Jump to content
Sign in to follow this  
Guest ADH-Honda

Относно "спортния" въздушен филтър

Recommended Posts

Guest ADH-Honda

Айде няколко въпроса и на тематиката за "спортните" въздушни филтри :P

 

ЗНачи, сложих някакъв "спортен" (вече вдиганх 8 коня :ph34r: ) въздушен филтър, някакво дърво турско - няма значение де :P Мисълта ми е - задължително ли е да сложа подобна преграда каквато Демон-а е сложил:

 

Публикувано изображение

 

И ако "ДА" - от какъв материал трябва да е ?

 

И другия въпрос: спрямо ДЕМОН-а, Аз съм оставил гумения маркуч, просто съм снадил този маркуч с филтъра с едно 10 сантиметрово парче PVC тръба и съм захванал филтъра да не се мести. Но не съм махнал най-долната пластмаса от кутията за въздушния филтър - за да махна и нея май трябва и подкалника и бронята да сваля. Така би ли навлизало (като съм с тази пластмаса) достатъчно въздух или не (т.е. трябва да я махна) ?

 

Разберете ме правилно - Не търся покачване на мощност или някакъв друг вид гъзария - просто този филтър ми изпадна почти без пари и го сложих и като съм почнал да правя нещата, поне да ги довърша както си му е реда. Това е.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest greenwather

ако си си сложил "спортен филтър" от илиянци или авто мания то ти или си бил пиян или те е нагряло слънцето. вместо да постигнеш нещо ти само си дал пари ,колкото и да са били на вятъра. човек като си купува подобни неща трябва да пита. Моя съвет е ако не искаш да си прецакаш двигателя ,да изхвърлиш някаде надалеч тази тъпотия дето си купил и да СИ КУПИШ марков филтър или на K&N ,или на RACTIVE .и двата са перфектни,като рактивския е по ефтин понеже Манимпекс са изкукали тотално и може да вземеш торнадо за 50лв. явно гледат да изчистят стоката си . филтъра е перфектен аз имам 2 броя и съм адски доволен. мисля ,че и Драгича е с такъв.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ADH-Honda

ако не искаш да си прецакаш двигателя

<{POST_SNAPBACK}>

Добре де, възможно ли е наистина да стане някой гаф ? Изпадна ми за без пари почти, нито съм търсел някакъв ефект, нито нищо. Кажи речи, излезна ми на цената на обикновен "хартиен" филтър. Ясно ми е че ефект не би могло да има (променя леко звука все пак), но дали би могло да има пагубен ефект или ?

 

Сериозно питам и не ме винете за незнанието си - не съм тунингатор, така че... :ph34r:

 

PS: не съм го монтирал да е сух, напръскал съм го с WD40 да има смазка да полепват боклуците по него, ако това има значение...

Edited by ADH-Honda

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Magnum

ако не искаш да си прецакаш двигателя

<{POST_SNAPBACK}>

напръскал съм го с WD40 да има смазка да полепват боклуците по него, ако това има значение...

<{POST_SNAPBACK}>

има значение -- хвърляй го!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Krelion

Оня ден пробвах няколко филтъра.K&N-Страшен звук,мааааалко подобре ми се струва на ниски обороти.Ама мааааалко.После скожих Reactive мисля беше с термоизолацията отгоре.Колата взе да се дави и задъхва на ниски обороти.Обределено въздуха не и стигаше.После сложих смешен турски филтър от 25кинта!Никаква разлика от К&Н-а.Ама никакива!!!!!Всичко това се случва за 15 мин.Имах Филтрите,просто ги пробвах!Може би К&Н-а пази повече но във вървенето разлика няма!Пък чак толкова да ти се преебе мотора не вярвам.Переш филтърчето на два-три месеца и си чисто нов!Незнам дали си спомняте когато Омбре спомена,че си карал колата 2 години без филтър и нямал никакъв проблем.Е,ако караш оф-роуд,или в пустинята-това е друго нещо!ПП:Винаги съм бил почитател на марковото,но в случая с АДХ, не мисля,че ще му навреди чак толкова....паднал му е без пари,а аз никой не съм чувал да се оплаква от ментелив филтър до сега....

Edited by Krelion

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest greenwather

Оня ден пробвах няколко филтъра.K&N-Страшен звук,мааааалко подобре ми се струва на ниски обороти.Ама мааааалко.После скожих Reactive мисля беше с термоизолацията отгоре.Колата взе да се дави и задъхва на ниски обороти.Обределено въздуха не и стигаше.После сложих смешен турски филтър от 25кинта!Никаква разлика от К&Н-а.Ама никакива!!!!!Всичко това се случва за 15 мин.

Имах Филтрите,просто ги пробвах!Може би К&Н-а пази повече но във вървенето разлика няма!Пък чак толкова да ти се преебе мотора не вярвам.Переш филтърчето на два-три месеца и си чисто нов!Незнам дали си спомняте когато Омбре спомена,че си карал колата 2 години без филтър и нямал никакъв проблем.Е,ако караш оф-роуд,или в пустинята-това е друго нещо!

 

ПП:Винаги съм бил почитател на марковото,но в случая с АДХ, не мисля,че ще му навреди чак толкова....паднал му е без пари,а аз никой не съм чувал да се оплаква от ментелив филтър до сега....

<{POST_SNAPBACK}>

значи Рактивския , който е с термоизолацията е специално за място кадето директно влиза въздух в него.

така ,че според мен е нормално да се задъха.

второ, спортен филтър се пере на 4000-5000км.

трето има специално масло червено с което се мажат филтрите. а не с wd40

:P

четвърто ,това което той си е взел за без пари аз имам такова и мога и на теб да подаря ако си мераклия. то просто прилича на спортен филтър и само дотам , филтриращите му качества са :ph34r: .така ,че колега не се занимавай с Пернишки тунинг.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Krelion

Оня ден пробвах няколко филтъра.K&N-Страшен звук,мааааалко подобре ми се струва на ниски обороти.Ама мааааалко.После скожих Reactive мисля беше с термоизолацията отгоре.Колата взе да се дави и задъхва на ниски обороти.Обределено въздуха не и стигаше.После сложих смешен турски филтър от 25кинта!Никаква разлика от К&Н-а.Ама никакива!!!!!Всичко това се случва за 15 мин.

Имах Филтрите,просто ги пробвах!Може би К&Н-а пази повече но във вървенето разлика няма!Пък чак толкова да ти се преебе мотора не вярвам.Переш филтърчето на два-три месеца и си чисто нов!Незнам дали си спомняте когато Омбре спомена,че си карал колата 2 години без филтър и нямал никакъв проблем.Е,ако караш оф-роуд,или в пустинята-това е друго нещо!

 

ПП:Винаги съм бил почитател на марковото,но в случая с АДХ, не мисля,че ще му навреди чак толкова....паднал му е без пари,а аз никой не съм чувал да се оплаква от ментелив филтър до сега....

<{POST_SNAPBACK}>

значи Рактивския , който е с термоизолацията е специално за място кадето директно влиза въздух в него.

така ,че според мен е нормално да се задъха.

второ, спортен филтър се пере на 4000-5000км.

трето има специално масло червено с което се мажат филтрите. а не с wd40

:P

четвърто ,това което той си е взел за без пари аз имам такова и мога и на теб да подаря ако си мераклия. то просто прилича на спортен филтър и само дотам , филтриращите му качества са :ph34r: .така ,че колега не се занимавай с Пернишки тунинг.

<{POST_SNAPBACK}>

:P Споко,не съм мераклия.Както ти казах,аз съм почитател на марковото също,просто не мисля,че можеш да невредиш на колицата от ментажния,но явно вие сте на друго мнение.Но затова го има този форум,да се учим един от друг ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Demon

И другия въпрос: спрямо ДЕМОН-а, Аз съм оставил гумения маркуч, просто съм снадил този маркуч с филтъра с едно 10 сантиметрово парче PVC тръба и съм захванал филтъра да не се мести.  Но не съм махнал най-долната пластмаса от кутията за въздушния филтър - за да махна и нея май трябва и подкалника и бронята да сваля. Така би ли навлизало (като съм с тази пластмаса) достатъчно въздух или не (т.е. трябва да я махна) ?

<{POST_SNAPBACK}>

За въпроса:

Няма нужда да сменяш тръбата, аз съм я сменил, за да увелича диаметъра, това при теб не е необходимо. Махането на тази тръба в подкалника е задължитено, от там ще дойде въздуха за филтъра. Маха се много просто, не се сваля бронята, няколко болтчета бяха и се закача за подкалника. Едното болтче свързва този въздухо-одвод с подкалника. Хубаво е после да захванеш по друг начин подкалника, за да остане стъбилно закрепен. :ph34r:

 

Иначе аз също те съветвам да изхвърлиш този филтър, по-добре си карай с обикновен. Освен това никога не пръскай филтър с нищо друго освен с даденото от производителя за целта. Особено с WD40!

Edited by Demon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest no1else

Колеги от клуба на БМВ ми казаха да "изпера" моя филтър като го накисна в бял бензин , които мога да закупя от аптеката....такава ли е процедурата ако филтъра не е дошъл с почистващи препарати ? :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Demon

:P Споко,не съм мераклия.Както ти казах,аз съм почитател на марковото също,просто не мисля,че можеш да невредиш на колицата от ментажния,но явно вие сте на друго мнение.Но затова го има този форум,да се учим един от друг :P

<{POST_SNAPBACK}>

Ако те свържа с човек дето си е навредил на колицата с такъв филтър ще повярваш ли вече ;)

Наистина в най-добрия случай няма да върши работа, но в лошия ще събереш доста абразив в цилндрите......Аз не бих посъветвал никой да рискува, а ако ще променяш нещо и няма да има смисъл от него, по-добре не го прави :ph34r:

 

п.п. За K&N и Хонда са си дали съгласието, че е филтър и се признава от тях за такъв. Минал е през техните тестове и е сертифициран, а и не само през тестовете на любимата ни марка, но и на други марки е признат! Това ме мотивира най-много, за да се спра именно на тази марка. Освен това има всичко за тях в БГ, повечето други марки незнам от къде можеш да си купиш препарати за обслужването на филтрите им освен от интернет. Може и да има и магазини из БГ, но просто не съм търсил и не съм и срещал.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Demon

Колеги от клуба на БМВ ми казаха да "изпера" моя филтър като го накисна в бял бензин , които мога да закупя от аптеката....такава ли е процедурата ако филтъра не е дошъл с почистващи препарати ? :ph34r:

<{POST_SNAPBACK}>

Това трябва да изчерпа темата: Link: Информация за спортни въздушни филтри.

 

Цитат от инструкцията:

1.Почистетете филтъра от набитата в него мръсотия, след това внимателно изчеткайте с четчица с мек косъм.

2.Обилно напръскайте с “K&N- почистващ спрей” елементите на филтъра, нека престои така 10 минути. Внимание: Използвайте само “K&N- почистващ спрей”. Да не се използва бензин! Да не се използва пара! Да не се използват разтвори с разяждащо действие! Да не се използват препарати със силно измиващо действие! Да не се използва вода под високо налягане! Да не се използват разтворители!

3.Изплакнете елементите с бавно течаща вода, винаги обливайте от чистата към мръсната повърхност на филтъра. По този начин мръсните частици се премахват, като не преминават през самия филтър. Внимание: Филтъра трябва да изсъхне естествено, след неговото изплакване, останалата вода трябва да се отцеди внимателно. Да не се използва сгъстен въздух за изсушаване! Да не се използва открит пламък! Да не се използва пистолет за топъл въздух!

4.След първоначалното почистване, филтъра винаги трябва да се подлага на обработка с “K&N- масло”, преди да бъде използван отново. Ако разполагате с аерозолна опаковка напръскайте равномерно по цялата повърхност на филтъра, но не задържайте струята на аерозола на едно място! Омасляването се извършва с едно напръскване по повърхността! Изчакайте 10 мин. и ако са останали по-светли петна по неговата повърхност повторете до отстраняването им. Ако разполагате с течно масло K&N наведете бутилката и минете равномерно по повърхността, не задържайте струята на едно място! Оставете маслото да попие в материята на филтъра за около 20 мин. . Ако има по-светли петна третирайте отново с “K&N- масло”. Внимание: Никога не използвайте неомаслен K&N филтър(филтъра не спира мръсните частици, когато не е третиран с “K&N- масло”). Използвайте само “K&N- масло”. “K&N-масло” е съставено от подбрани минерални и животински мазнини смесени със специални полимери за да формират един високо ефективен прилепващ слой към повърхността на филтъра. Никога не използвайте флуид за автоматични трансмисии! Никога не използвайте моторно масло! Никога не използвайте дизелово гориво! Никога не използвайте WD-40, LPS, или др. тежки масла. Във кутията на всеки филтър има комплект лепенки, поставете на видно място(Върху кутията на въздушния филтър) стикера “DO NOT DISCARD”(ДА НЕ СЕ ИЗХВЪРЛЯ!).

п.п. На мен пък ми казаха, че малко пясък в маслото на двигателя вдига мощността........ :P Шегувам се разбира се.......Хора, четете и не експериментирайте с подобни неща. Ако на някой не му се дават пари да не прави тунинг по автомобила си. Ефектите са доказани, както видяхте и на Калояново. С тежкия си седан без предварителна подготовка всички видяха какво може един абсолютно сток двигател D15B2! Дори и на това голямо купе може да ускорява доста прилично само с промени в инжекция + чип, колектори + генерация и въздушен филтър :P

Мисля, че повече въпроси по този въпрос са излишни......

Edited by Demon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest iXi

Съгласен съм с Демон-а, само не мога да разбера къде (как) се слага маркча дето излиза от главата и отива в оргиналния въздуховод.Това в случай 4е решиш да слагаш по-широка тръба.На снимките на Демон-а не си личи добре.Аз в момента съм сложил един силиконов преходник, който има такава дупчица - лошото е че е с монго голям диаметър :ph34r: (самия преходник - просто друг не успях да намеря) и съм сложил гумени уплатнения за сега.При Ники златков видях че има доста добри но са без вупросната дупчица.Та ако някой знае от къде се намират такива преходници.btw. ако някой има нужда от алуминиева тръба за целта мога да му дам 70 мм е в диаметър.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest edikoisi

според мен тоя малкия маркуч не го слагаи там прекалени топъл въздух вкарва сложи му един малак филтър тук ги има на всякаде предполагам че и в БГ и готово ...мойе и да не съм прав но аз така ще напрява?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest iXi

Виждал съм ги тези малки филтри.Виждал съм обаче също, че на готовите кит-ове AEN , К&Н ии тн имат специални отвори пригодени за целта - та явно има смисъл ама каквъв да кажат компетентните

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest civic1.5
:ph34r: Фенове аз сам от далбоката провинция и искам да си купя филтар К&N как да стане преди около 6 години един приятел си бе купил Сивик 4г. и вав нея имаше такав филтар в кутията на оригиналния филтар :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest greenwather

Виждал съм ги тези малки филтри.Виждал съм обаче също, че на готовите кит-ове

AEN , К&Н ии тн имат специални отвори пригодени за целта - та явно има смисъл ама каквъв да кажат компетентните

<{POST_SNAPBACK}>

Demona го е махнал маркуча и си е сложил филтър . от този маркуч когато ти се е скапал двигателя набива боклуци и се запушва дросела .

поне доколкото знам :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dancing_niki

;) Фенове аз сам от далбоката провинция и искам да си купя филтар К&N как да стане преди около 6 години един приятел си бе купил Сивик 4г. и вав нея имаше такав филтар в кутията на оригиналния филтар ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Според мен не е бил в оригиналната кутия, в сайта на K&N съм виждал, че имат освен горепосочените спортни и открити филтри, филтри в кутии. Те също са спортни доколкото съм запознат, но мисля, че си вървят заедно с кутията, демек махаш оригиналната и слагаш тази на производителя, която по форма може да е същата като оригиналната.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest BAlexandrov

Според мен не е бил в оригиналната кутия, в сайта на K&N съм виждал, че имат освен горепосочените спортни и открити филтри, филтри в кутии. Те също са спортни доколкото съм запознат, но мисля, че си вървят заедно с кутията, демек махаш оригиналната и слагаш тази на производителя, която по форма може да е същата като оригиналната.

<{POST_SNAPBACK}>

Не, те са за директна замяна на фабричния филтър. Аз съм с такъв - дават малко по-малка пропускливост от външен конусен, но все пак доста по-висока от фабричния. Другото е че не се увеличава шума от двигателя ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest greenwather

Според мен не е бил в оригиналната кутия, в сайта на K&N съм виждал, че имат освен горепосочените спортни и открити филтри, филтри в кутии. Те също са спортни доколкото съм запознат, но мисля, че си вървят заедно с кутията, демек махаш оригиналната и слагаш тази на производителя, която по форма може да е същата като оригиналната.

<{POST_SNAPBACK}>

Не, те са за директна замяна на фабричния филтър. Аз съм с такъв - дават малко по-малка пропускливост от външен конусен, но все пак доста по-висока от фабричния. Другото е че не се увеличава шума от двигателя ;)

<{POST_SNAPBACK}>

според теб след като си сложиш спортен въздушен филтър веднага започваш да чуваш шума от двигателя ли ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest d15b2

;) Фенове аз сам от далбоката провинция и искам да си купя филтар К&N как да стане преди около 6 години един приятел си бе купил Сивик 4г. и вав нея имаше такав филтар в кутията на оригиналния филтар ;)

<{POST_SNAPBACK}>

http://impas56.com/index.php?m=320&categor...0c54f954576cce3

май може да се поръча и онлайн

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ADH-Honda

Благодаря на всички за отделеното време.И все пак - много бих бил благодарен ако хора, занимаващи се професионално с автомобили като ОМБРЕ, като колегите от Варна (MIYAMOTO-Дидо, другия Дидо и т.н.) и Те да кажат по две три думи. Естествено ако желаят и им се занимава де ;) Дали така да го оставя този (в смисъл, ако не вреди нещо и няма проблем) или да го разкарам този, да си монтирам кутията за оригиналния филтър и да ида да си купя един чисто нов обикновен въздушен филтър и да си седна на гъза.Не ме разбирайте погрешно, просто бих искал да чуя и от тяхното мнение, това е.Благодаря предварително !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Magnum

хайде докато чакаш професионално мнение, разгледай из архивите какво си пропуснал по темата и как емо обяснява за въздействието на WD40 върху двигателя.не че нещо, но има и търсачка ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ADH-Honda

Както и да е. Темата вече няма смисъл - махнах го този филтър и си върнах всичко по старумо (и си сложих чисто нов обикновен). Да си ми е мирна главата...PS: въпреки че с този турския като че ли на ниски обороти повече дърпаше или се заблуждавам, но както и да е.PSS: този турския съм го пръснал съвсем леко със спрей WD40, колкото да е леко влажен, не съм го топил в кофата ;) разграничавайте нещата.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest chikiriki

Както и да е. Темата вече няма смисъл - махнах го този филтър и си върнах всичко по старумо (и си сложих чисто нов обикновен). Да си ми е мирна главата...

 

PS: въпреки че с този турския като че ли на ниски обороти повече дърпаше или се заблуждавам, но както и да е.

 

PSS: този турския съм го пръснал съвсем леко със спрей WD40, колкото да е леко влажен, не съм го топил в кофата  :hondarulez:  разграничавайте нещата.

<{POST_SNAPBACK}>

правилно си постъпил!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest slus4o

..............и си сложих чисто нов обикновен............

<{POST_SNAPBACK}>

За колко и от къде си купи обикновенния, че ся ше купувам и аз :hondarulez:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ADH-Honda

14 кинта, от авто центъра на Петко при околовръсното на Враца - до Щурака се намира :hondarulez: Капиш

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest greenwather

..............и си сложих чисто нов обикновен............

<{POST_SNAPBACK}>

За колко и от къде си купи обикновенния, че ся ше купувам и аз :shy:

<{POST_SNAPBACK}>

абе брат , ти живееш или работиш на пазара Красно село ,иди до фантастико и отстрани има магази и пише ХАДЖИЕВИ те са вносители на Пуролатор и на Дайко иди и си вземи от тях филтър нямя да сбъркаш съседи са ми и гарантирам за качеството на филтрите. от 10 години поне все от тях пазарувах нормални въздушни и маслени филтри.

успех ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest slus4o

абе брат , ти живееш или работиш на пазара Красно село ,иди до фантастико и отстрани има магази и пише ХАДЖИЕВИ те са вносители на Пуролатор и на Дайко иди и си вземи от тях филтър нямя да сбъркаш съседи са ми и гарантирам за качеството на филтрите. от 10 години поне все от тях пазарувах нормални въздушни и маслени филтри.

