respawn 26 #1 Публикувано 30 Октомври, 2010 Здравейте колеги хванал съм се на хорото ,че да питам направих едния входящ порт и да питам така добре ли е ?Нека отговорите бъдат от компетентни по въпроса хора , които са има ли опит в това !!! ето снимки http://typer.snimka.bg/automobiles/razni-s...500777.21228319http://typer.snimka.bg/automobiles/razni-s...500777.21228331Разширил съм го от всякаде по 1+ мм и е изшкурено на снимката до П 100. Достатъчно ли или е прекалено да е толкова гладко?Поздрави :0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #2 Отговорено 31 Октомври, 2010 Всеки си къта... инфото в тоя форум е тфа е ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 31 Октомври, 2010 (Редактирано) С колко си ги отворил ? На вид поне е добре за ефекта ти ще споделиш дали го има .видах че си писал с колко си го отворил . ) Редактирано 31 Октомври, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #4 Отговорено 31 Октомври, 2010 Ето и една снимка на изпускателя..... http://typer.snimka.bg/automobiles/razni-s...500777.21247623 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #5 Отговорено 31 Октомври, 2010 Поне на вид най-хубавото аматьорско портване дето съм виждал. Браво колега Дано и ефекта да е такъв както изглежда 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #6 Отговорено 31 Октомври, 2010 (Редактирано) Ефект по принцип очаквам доста по голям от преди.... поради факта на 8 някаде сгъстяване, компресия от 6-7-6-8 и така. Сега на този мотор му правя тази процедура,леки шайби, олекотен маховик, регулатор за гориво и сгъстяване + настойка И незнам какво да очаквам и дали изобщо е в + това портване и полиране Редактирано 31 Октомври, 2010 от respawn Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #7 Отговорено 31 Октомври, 2010 Мое мнение е че не е важно самото полиране-на пук на някой колеги . Важно е струята която влиза/излиза да няма препятствия по пътя си, като например излишни ръбове вследствие на разширяване от по голям испуск. колектор например. Като си купиш ибейски той е с по-голям вътрешен размер и съответно ти се появява ръб/пропадане в часта глава-колектор в следствие на което се появява завихряне на газовете. Важно е не просто да се портне а да се слеят двата детайла все едно са едно цяло. Като цяло тези неща са дребни но ако събереш доста дребни неща идва напредъка, за мен е важно. Като цяло е полезно но не се осеща грам. Тук ти скицирвам на Пайнт една скица за теза към мнението ми. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #8 Отговорено 31 Октомври, 2010 Колега за смукателния до колкото четох вчера а то не беше малко (като си легнах очите ми трепериха ) според определена кубатура и обороти се прави даден порт ( който в моя случей е до макс 1.5мм разширяване на стените) , когато се направи този порт по него се напасва смукателния колектор ( не може първо него да напвавя след това главата ). От голямо разширяване също няма смисъл понеже се губи скороста.Понеже нямам все още спортен колектор се консолтирах и се оказа ,че металната гарнитура която е стоковата е точно колкото отворите на ибейския колектор и съм го портнал по нея демек с от 42мм на 45 и малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #9 Отговорено 2 Ноември, 2010 колеги портването на смукателните отвори с 1мм малко ли е както съм го направил или още да ги разширя ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #10 Отговорено 3 Ноември, 2010 (Редактирано) Лично мнение - стига и толкова на главата не я портвай повече, за да не се получи отрицателен ефект от работата ти. Ти сам го каза - големите портове намаляват скоростта на потока. По-добре влез в d-series.org и прочети малко материали за портване и полиране. Доста хора са го правили и някои от тях са патили, а други са имали успех и значително повишаване на пропускливостта на портовете (измервано е с подходяща апаратура).Иначе работата ти изглежда много яко дано да се получат нещата! Редактирано 3 Ноември, 2010 от Radeon4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #11 Отговорено 6 Ноември, 2010 Колеги за моя голяма радост вече съм готов с главата , по точно портването и полирането! За тези които не знаят с какво се захващат, момчета голям та*ак е и пръстите си изпочупих , а и го правих на терасата, бая чистих след това че доста стружки има... останови се че трябва да боядисвам стените п.с. По късно снимки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CombiMan 29 #12 Отговорено 7 Ноември, 2010 момчета голям та*ак е и пръстите си изпочупихНе може ли с дрелка или винтоверт и някакъв накрайник с шкурка на него, вместо да се мъчиш на ръка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #13 Отговорено 14 Ноември, 2010 Колега с дрелка се прави голямото разтъргване, тоест грубото. Аз си купих шлифовалка с шило na RAIDER, българска е и цената е много добра а в комплеката който се продава има страшно много работи ,които ще ви вършат работа и за напред. Но проблема при нея е че патроника не е чак толкова голям за да сложиш борче което да яде добре алуминия и за това послзваш дрелка за грубата работа! След портването( разширяването на дупките) идва тяхното заглаждане което вече е таш*ка! На ръка става най-добре понеже тази машинка е за трудно достъпните места като ъглите до водачите, близо до леглата на клапаните ( там главата на Д16а8 има доста за оправяне доста груби отливки за направили, също и отстрани на портовече където от матриците е останало съединяването на алуминия) та... машинката се върти от 15-30К оборота без товар, това с едра шкурка от рода на П100-180 с по голям натист на места се взема повече и за това казвам че е по добре на ръка! Мойте ги правих около седмица и половина с по 4-5 часа на ден търкане! Ако някой не е търпелив изобщо да не се хваща, на последните портове ми идеше да я хвърля през терасата а беше почти готова . Смукателните ги оставих на П100 , а изпускателните ги лъснах до П2000 вода, и после полиране с шлифовалката и зелена паста! Ето малко сники по процеса на работа Преди: Uploaded with ImageShack.us Сега Uploaded with ImageShack.us Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #14 Отговорено 14 Ноември, 2010 (Редактирано) Дано приятелката не си е направила някой профил тука да ме гледа кви работи пиша ,че да види това което ще кача, просто изяви желание как става и ми помогна малко да почина на така изпочупените ми пръсти. http://img293.imageshack.us/i/05112010106.jpghttp://img217.imageshack.us/i/06112010109.jpghttp://img268.imageshack.us/i/06112010112.jpghttp://img225.imageshack.us/i/09112010121.jpghttp://img153.imageshack.us/i/08112010119k.jpghttp://img268.imageshack.us/i/06112010112.jpg/Дано да са ви харесали! Поздравип.с Играх си 40 мин. да направя подредба на снимките но нещо стана и не ми се занимава отново за това ето ги Редактирано 14 Ноември, 2010 от respawn Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #15 Отговорено 14 Ноември, 2010 ИЗглежда супер (чакам отзив за ефекта) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #16 Отговорено 14 Ноември, 2010 ИЗглежда супер (чакам отзив за ефекта) Отзиви ще има като разработя моторетката, че смених лагери,сегменти и гумички на клапаните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове