XauMaHaTa 0 #1 Публикувано 21 Ноември, 2010 (Редактирано) Здравейте, имам проблем при оборотите между 1500-2500, колата леко прекъсдва и сякаш не и стига гориво или въздух. Четох някъде, че често това се случва от повреден TPS, сменихме го и го настроихме на 0,5 V - 4,5 V. Проблема почти изачезна, защото наистина, че моя TPS беше развален, но след известно каране пак се появи. Преди да го сменим прекъсванията бяха между 2000 - 2900 оборота, а след като го сменихме прекъсва между 1500-2500. Свещите са нови, кабелите са здрави, някакви предложения? Редактирано 21 Ноември, 2010 от XauMaHaTa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #2 Отговорено 22 Ноември, 2010 Колега виж си бензиновия филтър, може да си свалиш и изчистиш стъпковото моторче или по-точно казано IAC клапана, който се намира от предна страна на всмукателя. На снимката е точно над дроселовата клапа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakula 18 #3 Отговорено 22 Ноември, 2010 Здравейте, имам проблем при оборотите между 1500-2500, колата леко прекъсдва и сякаш не и стига гориво или въздух. Четох някъде, че често това се случва от повреден TPS, сменихме го и го настроихме на 0,5 V - 4,5 V. Проблема почти изачезна, защото наистина, че моя TPS беше развален, но след известно каране пак се появи. Преди да го сменим прекъсванията бяха между 2000 - 2900 оборота, а след като го сменихме прекъсва между 1500-2500. Свещите са нови, кабелите са здрави, някакви предложения?За всеки случай си провери и въздушния филтър.Аз като си купих колата на връщане от КАТ Добрич след регистраЦията натискам газта,колата се мъчи,не върви,прибрах се отварям въздушния филтър-мръсен,омаслен,смених го и колата литна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XauMaHaTa 0 #4 Отговорено 22 Ноември, 2010 Благодаря за предложенията, но стъпковото моторче беше почистено преди една седмица, горвния филтър сменен преди 3 месеца, въздушния филтър почистен преди 3 седмици, така че ако имате други предположения....давайте насам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Trans04 0 #5 Отговорено 24 Ноември, 2010 Колега провери си сондата в резервоара, може цедката да е замърсена. Може да си провериш дюзите и регулатора за налягане на горивото. Провери и всички места от които може да просмуква въздух, а също и ЕГР клапана, и този за бемзиновите пари. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XauMaHaTa 0 #6 Отговорено 26 Ноември, 2010 Благодаря! Някой да имал проблем с knock сензора, който рефлектира върху колата по описания от мен начин? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #7 Отговорено 26 Ноември, 2010 А я спомени какъв ти е мотора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #8 Отговорено 26 Ноември, 2010 ...въздушния филтър почистен преди 3 седмици...Дефинирай "почистен"... ако имаш предвид изтрсъкан от камъчета и листа, не е имало никакъв ефект. Ако хартията е посивяла(почерняла), порите са задръстени а това не се чисти. Само смяна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XauMaHaTa 0 #9 Отговорено 28 Ноември, 2010 А я спомени какъв ти е мотора?h22a JDM.Проблемът е най-вероятно във KNOCK сензора. Някой да може да ми предложи knock сензор за проба /и евентуална покупка ако в него е причината/? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XauMaHaTa 0 #10 Отговорено 28 Ноември, 2010 ...въздушния филтър почистен преди 3 седмици...Дефинирай "почистен"... ако имаш предвид изтрсъкан от камъчета и листа, не е имало никакъв ефект. Ако хартията е посивяла(почерняла), порите са задръстени а това не се чисти. Само смяна....филтърът е спортен и добре почистен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове