Jump to content
vtec power

прелюд 4 генерация

Recommended Posts

свети ми една лампа и не знам за какво е намира се между лампата за маслото и тази за отворена врата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер описание, поне напиши какво обозначение има на лампата- жълта ли е, червена ли е и тн. Кога свети, като дадеш на контакт или и при работещ мотор продължава да свети и тн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер описание, поне напиши какво обозначение има на лампата- жълта ли е, червена ли е и тн. Кога свети, като дадеш на контакт или и при работещ мотор продължава да свети и тн.

ами жълтата е само една май ми се струва другите са 4ервени тази е 4ервена и свети постоянно и преставлява нещо с формата на гърне и някакви 4ерти4ки от горе мотора е х22а Редактирано от vtec power

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червените лампи са: маслото, отворена врата, отворен багажник, ръчната, акомулатора, и BRAKE LAMP. Незнам за коя лампа ми говориш, която да е червена и с формата на гърне, или поне немога да се сетя в момента.Постоянно ли ти свети или само като дадеш на контакт? Мотора суапван ли е или колата ти е с десен волан?П.С. Намерих за какво ми говориш, предполагам вече, че автомобила ти е истински японец :D . Та това ти е лампата за катализатора, демек за температурата на катализатора. Предполагам, че е задръстен или сензора ти нещо не е в ред. Просто тази лампа ти показва, че с температурата на катализатора не е нещо наред или сензора- повтарям се.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно ти е заминала ламбда сондата колега. Ако имаш нужда пиши Л.С. !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сондата не е на катализатора! Ако му е заминала тя, ще му светва Check-а

 

На колегата му свети това:

 

Публикувано изображение

 

Снимката е взета от http://preludeonline.com

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми прилича на катализатора. Интересно. На моя Prelude няма такава лампа. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно, това показва температурата на катализатора и причините според мен са или запушен катализатор или сензора си е заминал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата показа ламБата, ето какво пише в и сервизното ръководство за проблема:http://www.speedyshare.com/files/25267609/...ning_sensor.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатор. Описано е, че лампата светва когато температурата на катализатора е надвишила нормалните стойности. Веднъж светне ли лампата при работещ двигател няма да изгасне без отстраняване на проблема дори и температурата на катализатора да стигне нормалните стойности.Възможни решения:1. Сменя се крушката /незнам защо така пише/2. Проблем със сензора3. Слаба връзка 4. Изгорял бушон на ECU(ECM) 15А.5. Запушен катализатор /според мен/

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам катализатор със спортна генерация съм сигурно за това свети

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следователно и сензора няма да си е на мястото. Това ще е най-вероятната причина. Ако искаш да не те дразни просто махни лампичката за да не свети и всичко ще е 6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така зачепкахме въпроса с лампите на Прелюда - кога светва лампата за бензина? Карах доста на изчерпани деления и не светна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз съм така, веднъж светне- веднъж изобще не иска. Ама да ти кажа не ме и вълнува, защото като се сетя за какво разглабяне иде реч и я прежалвам. А по самият ти въпрос- принципно от третото деление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да рестартираш комп-а. Може и да спре светлината на катализатора. Имам друг въпрос: Колко гориво остава, след като и 3-те чертички изчезнат, или поне колко км мога още да измина с този остатък? Накой пробвал ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, значи и при мен нещо не е в час :D Питах предишния собственик на колата и ми каза, че светвала долу-горе като оставали 3 (три) километра пробег... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм тествал,като изчезнат чертичките може да минете поне 60км.При една чертичка като заредиш догоре събира 50л.,демек с една черта имате около 10л.,без черта около 7л.(това са мой лични изчисления не претендирам да са точни),двигателя е ф20а4 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колегиПисах някъде по друг повод,ч е при току що изгаснала последна чертичка източих резервоара за промивка и излезе точно 10л.Но предполагам ,че една част от това гориво е мъртъв обем и помпата не може да го иззмуче.Става въпрос за F20A4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно. Много благодаря за мненията, защото един път останах без никакви чертички и се паникьосах да не ми свърши горивото, но явно съм имал доста в резерв.пп: А 10л гориво са си 100км изминат път :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще направя експеримент и ще засека, но за всеки случай, ще си взема една тубичка бензин в багажника :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мен лампата за резерва светва като нямам чертички. Като светне лампата и ми вдига една чертичка - мисля че е така, защото като светне измерва вече резервата. И по принцип знам, че светне ли лампата, горивото трябва да ти стигне за 100-ина километра. Демек градско в София - 60км., но не съм си правил експерименти, а веднага на бензиностанцията ;) И аз пък имам друг проблем - пълня резервоара догоре, минавам 100 километра горе долу и при следващите 100 някъде нямам никакво отчитане на горивото - в смисъл всичко е празно. Първия път като ми се случи помислих да не съм спукал резервоара или нещо подобно. Явно нещо отчитането го няма там и е проблем в датчика или това, което отчита горивото, но ще го преживея :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При светнала лампа би трябвало да има 10 литра резерв - така дава производителя. Имайте предвид, че колата не трябва да се оставя дори и при лек наклон при това количество бензин, тъй като при студен двигател, след това няма да може да запали - пробвано лично от мен :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...