Jump to content
BG88

нова кола, нов проблем Сивик купе 2001 1.7 втек

Recommended Posts

Колеги нова кола Сивик купе 2001 1.7 втек ,след като я натиснах на 2 ра с 6900 оборота светна жълтия мотор на таблото..... не съм усетил разлика в мощността, или поне не осезаемо......сервиз в Англия, малко разправия мотор тестер и ето 045-02 fuel delivery amount lean 067-01 catalyst below control limitСега, след това ми споделиха 150 паунда и Уж си готов ама дали е сонда дали друго не знам, не съм с технически английски.... та питането ми е 3200 км, няколко дена , 1 ден за да оправя колата ..... искам да знам какво рискувам, мога ли да се прибера ,дайте капацитетите във форума да помогнат за пореден път на моя милост .....Благодаря предварително, искрено ваш Хонда маниак последна степен. п.с. След сервиза, нямаше и помен от моторчето, 10 мили и пак се появи, колата не е карана с повече от 4000 оборота до този момент....... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще започна отзад напред:п.с. Като са ти правили диагностика, са изчистили запаметените грешки, но не са отстранили проблема и затова чека е светнал отново.Пътят до БГ ще ти излезе около £700, ако не минаваш през Сърбия. Ако минеш оттам още 130паунда.И накрая, да, двете грешки означават проблем с ламбда сонда(тук й викат ламбда сенсор). Между другото, сега имаш по-голям разход на гориво. Това 045-02 в груб превод означава точно това.п.п.Явно си ходил в кварталния сервиз, защото ако беше отишъл в Хонда мейн дилър, 150 паунда няма да ти стигнат само за сондата.п.п.п. Още ли си в Дънди?

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не не.сега съм в освестри на 50 мили от Манчестер! не е много квартален сервиз, ама в нета една сонда е 70 паунда, мислех си и да си я поръчам,но няма да дойде на време а и не съм сменял та да се хвърля през глава.пътя няма да ми е 700, не го минавам 1 ви път, или поне 1 път ще е с тази кола !!! разхода до 10 часа ще го споделя с всички тук колко е при тази грешка.а в официалния дилър.... такова отношение че ми идеше да ги вкарам от там от където са излязли !!! идеята е дали да рискувам или не ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рискувай Хонда имат голямо сърце ... аз съм карал 4 ген. 600 км която имаше проблем с гарнитурата на главата и на около 100 км спирах да наливам вода. Накрая водата ми свърши и се чудих дали да се изпикая в разширителния съд или да налея 2 литра PitBull ... налях от напитката стигнах до Добрич, но с пръснато съединение и прегрял мотор. Оправих колата и даже я продадох и гледам още си я карат хората... а тва става преди 2 год. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

рискувах, в бг съм, 3200 километра съм минал, колата ми даде разход с ЕВРОПЕЙСКО ГОРИВО от 6,6 до 8,6... според карането......а относно грешките и 2 те си стоят, след сваляне на акумулатора изчезва за 10 мили и пак се повява ......проблема е актуален, моля колегите да ми споделят къде около градовете които съм посочил, има добри сервизи с мотор тестери за да да отстраним поне чека, а срс свети там колегите на седмичната я в сф, я в габрово или плевен ще помагат :) от тях акъла , от мен пииинито :) мерси предварително колеги :0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...