borko 30 465 #1 Публикувано 18 Октомври, 2010 От няколко месеца ми се появи едно замисляне при подаване на газта ,и после се изтрелва колата ,обаче при изпреварване е кофти.Изчетох доста инфо за сондите и реших да я откача .Покарах така 20 минути и разлика няма никаква ,не светва чека ,при диагностиката с буксата няма грешки и вървежа си е все един и същ.Запалих мотора и при откачен куплунг на сондата от компа закачих мултицет,при напълно загрял мотор и сонда след пробното каране уреда показва 150-160 миливолта при празен ход ,при форсиране скача на 900-1000,но рязко ,а до колкото четох и на празен ход напрежението трябва да играе непрекъснато ,а при мен стоят почти постоянни стойности 150 или при форсаж направо 950 .Реших да закача сондата към компа и така да меря -напрежението съвсем полека се покачва от 50 миливолта до към 250 и после пак почва от 50 и така.Това става независимо подавам ли газ или не ,стойностите се променят полека в този диапазон .Дали е ленива или заминала сондата ,или пък нищо да и няма.Някой има ли наблюдения или е мерил как се държат сондите на наште коли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове