Jump to content
blembo

Някой пробвал ли е такова нещо?!

Recommended Posts

Някой ако е пробвал такова нещо бих се радвал да сподели какво се преправя по буксите и от къде бих си намерил табло за по-нормални суми :Dклип №1:

клип №2:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колега, но определено стои много добре имайки предвид оригиналното табло на 96-00.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колега, но определено стои много добре имайки предвид оригиналното табло на 96-00.

доста е нещастно оригиналното :) ако не се преправя много мисля да пробвам защото ,моето му изгарят ,често лампичките и го отварям често даже сега ще мъча да го правя с диоди на 45 градуса само ,че искат да се скъсяват защото не светят точно на място а влизат много навътре и така ,но това ако го направя на моята с табло от лх 2004 сивик ще е много изрудско мисля :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда страхотно! Има ли такъв заводски клъстър от седма ген. сивик за Б-серия мотори, т.е. оборотомера да е до над 9000об/мин и червената зона да почва от 8000об/мин?

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zarik от клъстера ли ти зависи червената зона :lol:)) ако е така си го направи от 10 000 оборота да почва !!!Даже за да го направиш да хвърчи смени цифрите на километража по две !!! примерно когато си с действителни 100км/ч да ти пише 200км/ч :)

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

можеше и без оффтопик :lol: !!! и все пак май никой в БГ не е пробвал такова нещо !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сандо, идеята ми хареса, тъй като показаното инструментално табло е нещо заводско, , на което не се налага преправяне, но не съм съгласен да сменя моето оригинално с нещо, което го превъзхожда по цвят , но не и по функции. Надявам се да разбереш!

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много добре изглежда!!!! нека някой да каже ако го е пробвал или има възможност да го пробва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер свети, има си дисплейче... абе супер е, но ако някой ще пробва /вървят по 100$ в ebay без доставката/, да внимава, защото човека от видеото казва, че:- Не работи CHECK ENGINE, стрелката за темп., лампата за спирачките.... и май е това, но е достатъчно!!!! Иначе е много яко таблото !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер свети, има си дисплейче... абе супер е, но ако някой ще пробва /вървят по 100$ в ebay без доставката/, да внимава, защото човека от видеото казва, че:- Не работи CHECK ENGINE, стрелката за темп., лампата за спирачките.... и май е това, но е достатъчно!:) Иначе е много яко таблото :)

Не бях забелязал ,че не работят а и го гледах на работа без звук :) сега като гледам нещата не си заслужава...chek engine и лампата за спирачките бих преживял ,но да не знам колко ми е загряла колата едва ли затова лично аз не бих пробвал !!! ако има начин да се направи всичко да си върви както трябва ок ама да се лишавам от това онова просто не си струва парите по-добре едни плазми и това е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам в Пловдив има една такава за части: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailsАко има мераклии могат се пробват каква цена ще им каже джамбазинът!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложете си от Акюра интегра. Буксите са същите, пренареждат се кабелите само и всичко работи. Е, не толкова шаренко, но пък е стилно и функционално. Успех, каквото и да решите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложете си от Акюра интегра. Буксите са същите, пренареждат се кабелите само и всичко работи. Е, не толкова шаренко, но пък е стилно и функционално. Успех, каквото и да решите :)

извинявай колега може ли да покажеш снимки на таблото или някой клипче ,че ми стана интересно :lol:а и има ли показано някъде как да се пренаредят кабелите на буксите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е така, има леки луфтове между пластмасата и клъстера, понеже нямах достатъчно време за това. Инфо в нета колкото искаш.http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1053318Или на гугъл пишеш "integra cluster in civic 96-00" и готово

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е така, има леки луфтове между пластмасата и клъстера, понеже нямах достатъчно време за това. Инфо в нета колкото искаш.http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1053318Или на гугъл пишеш "integra cluster in civic 96-00" и готово

след като ти си с него я кажи лампата за малко гориво и лампата за отворени врати работи ли :) защото сегашното на хондата няма тези екстри ;) и нещо друго да има ,което не се вижда на пръв поглед ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с Integra табло от вече една година. Има лампа за отворени врати и работи, има и лампа за резервата. Обаче ако нямаш поплавъка с датчика за нивото в резервоара - и да имаш лампа няма да светне, защото няма какво да й подаде сигнал. Има други лампи като такава за ламбда сондата, за ABS и др. Най-хубавото е, че на местата за лампите, които нямат обозначение, можеш лесно да си сложиш каквото искаш, стига да имаш малко мерак. Иии му светят стрелките, това е като разлика с нашите сивици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а и забравих да питам на това табло от интегра всичко работи нали :) смисъл разглеждам линка ,който ми даде ама там на всички снимки не се вижда стрелката за температурата на мотора да е мръднала от 0-та и викам да не и на това табло да не работи нещо като хората ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с Integra табло от вече една година. Има лампа за отворени врати и работи, има и лампа за резервата. Обаче ако нямаш поплавъка с датчика за нивото в резервоара - и да имаш лампа няма да светне, защото няма какво да й подаде сигнал. Има други лампи като такава за ламбда сондата, за ABS и др. Най-хубавото е, че на местата за лампите, които нямат обозначение, можеш лесно да си сложиш каквото искаш, стига да имаш малко мерак. Иии му светят стрелките, това е като разлика с нашите сивици.

мерси много за инфото само,че не знам имам ли този поплавък,а иначе за другите работи аз ABS и SRS airbag нямам така ,че май няма много какво да очаквам,а иначе лично искам да го разкарам хонденото защото много слабо свети(сменях всички лампички пробвах и диодни ама не стана номера) а и дразни ме липсата на лампа за гориво :) и ми е интересно ако има още неща примерно за отворена врата или сондата защо ще са пуснали кабели а няма да са направели лампи на таблото за сивика малко странно ми се вижда...аа и да питам има ли някъде на български по детайлно и със снимки какво точно се променя ,че енглиша много го шпрехам ;) леле само да попитам нещо и направо 1000 реда питания написах ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето, аз си го направих сам с помощта за окабеляването от колеги. Ето я темата, която написах с описания... малко е смотано, ама може и да вържеш нещо от цялата работа. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=42359&hl=Аз знам за сигурно 10 човека с интегрови табла из форума.. аз единствено написах как става, не мога да разбера каква е тази свидливост :tooth:Иначе сивика няма кабели за ламбдата, нито за вратите фабрично /имат само колите за япония, за вратите/. Но свързването на лампата за отворена врата е много лесно, аз не съм вързал тази за ламбдата. Всичко си му работи на интегровото, и температура, и чек, и бензин... няма грешка. А да ти повторя - почти е сигурно, че нямаш поплавък и няма и да имаш лампа за бензина. Трябва да си намериш цяла нова помпа с всичките шукарийки за да стане. Аз имам късмета да имам лампа за резервата, ама така като гледам успях да й видя сметката, защото само в резервата карам. :rolleyes:Успех, иначе!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е свидливост, просто нямах свободно време да отговоря. А и ти си дал необходимата информация. На сивика на таблото има лампа за резервата (поне при мен е така), след смяната с табло от интегра всичко си работи без лампата за ниво на течността за чистачките. За SRS-a се разменят двата крайни кабела. Аз лично ги срязах и презапоих, защото буксата е трудна за разглабяне. За лампата за вратите.... ми не ми остана време да я закача когато го слагах и така си остана (без нея).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах предвид това... исках да кажа, че много хора са направили инсталацията и никой не е споменал как става след това... примерно аз трябваше да откривам топлата вода, след като разбрах за поне двама човека, които са го правили преди мен. Странна работа.. уж сме тук да си помагаме, а всеки мишкува какво прави. :(

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много хубава тема си пуснал колега :) ама като гледам много играчка е май.. и като гледам ще трябва да си взимам още едно табло за моята ej9-ка и да се реже яко :) иначе предполагам вечер ще е още по-добре защото осветлението ще да е маниашко а и май стрелките са светло преводими изобщо изродско е таблото ама май няма да мога сам да се справя изобщо :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами... не знам как стоят нещата за 6та ген честно да ти кажа. Аз съм го правил за 5-та, и при теб по-скоро ще трябва леко добавяне, а не рязане!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами... не знам как стоят нещата за 6та ген честно да ти кажа. Аз съм го правил за 5-та, и при теб по-скоро ще трябва леко добавяне, а не рязане!

да кажа честно много много не ми се сменя табло ама се дразня от няколко неща...1.Не ми светят стрелките тоест не са светло проводими тоест плътни белички са си и се осветявам от 2 малки крушки,които са от предната страна на таблото2.Като я купих бяха изгорели почти всички крушки и отварях средния панел на таблото там парното смених 4 крушки и светна обаче по самия километраж там има няколко вида и никъде:една габаритна смених я 3 малки W5/1,2 тях ги има по магазините обаче има едни 4 ,които са с малко по-големи фасонки и самата крушка малко е по голяма тоест между габарита и тая малката е обаче няма намиране нито фасонките нито крушките и затова много се бях ядосал и викам ще го сменям а иначе сега на мястото на тези по големите съм сложил от тези W5/1,2 и габаритната в левия край свети доста по-силно от тези надясно та не знам аз и не съм питал из форума къде има такива крушки и така общо взето.. По едно време бях се замислил за плазми ама нещо много пари ми се виждат и все още не съм решил какво ще правя :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото се сещам, 5 ген нямат лампа за резервата. 6-та трябва да имат. От интеграта в 6-та влиза добре, без рязане, има леки луфтове, но те почти не се забелязват. Който му се занимава, може и пълно преправяне да направи на таблото. Ще изглежда по-добре. Аз нямах толкова време. И аз не съм питал никой - по схемите от линка който постнах, за около половин час се справих със жиците. За планките още половин час и смяна на крушките на цялото табло с червени и готово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5ген. имат лампа за резервата. Аз съм представител на тази малка група от 5ти генерации, които се радват на тази "екстра"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с интегрово табло на 5ген. но при мен буксите нямат нищо общо и съм свързвал жичка по жичка всичко и всичко стана перфектно.Както лампата за резервата така и за отворени врати които допълнително си прекарах аз до машинката на вратата.Иначе по темата за мен това табло което е пуснато в първия пост е пален отврат,детско и постно :smile1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време един колега си купи от мен конектори за табло от 6 ген, за да ги качи на своята 5 ген и да и сложи табло от Интегра. Така че и за 5 ген става

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз да питам нещо става ли за црх 2 генерация ,че много се зарибих по това табло и отдавна ми се върти нещо в главата !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен заводското табло си заслужава да се смени единствено с такова от Интегра или S2000 :dunno: В последният случай играта е много голяма, но пък крайният резултат е повече от уникален! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен заводското табло си заслужава да се смени единствено с такова от Интегра или S2000 :) В последният случай играта е много голяма, но пък крайният резултат е повече от уникален! :D

Съгласен съм когато пусках темата не знаех ,че интегра табло става на сивик а и таблото е невероятно само трябва да се сдобие човек с читаво такова и някъде да намери по добро обяснение точно какво се преправя ,че за 5 ген ми се изясни ,но за 6-та още не съм много сигурен а и не знам дали ще се оправя с разместването на кабелите на буксите вижда ми се все още фантастика :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за 6-та нямаш проблеми. Два пъти съм слагал на 6-та за около час работа е. Буксите стават, само се разглабят и се пренареждат кабелите. Рязал съм само 2 кабела, защото буксата на ербега е трудна за разглабяне (три кабела са на нея, трябва да се разменят местата на крайните, средния си остава). Ако имаш конкретни въпроси - давай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за 6-та нямаш проблеми. Два пъти съм слагал на 6-та за около час работа е. Буксите стават, само се разглабят и се пренареждат кабелите. Рязал съм само 2 кабела, защото буксата на ербега е трудна за разглабяне (три кабела са на нея, трябва да се разменят местата на крайните, средния си остава). Ако имаш конкретни въпроси - давай.

а относно напасването за захвата на таблото? смисъл трябва ли да се променят пластмасите и другото аз нямам ABS i AIR BAG така ,че предполагам по-малко ще има кабели за разместване ;) остава общо взето да се намери от ибей едно читаво табло и с малко помощ май ще стане ;)и последно само да попитам има ли нещо което трябва да гледам при избирането на табло смисъл само 1 вид е на интеграта нали?! Редактирано от blembo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е един вид. Най-малкото Интеграта се предлага за Япония и за САЩ. При Японски табла, каквото е моето, километража стига до 180, което е проблем за някои хора. Но от друга страна при американското километража е в мили... затова гледай в каква мерна единица е таблото.След това - ако си намериш такова, което да са му жълти стрелките и цената те устройва - взимай! Това е TypeR-ското, изглежда по-добре и е разграфено до 10 000об./мин. и до много повече км/ч. Също така внимавай да не е пукнато някъде и най-важното - да не е превъртяла стрелката на нито един уред, че няма оправия.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е един вид. Най-малкото Интеграта се предлага за Япония и за САЩ. При Японски табла, каквото е моето, километража стига до 180, което е проблем за някои хора. Но от друга страна при американското километража е в мили... затова гледай в каква мерна единица е таблото.След това - ако си намериш такова, което да са му жълти стрелките и цената те устройва - взимай! Това е TypeR-ското, изглежда по-добре и е разграфено до 10 000об./мин. и до много повече км/ч. Също така внимавай да не е пукнато някъде и най-важното - да не е превъртяла стрелката на нито един уред, че няма оправия.Успех!

мерси за съветите ,но като гледах тези с жълтите стрелки са също до 180.. :lol: не ,че ми пречи едва ли ще дигам 200 често все пак не е нова колата ,а и с нашите пътища най много да ме пишат по вестниците.. ама това с стелките да са превъртани си е голям т***к иначе за захващането не трябва ли също да се преправя гледам го има едно стърчи напред в средата с болт :lol: него къде ще го хващам...и другото което е как е с осветлението вечер мен най-много ме нерви моето ,че не мога да намеря правилните крушки да светне като хората и вечер да се вижда..някой може ли да постне някой снимка как е вечер :lol: и иначе в ибея английския гледам по 50 лири има към 120 лева с доставката ще излезе ама си е риск дали работи :lol: затова май много ще се чудя :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Захаващането на шеста генерация, до колкото знам, се прави сравително лесно с планки. Осветлението, стандартното е добро, но ако сложиш диодна лента за 20лв. става перфектно. Преди да купиш каквото и да е питай да те увери продавача, че всичко работи. Ако го потвърди в директно лично съобщение през системата на ebay, купуваш. Ако после дойде и нещо не работи при малко късмет и добре изиграни карти ще си получиш всички пари а пък и ще запазиш таблото! Но за това не мога да гарантирам, че ще стане, само знам, че е възможно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто е до 220 км/ч. Модел 97 Интегра, канадско производство. Има и мили на него, но са доста по-дребни и трябва да се взираш да ги видиш. Не че ми трябва. Захващането е с три планки, хоум мейд. платил съм за него 60 CAD. Мамка му, намирал съм и доста по-евтини, но когато ми трябваше, баш тогава нямаше.http://montreal.kijiji.ca/c-cars-vehicles-...QAdIdZ241708302http://montreal.kijiji.ca/c-cars-vehicles-...QAdIdZ231108797Сега има за 100 , че и за 75 !!!

Редактирано от musset

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето и други клъстари където стават на 6-ген http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://img171.imageshack.us/img171/9942/cimg0918ql7.jpg&imgrefurl=http://www.hondamarketplace.com/showthread.php%3Ft%3D2475247%26page%3D3&usg=__h-NsRFabcg1_ikwscw94ivhu8T0=&h=480&w=640&sz=158&hl=bg&start=48&zoom=1&tbnid=kMCaDZrPt5UmlM:&tbnh=124&tbnw=166&ei=HiJITY7xEsrLswaou6HoAg&prev=/images%3Fq%3D2004%2Bgsr%2Bcluster%26um%3D1%26hl%3Dbg%26biw%3D1280%26bih%3D709%26tbs%3Disch:10,1300&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=525&oei=HCJITZS5OpSFswbB8aXzAg&esq=2&page=3&ndsp=24&ved=1t:429,r:15,s:48&tx=82&ty=47&biw=1280&bih=709много трудно за намиране http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://l.yimg.com/dv/izp/honda_civic_sedan_dx_5_spd_mt_w_front_side_airbags_2005_dashboard_instrumentcluster.jpg&imgrefurl=http://www.civicforums.com/forums/94-canada-forsale-trade-eh/322870-909s-sale-corner-lots-parts.html&usg=__bSR2I5H6qLHNQ3j8IMd1ZYOyQPs=&h=480&w=640&sz=120&hl=bg&start=24&zoom=1&tbnid=E3lZ37KSCj7zCM:&tbnh=126&tbnw=205&ei=Jh9ITZfMO87Aswb23Nz3Ag&prev=/images%3Fq%3D2002%2Bcivic%2Bdashboard%26um%3D1%26hl%3Dbg%26biw%3D1280%26bih%3D709%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=980&vpy=392&dur=13159&hovh=194&hovw=259&tx=97&ty=150&oei=CB9ITf64IoyDswaT1Jz0Ag&esq=3&page=2&ndsp=24&ved=1t:429,r:11,s:24сивик версия 1http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://www.bba-reman.com/images/Honda_Civic_Cluster_2002_4.jpg&imgrefurl=http://www.bba-reman.com/content.aspx%3Fcontent%3DHonda_Civic_2002_Dashboard&usg=__J1yW5v3jJwMRd_uAaxs6HZPtpLI=&h=232&w=360&sz=54&hl=bg&start=0&zoom=1&tbnid=2uy6Z8zIwEttCM:&tbnh=111&tbnw=172&ei=aR9ITa_sGsHvsgaL05TrAg&prev=/images%3Fq%3D2002%2Bcivic%2Bcluster%26um%3D1%26hl%3Dbg%26biw%3D1280%26bih%3D709%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=325&oei=aR9ITa_sGsHvsgaL05TrAg&esq=1&page=1&ndsp=24&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=81&ty=31сивик версия 2http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://image.lowrideredge.com/f/8474494/0301lre_07zoom%2B2002_Acura_RSX_Type-S%2BGauge_Cluster.jpg&imgrefurl=http://www.lowrideredge.com/features/0301lre_2002_acura_rsx_type_s/photo_10.html&usg=__NvevCVZ3y94jfWveizXrYdpTBmo=&h=480&w=640&sz=38&hl=bg&start=0&zoom=1&tbnid=-dbqFAuvd7Fu3M:&tbnh=134&tbnw=171&ei=jiBITbLkEM_2sgaY86D0Ag&prev=/images%3Fq%3D2002%2Brsx%2Bcluster%26um%3D1%26hl%3Dbg%26biw%3D1280%26bih%3D709%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=664&vpy=77&dur=2828&hovh=194&hovw=259&tx=110&ty=112&oei=jiBITbLkEM_2sgaY86D0Ag&esq=1&page=1&ndsp=24&ved=1t:429,r:3,s:0рсх само където в средата под клъстара е вдлъбнат с около 1-см преработката на кабелите не е голяма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...