успех :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Мерси братле днеска си купих въздушен от там за 13,50лв. а за сравнение на Г.Димитров магазина е на 20 кинта филтъра (проверено!!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest greenwather
:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dj_freak
undefined Видима е разликата с т.нар. спортен филтър, но факт е че стандартните филтри за оригиналните кутии почти по нищо не отстъпват на "спортните" дори имат предимството да запазят двигателя по-тих , което според мен е по-добрият вариант, оптимален без много разправии по монтаж и т.н. колкото до избора изберете удобното за вас. Продават ги навсякъде стига да поразгледаш сайтчета, магазинчета и сервизчета :lol: 4ао хонда фенове

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tino

undefined Видима е разликата с т.нар. спортен филтър, но факт е че стандартните филтри за оригиналните кутии почти по нищо не отстъпват на "спортните" дори имат предимството да запазят двигателя по-тих , което според мен е по-добрият вариант, оптимален без много разправии по монтаж и т.н. колкото до избора изберете удобното за вас. Продават ги навсякъде стига да поразгледаш сайтчета, магазинчета и сервизчета :blink:  4ао хонда фенове

<{POST_SNAPBACK}>

Как така не отстъпват бе :rolleyes: колега или не съм те разбрал правилно или ти не си писал правилн или май май нещо и ти не знаеш кво :) оригиналните спортни филтри са създадени умишлено да пропускат повече въздух колкото е нужен на един автомобил и същевременно го филтрирът ( въздуха ) за да не влезнат едри частици които могат да повлияат фатално или лошо върху двигателя !!! А оригиналните въздушни филтри имат само второто качество , в замяна на което скопяват колата или по-точно не й позволяват да вземе достатъчно въздух !!! Edited by Tino

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Demon

Оригиналните са по-тихи не толко заради филтрите, а заради пластмасовите си кутии с многото въздухоодводи и заглушители! Махни си въздухоодводите на оригиналната кутия, които се намират под калника на Сивик 5G и влизат в пластмасовата кутия с филтъра....и после покарай така и ще видиш, че звука е станал почти като от спортен филтър.Спортните в повечето случай са външни, открити и с по-къси тръби с по-голям диаметър, това прави автомобила по-шумен.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest edikoisi

е точно този шум винаги ми оправя настроението :lol::lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest slus4o

е точно този шум винаги ми оправя настроението  :lol:  :lol:  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

О я дас ис фантастиш за около 300-400 км на 4 000 оборота :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 1net

и смяна на памперса след всеки 30сек задържани над 5000баси, аз бях един от най-големите противници на спортия филтър.....Очаквайте статийка със сравнителни данни :lol:за съжаление, звука като включи втека просто няма с какво да го сравня....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest johnyboy

за съжаление, звука като включи втека просто няма с какво да го сравня....

Ами запиши го, ние ще го сравняваме :dry: Пускай гадните таблици че ми изгоря фитила :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest viTec

Днес си порачах Филтар на Рактиве затворен Конус утре ще ходя да го взимам кажете докато не сам го взел по добре ли е отворен от затворен има ли няква танкост на мен ми бе обяснено че затворения е за това да се запазва филтара от мрасотия от Подкалника -КАЛ Л***А все лоши работи :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest greenwather

Днес си порачах Филтар на Рактиве затворен Конус утре ще ходя да го взимам кажете докато не сам го взел по добре ли е отворен от затворен има ли няква танкост на мен ми бе обяснено че затворения е за това да се запазва филтара от мрасотия от Подкалника -КАЛ Л***А все лоши работи  :D

<{POST_SNAPBACK}>

според мен отворения филтър е по добре освен ако няма да слагаш ,някакви въздуховоди които да набиват въздуха директно.тогава по добре е затворен тип.освен това този филтър да се слага в подкалника не е много умна работа защото ако минеш през някоя локва може да го намокриш което може да ти прецака мотора. Edited by greenwather

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Dragi4

Ве4е 5-ти месец карам с Рактив Торнадо,филтъра ми е на 20 см от земята и до сега не съм си прецакал мотора а локви бол :D ,мисля да го преместя зад бронята да са ОБДУХВА по-добре

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest edikoisi

то обдухването е хубава работа....но там вече може да има и вода :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×