jorko82 19 #1 Публикувано 4 Ноември, 2010 Здравейте!От известно време забелязах че ми се губи антифриз!Миналата година по това време го сменях и от тогава не съм наливал,но оня ден налях към 400 гр.!Въпроса ми е къде се губи тъй като няма видими течове!Аспуха ми доста черен ,а забелязвам в последно време че и разхода се вдигна а оборотите и те играят!Възможно ли е гарнитура на глава, или пък на всукателните колектори.Забравих да кажа двигателя е Д14А8 ,някой знаели охлаждането на всукателя на кои цилиндри е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #2 Отговорено 4 Ноември, 2010 Колега ти за една година като си влял само 400гр от какво се притесняваш. Нормално е това, все пак двигателя работи на някаква температура и има изпарения. Аз не бих се тревожил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #3 Отговорено 4 Ноември, 2010 Ами то хубаво се изпарява ,ама нали се сещаш че е затворена система! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #4 Отговорено 4 Ноември, 2010 Не е напълно затворена, имаш картерни изпарения и тн. Ама ако си такъв мераклия отлепяй главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #5 Отговорено 4 Ноември, 2010 Е не съм мераклия,но на другата ми кола не ми се налагало да доливам,освен когато издуха гарнитурата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #6 Отговорено 4 Ноември, 2010 Огромно влияние за издухване на гарнитурата оказва онази една буквичка разлика в кодовете на двигателите- D14... и 14К... Нали?!?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #7 Отговорено 4 Ноември, 2010 То това е друга тема!Та въпроса ми бе понеже колектора е пластмасов ,дали гарнитура му не е дала фира(доста често срещано при Ровърите,там мацат и със силикон) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trepa4a 2 #8 Отговорено 6 Декември, 2010 Колега не бързай да сваляш главата.Ако, имаш прегроряла гарнитура колата, ще се държи друго и особенно, ако има комшулук .А пък и да влиза антифриз в цилиндъра, ще наблюдаваш прекъсване и видно през ауспоха дима, ще бъде сиво бял.Провери за скрити течове, парно, водна помпа, съединения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #9 Отговорено 6 Декември, 2010 Защо всеки търси проблема в гарнитурата ?Провери за теч около радиатора още докато е студена.Запали я изчакай 5 минути да поработи. След това започни да и подаваш газ и гледай.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове