Jump to content
UglyDucky

D13B2 Към D16Z5

Recommended Posts

Колеги ... имам малък проблем и не мога да измисля вариант да го разреша.Надявам се да ми помогнете,ако можете разбира се.Проблемът е следния : Сложихме новия двиател в коша всичко там е 6+ ,но немога да запаля.Навързахме инсталацията по схеми които смъкнах от нета, но си мисля че не са точни и нещо греша. Вързахме мейн релето компа и всичко отпред а ефекта е че помпата хвърля бенз,но като въртя на стартер ток към инжекторите и към свещите ...НЯМА! Бихте ли ми помогнали с правилни схеми на двата двигателя от комповете и ако някой се е сблъсквал с такъв проблем -директно с разрешението :) Благодаря ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж тази тема: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=52772&st=0Отгора е имобилайзер. Погледнете как е вързан, за съжаление схеми няма тъй като това е конфиденциялна информация за Хонда (тъй като това е защитата на колите ни от кражба). И основния въпрос с ключовете за този двигател, с който е правен суап-а ли си? Ако не си никога няма да можеш да запалиш, тъй като имобилайзера си търси кода от ключовете (а той е в еку-то).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговора не може да бъде имобилайзер, защото до ся не съм виждал нито црх 2г нито сивик 5г със заводски имобилайзер. :) Камо ли пък такъв, който има нещо общо с ецу'то.Към колегата - и аз окабелявах един такъв суап, общо взето историята е мътна и кървава - борих го около седмица. Така по интернет едва ли някой ще види къде си пропуснал някой кабел, или къде си ги омотал.п.п. Кво значи че няма "ток" към инжекторите и свещите - маса ли ти се губи, плюс ли ? Като завъртиш на контакт на всичките жълто/черни кабели на дюзите трябва да имаш +12V спрямо маса, на черно-жълтия кабел на делкото също. Ако го нямаш това нещо - оправи проблема и пробвай пак - ако пак неще или си ос**л кабелите от коша до еку'то или ти се губи захранването на ецу'то.п.п.2 Не искам да те обезсърчавам, но ако намериш някъде пинаут на "ецу'то" на д13б2 ше те признаа! :) И лично ше дойда да ти запаля колата. ;)

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НА ДЕЛКОТО НЯМАМ 12V НА ИНЖЕКТОРИТЕ ИМАМ ПРИ КОНТАКТ НО КАТО ВЪРТЯ НА СТАРТЕР НЯМАМ НИЩО...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи извади пиновете от буксите. В смисъл такъв - на буксата, която е за делкото, от страната на делкото извади пина и го остави фърчащ, на резисторната кутия по същия начин - извади пина и го остави фърчащ. Това ти го казвам с цел да не погориш нещо по останалата част от инсталацията че се не знае кое къде сте вързали. След това на тия двата фърчащи пина вържи по един кабел и ги качи директно на плюса на акумулатора след (подчертавам СЛЕД) като завъртиш на контакт, и пробвай да запалиш. :)Пиновете трябва да ги вържеш към плюса на акумулатора след като си дал на контакт, защото ни е малко интересна схематиката на клемореда и когато контактният ключ е на положение нула всичките пинове се заземяват. Ако ги качнеш преди това ще почне да ти се шашка и да прецъква главното реле.Ако запалиш тъй - после ще ти кажа де да ги вържеш, ако не запалиш и така - оакали сте още нещо. :)п.п. За да ти е по-лесно да си мериш напреженията на положение "стартер" на контактния ключ - извади кабелната обувка на стартера, която ти изхвърля бендикса, и накарай някой да ти държи ключа, докато мериш отпред на стартер седят ли си напреженията или изчезват, щот има и такива контакти на клемореда. :)

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а кой е плюса на делкото,тя буксата е с 5 пина ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, не ми се обиждай но като не знаеш кой кабел ти е захранването на делкото как установи че нямаш напрежение там? !!!Плюса на делкото не е на 5-пиновата букса, а на другата дето са син кабел и черно-жълт. ;) 12-те волта са на черно-жълтия. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се обиждам... просто не знам?! Благодаря ти за помоща,жълто черния кабел просто беше "клъцнат" и висящ.Подадох и,но пак нищо ,но проблема беше и в една незакачена букса с 6пина на която белия кабел от делкото влиза в компютъра и ....дъра дъра дъра... Просто си се беше скатала под стойката на акумолатора,УЖАС!!! закопчах я и... запалих на 2цилиндъра от четвърт стартер;)("на два цилиндъра" тъй като бях извадил едната лула да гледам за ток към свещите и на друг дали подава на инжектора... НЕЗНАМ .. не съм на себе си ,,, чувството е все едно ми се роди син... Благодаря на всички колеги за помоща която ми оказаха.Остана ми само да си навържа таблото и да бандажирам че съм разпилял всичко... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...