Jump to content
jorko82

Загуба на антифриз

Recommended Posts

Здравейте!От известно време забелязах че ми се губи антифриз!Миналата година по това време го сменях и от тогава не съм наливал,но оня ден налях към 400 гр.!Въпроса ми е къде се губи тъй като няма видими течове!Аспуха ми доста черен ,а забелязвам в последно време че и разхода се вдигна а оборотите и те играят!Възможно ли е гарнитура на глава, или пък на всукателните колектори.Забравих да кажа двигателя е Д14А8 ,някой знаели охлаждането на всукателя на кои цилиндри е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти за една година като си влял само 400гр от какво се притесняваш. Нормално е това, все пак двигателя работи на някаква температура и има изпарения. Аз не бих се тревожил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то хубаво се изпарява ,ама нали се сещаш че е затворена система! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е напълно затворена, имаш картерни изпарения и тн. Ама ако си такъв мераклия отлепяй главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не съм мераклия,но на другата ми кола не ми се налагало да доливам,освен когато издуха гарнитурата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огромно влияние за издухване на гарнитурата оказва онази една буквичка разлика в кодовете на двигателите- D14... и 14К... Нали?!?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това е друга тема!Та въпроса ми бе понеже колектора е пластмасов ,дали гарнитура му не е дала фира(доста често срещано при Ровърите,там мацат и със силикон)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не бързай да сваляш главата.Ако, имаш прегроряла гарнитура колата, ще се държи друго и особенно, ако има комшулук .А пък и да влиза антифриз в цилиндъра, ще наблюдаваш прекъсване и видно през ауспоха дима, ще бъде сиво бял.Провери за скрити течове, парно, водна помпа, съединения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо всеки търси проблема в гарнитурата ?Провери за теч около радиатора още докато е студена.Запали я изчакай 5 минути да поработи. След това започни да и подаваш газ и гледай....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...