Jump to content
XauMaHaTa

Проблем При Ниски Обороти

Recommended Posts

Здравейте, имам проблем при оборотите между 1500-2500, колата леко прекъсдва и сякаш не и стига гориво или въздух. Четох някъде, че често това се случва от повреден TPS, сменихме го и го настроихме на 0,5 V - 4,5 V. Проблема почти изачезна, защото наистина, че моя TPS беше развален, но след известно каране пак се появи. Преди да го сменим прекъсванията бяха между 2000 - 2900 оборота, а след като го сменихме прекъсва между 1500-2500. Свещите са нови, кабелите са здрави, някакви предложения?

Редактирано от XauMaHaTa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж си бензиновия филтър, може да си свалиш и изчистиш стъпковото моторче или по-точно казано IAC клапана, който се намира от предна страна на всмукателя. На снимката е точно над дроселовата клапа

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам проблем при оборотите между 1500-2500, колата леко прекъсдва и сякаш не и стига гориво или въздух. Четох някъде, че често това се случва от повреден TPS, сменихме го и го настроихме на 0,5 V - 4,5 V. Проблема почти изачезна, защото наистина, че моя TPS беше развален, но след известно каране пак се появи. Преди да го сменим прекъсванията бяха между 2000 - 2900 оборота, а след като го сменихме прекъсва между 1500-2500. Свещите са нови, кабелите са здрави, някакви предложения?

За всеки случай си провери и въздушния филтър.Аз като си купих колата на връщане от КАТ Добрич след регистраЦията натискам газта,колата се мъчи,не върви,прибрах се отварям въздушния филтър-мръсен,омаслен,смених го и колата литна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за предложенията, но стъпковото моторче беше почистено преди една седмица, горвния филтър сменен преди 3 месеца, въздушния филтър почистен преди 3 седмици, така че ако имате други предположения....давайте насам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери си сондата в резервоара, може цедката да е замърсена. Може да си провериш дюзите и регулатора за налягане на горивото. Провери и всички места от които може да просмуква въздух, а също и ЕГР клапана, и този за бемзиновите пари. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Някой да имал проблем с knock сензора, който рефлектира върху колата по описания от мен начин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А я спомени какъв ти е мотора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...въздушния филтър почистен преди 3 седмици...

Дефинирай "почистен"... ако имаш предвид изтрсъкан от камъчета и листа, не е имало никакъв ефект. Ако хартията е посивяла(почерняла), порите са задръстени а това не се чисти. Само смяна.
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А я спомени какъв ти е мотора?

h22a JDM.Проблемът е най-вероятно във KNOCK сензора. Някой да може да ми предложи knock сензор за проба /и евентуална покупка ако в него е причината/?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...въздушния филтър почистен преди 3 седмици...

Дефинирай "почистен"... ако имаш предвид изтрсъкан от камъчета и листа, не е имало никакъв ефект. Ако хартията е посивяла(почерняла), порите са задръстени а това не се чисти. Само смяна.
...филтърът е спортен и добре почистен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...