Jump to content
Royal

Катализатора.....

Recommended Posts

Здрасти приятели,

Тъй, като все още не съм си махнал катализатора и започнах да разпитвам наляво надясно.. Хора всякви ми казаха че мога:

:arrow: Да разрежа катализатора на 2 , да го изпразня и за го заваря.

:arrow: Да махна катализатора и да сложа траба на негово място

:arrow: Да махна катализатора и да сложа допълнително гърне за да не ми бучи.

 

Въпросите са следните:

:?: Кой варянт би бил най добър

:?: Бученето прекалено дразнещо ли е

:?: Колко парички най много мога да му взема на катализатора и къде има пунктове за изкупуването им.. Гр. Бургас

Колата е Honda Accord 1997, а катализатора ми казаха че бил "Среден клас" и можели да ми дадат 65-70 лвза него. Офертата продължава.. Ако реша пък да ми сложат абразивно гърне щели да ми дадат 15 лв.

 

Какво бихте избрали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи резонатор ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи резонатор ....

:blink: Ако има нещо в катализатора като го продадеш ше си избиеш работата и цената на резонатора :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колата има ли 2-ра сонда ? Ако ДА, какво правим с нея ? Иначе колегите са ти посочили най-качествения вариант.

 

п.с. И на мен разни "майстори" ми казваха "давай споко няма проблеми, тя е само за ей така, да я има" и "ти луд ли си да си слагаш катализатор" :blink:

п.с.2 Ако се намери начин (потвърден) да се елиминира сондата и да не свети чека, веднага бодвам цяла генерация, с всичко каквото му се полага.

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега... първо провери дали на акорда ти няма втора ламбда сонда след катализатора (най-вероятно има). Аз се вкарах в този филм преди месец-два и още не съм намерил изход. Моя катализатор се счупи - буквално, след н-на брой удари едно голямо парче от керамиката се отчупи вътре и се наложи да го махна. Сега съм с резонаторно гърне (което е заварено по-високо и не понася вече удари :blink:) и ми свети чек енджина, защото втората сонда получава същото, каквото и първата и компютъра изкарва грешка - неефективна катализираща система. Ровя в интернет най-различни неща за решаване на този проблем, но до тук все удрям на камък. Дори сглобих симулатор, който работи добре, но не елиминира грешката. Вероятно е така защото изкарва прекалено голяма амплитуда на изхода - може би същото се получава и от самата сонда след като го няма катализатора. Втората сонда трябва да има сравнително гладко напрежение, но не напълно - трябва да се колебае около 0.45 V като за да не свети чека трябва да се докара подходяща амплитуда и честота на колебание. Ако някой има идеи да даде малко акъл. Подготвил съм с помощта на Марто и едно "нон-фоулър" решение, но не мога да го монтирам - трябва да се режат тръбите пак и търся по-интелигентен вариант със симулатор. Ако има някой по-добър по електроника да удари едно рамо как да накарам 555 да извади това което ми трябва :blink: да се обажда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само аз ли се чудя как да си върна катализатора обратно след като един "майстор" ми го отряза с идеята да го прибере?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:dunno: Става ме двама! Аз си боднах втора употреба :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само аз ли се чудя как да си върна катализатора обратно след като един "майстор" ми го отряза с идеята да го прибере?

Предполагам не, но след като платих двойно (на цената за катализатор 2ра употреба) за гърне от неръждавейка и не стана както обеща майстора (той обеща, че няма да имам проблеми), не ми се купува и катализатор, а това гърне да ми стои в къщи. Продължавам да търся решение на проблема си :dunno:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще свърши работа за Акордеони, но ето на какво се натъкнах, докато си ровех за Кибика: Отчет Удаление катализатора. На мен за катализатор ми е рано, засега най-голямата драма са ми гайките на джантите, :dunno: но един ден не се знае... Та съм си го записал, излежда полезно.

Редактирано от user

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...