Jump to content
ivaivalito

Тракане при завой

Recommended Posts

Здравейте от около 6 месеца при завой със газ има едно чукане /тракане/което с времето се усилва .Предполагам ,че е каре чува се и в ляв и в десен завой но предимно в ляв.Когато видях полуоските лявата където чувам тракането ми изглежда здрава /маншоните на външните карета съм ги сменял преди няма 2 години/.Проверих има аксиален луфт но той е нормален и никакъв радиален възможно ли е да е здраво и да се чува от двете страни тракането заради дясното каре.Проверих него маншона му се е развила скобата и се е отхлабил явно е влизало вода /има голям радиален луфт /.Вторият ми въпрос е лявата полуоска има нещо като тампон по средата а дясната няма какво е това .Ако лявото е здраво ще сменя само маншона проблем ли е ако избия карето за да вкарам маншона и после пак го набия без да сменям законтрящото пръстенче /зегерка / вътре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен съмнението ти е напълно оправдано, че карето е пичината за тракането. Вече доста разбито и тряка в двете посоки.Това дето е като тампонче на полуоската и на мен ще ми е интересно да разбера какво е :D Относно зегерката няма да ти е проблем да я върнеш ако не я деформираш при демонтажа, но това май трудно става :lol: Ако имаш и зегер клещи нямаш ядове :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампончето е балансьорка, да убива вибрациите. Зегер клещи никъде не са задължителни, защото външните карета не са с такава зегерка, а вътрешните може и с отверка . Та ако луфта ти е голям този който казва значи е заминало външното каре. Луфта трябва да е повече от минимален, колкото шава зегерката в каналчето и.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампончето е балансьорка, да убива вибрациите. Зегер клещи никъде не са задължителни, защото външните карета не са с такава зегерка, а вътрешните може и с отверка . Та ако луфта ти е голям този който казва значи е заминало външното каре. Луфта трябва да е повече от минимален, колкото шава зегерката в каналчето и.

Ама тоя балансьор не се демонтира нали ? А то тва не е зегерка точно няма как да се хване с клещи по скоро е като скобичка .Като го изджаскам с чука и то си излиза тази скобичка седи в канал на шлиците . значи да разбирам ,че няма проблем да не я сменям тая скобичка ?За тези които им е интересно как се сменя
Интересното е че в сервизната програма го дават да се избива шарнира ,а в YOUTUBE няколко клипчета гледам свалят само носача от задната страна и остават шарнира ,може би защото избиването му е по сложно отколкото да свалиш носача .... Все пак ако човека е сръчен и има условия може да спести едни 60 лв за смяната ... Редактирано от ivaivalito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново каре по прицип трябва да си има зегерка в комплекта, но не бързай да изхвърляш старата :D

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново каре по прицип трябва да си има зегерка в комплекта, но не бързай да изхвърляш старата :D

То има говоря като сменя маншона на другото нали за да се смени маншона пак се избива карето а в комплекта на маншона надали има зегерка само грес и скоби . А карето инъче си идва с всичко зегерка каре маншон грес скоби и гайка на главината .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами можеш да си я запазиш, иначе да си спестиш "сватбата" има универсални маншони, при които не е нужно карето да се сваля. ТУК можеш да видиш за какво иде реч :D

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами можеш да си я запазиш, иначе да си спестиш "сватбата" има универсални маншони, при които не е нужно карето да се сваля. ТУК можеш да видиш за какво иде реч :D

Днеска ми гоожриха за това но само че с изрязано шише от кока кола вместо този зелен конус .Къде се продават такива еластични маншони ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих него маншона му се е развила скобата и се е отхлабил явно е влизало вода /има голям радиален луфт /.

...и моя маншон беше здрав,но пълен с вода а и скобата не беше много хлабава явно успява да се вмъкне пустата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях със същия проблем , при завой наляво , надясно дори и при движение напред се чуваше тракане . Смених двете външни карета и тракането изчезна . :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...