andriya 0 #1 Публикувано 24 Ноември, 2010 Някой дали можеда ми каже модела или каквото и да е за тази кола? file:///C:\Users\Yoana\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image002.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gaze.bg 146 #2 Отговорено 24 Ноември, 2010 (Редактирано) Качия в някой сайт и така прати линк или я вмъкни Примерно http://tinypic.com/ Редактирано 24 Ноември, 2010 от Gaze.bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
andriya 0 #3 Отговорено 25 Ноември, 2010 Благодаря http://tinypic.com/view.php?pic=rh1is7&s=7 това е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #4 Отговорено 25 Ноември, 2010 Благодаря http://tinypic.com/view.php?pic=rh1is7&s=7 това е Тази малка количка,която е само с една врата се нарича BMW Isetta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #5 Отговорено 30 Ноември, 2010 (Редактирано) Тази малка количка,която е само с една врата се нарича BMW Isetta Грешен отговор. Близо си - колата е немска и наистина прилича на Исета, но всъщност е Heinkel Kabine. Модел от 56-а година на Heinkel Flugzeugwerke - един от големите производители на самолети за третия райх по време на втората световна война. Общото между двете компании е, че и двете (БМВ и Хайнкел) са били самолетостроителни, но след войната Германия няма право да произвежда военна авиационна техника и се пренасочват в автомобилния бизнес. След средата на 50-те Хайнкел се връща към самолетостроенето и прави F-104 Starfighter за новото немско Луфтвафе, но през 1965 е изкупена и погълната от компанията VFW, която пък през 1980 е изкупена и погълната от Messerschmitt-Bölkow-Blohm. Исета е малко по-стара кола и БМВ и Хайнкел са имали спор относно патентованата предна врата. Заради патента на БМВ, Хайнкел правят техния модел без волана да се мести при отварянето на вратата. Под тази марка се произвежда до 58-а година, след това има няколко неуспешни опита да се произвежда по лиценз в Ирландия, Англия и Аржентина. Интересното в тази кола е че е била с 204 кубиков мотор , който след това даже е намален на 198 кубика заради по-ниската застраховка. Да не кажете после, че само от Прелюд 4 генерация разбирам! Редактирано 30 Ноември, 2010 от Димитър Коев 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове