Jump to content
Танасико

Мога ли да сложа по-силни крушки на Фаровете

Recommended Posts

Здравеите колеги имам едно въпросче. Мога ли да сложа по-силни крушки на фаровете? Защото съм чувал че на някои коли започват да се топят кабели фасунки и т.н. Ааа и още нещо моята хонда е сивик англичанка и стъклата на фаровете са мътни, има ли оправяне това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Недей да четеш цялата тема. Отговора е прост. Можеш. Да, има оправия , но няма смисъл да си играеш. Редактирано от prelude_2.3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога ли да сложа по-силни крушки на фаровете? Защото съм чувал че на някои коли започват да се топят кабели фасунки и т.н.

 

Можеш да сложиш по-силни крушки. Например тези:

 

Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

Те пак са 55/60W (като оригиналните), но светят по-силно. Това, което ти си чувал, е за 100W крушки. Аз лично съм с PHILIPS-а и изкарва една година (~20,000-25,000 км.) непрекъснато светене (целогодишно съм със запалени фарове), след което и двете изгарят в рамките на няколко седмици. Вече 3-та година така и може да си сверяваш календара по крушките. ;)

 

ПП Само да добавя, че ако се спреш на OSRAM e добре да търсиш Nightbraker Plus. От обикновения Nightbraker има много оплаквания, че гори бързо. Лично не съм използвал, та не мога да дам отзиви.

Редактирано от user
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пишете кадето трябва ;) не спамете в тоя раздел :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не си причинявай проблеми със подобрения в стил "табадъбчево",чисто нов комплект ксенони е м/у 50-60лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ксенон на оригиналните фарове-ужас,късите светят добре, дългите пръскат нацяло светлината и не стават заслепява всичко що се движи срещу теб,гледам има някви ксенони с лупи за вграждане далече им е цената от 60-70 лв и все пак си мисля че няма да отсичат светлината понеже стъклото не е гладно, и пак ще има пръскане,най-удачния вариант е нови фарки с лупи+ксенон(макар че май и на повечето от тях пише, че не са за ксенон)...400+ лв ;)

Редактирано от Mad`Head

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ксенон на оригиналните фарове-ужас,късите светят добре, дългите пръскат нацяло светлината и не стават заслепява всичко що се движи срещу теб,гледам има някви ксенони с лупи за вграждане далече им е цената от 60-70 лв и все пак си мисля че няма да отсичат светлината понеже стъклото не е гладно, и пак ще има пръскане,най-удачния вариант е нови фарки с лупи+ксенон(макар че май и на повечето от тях пише, че не са за ксенон)...400+ лв ;)

Да това за стъклото съм го чувал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мога ли да сложа по-силни крушки на фаровете? Защото съм чувал че на някои коли започват да се топят кабели фасунки и т.н.

 

Можеш да сложиш по-силни крушки. Например тези:

 

Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

Те пак са 55/60W (като оригиналните), но светят по-силно. Това, което ти си чувал, е за 100W крушки. Аз лично съм с PHILIPS-а и изкарва една година (~20,000-25,000 км.) непрекъснато светене (целогодишно съм със запалени фарове), след което и двете изгарят в рамките на няколко седмици. Вече 3-та година така и може да си сверяваш календара по крушките. :)

 

ПП Само да добавя, че ако се спреш на OSRAM e добре да търсиш Nightbraker Plus. От обикновения Nightbraker има много оплаквания, че гори бързо. Лично не съм използвал, та не мога да дам отзиви.

 

Мерси колега днес сложих Филипса и преди малко ги пробвах, наистина има разлика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за мътните фарове някъде бях чел че се оправяли като се минат с водна шкурка 2000 и после се полират с машинка за пастиране на коли това е за фарове които са с пласмасовите стъкла най-често пожълтяват от слънцето.Но нека някой ако го е правил да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за мътните фарове някъде бях чел че се оправяли като се минат с водна шкурка 2000 и после се полират с машинка за пастиране на коли това е за фарове които са с пласмасовите стъкла най-често пожълтяват от слънцето.Но нека някой ако го е правил да сподели.

колега това вече го изпробвах и на мен го бяха казали.НЕ СТАВА НИЩО дори стана още по-зле:ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за мътните фарове някъде бях чел че се оправяли като се минат с водна шкурка 2000 и после се полират с машинка за пастиране на коли това е за фарове които са с пласмасовите стъкла най-често пожълтяват от слънцето.Но нека някой ако го е правил да сподели.

Така се правят не толкова повредени фарове като неговите! При него спасението е с доста силно претъркване на пласмасовите стъкла със суха щурка и дискошлаиф за кит....може би с 320 щурка и като се отстрани пожълтялото поне на 70-80 процента да се мине със водна щурка 600-800 и после да се лакира с лак!Това може да го направи всеки авто-бояджия! Ефекта е поразителен.....казвам го от опит на поне 30-40 комплекта фарове които сам съм направил така!По ефтино е от колкото да си купува нови,които са си бая пара!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...