В16А2 41 #1 Публикувано 5 Ноември, 2010 (Редактирано) Екипът на Bisimoto излекува хибрида CR-Z от анемията му, предписвайки масивни дози принудително пълнене Кола започнала живота си с 10 секундно време 0-100км/ч, сега вече се нуждае от парашут, за да спре. Доказва ли това, че CR-Z притежава възможностите за тунинг направили CR-X легендарен, или просто показва, че с пари всичко се постига? Решете сами в галерията с висококачествени снимки по-долу: http://www.autoblog.com/photos/sema-2010-b...oto-honda-cr-z/ Превод набързо от мен. Най-много ми хареса последния абзац, за CR-X. Източник и пълен текст (на англ.) - Autoblog The team from Bisimoto has taken to curing the Honda CR-Z hybrid of its anemia by prescribing massive doses of forced induction. The stock 1.5-liter four-cylinder was extracted and rebuilt using Arias pistons and a Bisimoto valvetrain, but the star of the show is that massive billet Turbonetics turbo. It shoves ample amounts of air through a 70-millimeter custom throttle body at a rate that has to rival most jet engines. The whole kit and caboodle is good for a staggering 533 horsepower, which helps explain why a car that started life with a 0-60 mph time of 10 seconds now requires a parachute to reduce its inertia. Is this proof positive that the CR-Z has the kind of tunability that made the CRX legendary, or simply an example of cash conquering all handicaps? Decide for yourself as you scroll through our high-res image gallery below. Темата на Bisimoto в Honda-Tech: http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2812897 На мен лично изобщо не ми харесва "наследника" на рексоманията, но различни хора различни вкусове - а на Bisimoto изрудщината няма да я коментирам, просто е брутално.. Редактирано 5 Ноември, 2010 от В16А2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #2 Отговорено 5 Ноември, 2010 Ето и Видео на този ЗВЯР http://www.youtube.com/watch?v=c36AJRX5-8s...feature=channel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
В16А2 41 #3 Отговорено 5 Ноември, 2010 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Al Capone 238 #4 Отговорено 5 Ноември, 2010 Еаси как не мога да свикна да гледам товя всмукателен колектор в предната част на двигателният остек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #5 Отговорено 6 Ноември, 2010 НАИ-накрая нещо по яко и мощно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_25 0 #6 Отговорено 9 Ноември, 2010 това е лудница нямам думи......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
В16А2 41 #7 Отговорено 10 Ноември, 2010 (Редактирано) Брутално е.. A по принцип CR-Z спечели "Кола на годината" в Япония за 2010-2011. Редактирано 10 Ноември, 2010 от В16А2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
В16А2 41 #8 Отговорено 14 Декември, 2010 KR-Z (K20 CR-Z) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове