Jump to content
borko 30

питане за едножилна ламбда сонда

Recommended Posts

От няколко месеца ми се появи едно замисляне при подаване на газта ,и после се изтрелва колата ,обаче при изпреварване е кофти.Изчетох доста инфо за сондите и реших да я откача .Покарах така 20 минути и разлика няма никаква ,не светва чека ,при диагностиката с буксата няма грешки и вървежа си е все един и същ.Запалих мотора и при откачен куплунг на сондата от компа закачих мултицет,при напълно загрял мотор и сонда след пробното каране уреда показва 150-160 миливолта при празен ход ,при форсиране скача на 900-1000,но рязко ,а до колкото четох и на празен ход напрежението трябва да играе непрекъснато ,а при мен стоят почти постоянни стойности 150 или при форсаж направо 950 .Реших да закача сондата към компа и така да меря -напрежението съвсем полека се покачва от 50 миливолта до към 250 и после пак почва от 50 и така.Това става независимо подавам ли газ или не ,стойностите се променят полека в този диапазон .Дали е ленива или заминала сондата ,или пък нищо да и няма.Някой има ли наблюдения или е мерил как се държат сондите на наште коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...