ps) @ 6300 rpm                + Torque : 75.2 ft·lbf (10.4 kg/m, 102 Nm) @ 3100 rpm                + Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)                + Cam Gear : 37 tooth                + Piston Code : PM1G                + Head Code : PM3                + Fuel Control : Single Carburetor
Така че, нека бъдем честни за момент, иначе предлагам направо и колегата chris_barnes да пусне за неговата кола едно клипче (!!!) и да ходим да сменяме официалните данни за D13B2.. щото явно ние знаем по-добре от останалия свят, а и от Honda..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chris_barnes , ако пусне клип със сигурност ще е това дето казва ;)

 

PIKap , айде сега почнахме да се отмятаме. Искам да видя 120 на втора. Не 100, не 108 :)

И какво е общото колко човека и на какъв наклон, все пак говорим за 2-ра предавка не за 5-та. И ако на 2-ра им се бърка колко е натоварена колата да не може да си стигне максималното не е добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък правя 105 на 2-ра на 7200 и кво? Не виждам нищо общо между това колко прави д13-ката на 2-ра и каква ще и е максималната скорост. Може и да си ги вдигне 120, но не е казал примерно че вдига 200+ за максимална нали?

Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Ако всичко това е вярно, единствения начин да си го обясня, е че имаш доста редкия B4 мотор!

D13B4

+ Power : 125 hp (70.8 kW, 96.3 ps) @ 6500 rpm

 

Тези данни нещо не се връзват. 70.8kW хич не са 125кс...по скоро към 93 :)

Те хубаво нямат прекъсвач д13-ките(ако не броим стеснението на дифузьора, за ограничител, на максималното количество въздух и от там макс обороти), обаче погледнете последното мнение, от тази тема ( http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=48032&st=30 ) и пак се замислете следващият път, когато оборотомера подмине 8-цата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

Ако всичко това е вярно, единствения начин да си го обясня, е че имаш доста редкия B4 мотор!

D13B4

+ Power : 125 hp (70.8 kW, 96.3 ps) @ 6500 rpm

 

Тези данни нещо не се връзват. 70.8kW хич не са 125кс...по скоро към 93 !!!

Те хубаво нямат прекъсвач д13-ките(ако не броим стеснението на дифузьора, за ограничител, на максималното количество въздух и от там макс обороти), обаче погледнете последното мнение, от тази тема ( http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=48032&st=30 ) и пак се замислете следващият път, когато оборотомера подмине 8-цата...

 

Да, да, да.. 95hp е, моя грешка (и на failpedia), изкарах го баси мечтата тоя мотор !!! И все пак дори 95 да е, има разлика с D15B2. Но както и да е. Иначе си прав за другото. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-горе имах предвид "има разлика с D13B2."

 

тука даже си върнал газта вече нали :lol:

 

На мен от този ъгъл повече ми прилича на 195, като извадиш грешката на скоростомера стават спокойно 180! Така че, съвсем нормално ми се струва.

 

* освен ако не е на втора :lol: (не се сдържах)

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на вас какъв точно ви е проблема? Споделих една снимка и се почна. Велики сте, браво. Айде стига толкова вече.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...