buleka vti 5 #1 Публикувано 17 Октомври, 2010 Здравейте!Както се вижда от темата става въпрос за сълзене от картера-или по точно от гарнитурата му.Въпросът ми е : Има ли гарнитура изобщо или е с течна гарнитура(силикон) понеже ,като гледам ми се струва,че алуминиевият картер директно си контактува с алуминиевият блок - или поне не се вижда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #2 Отговорено 18 Октомври, 2010 Доколкото знам обаче свалянето на картера е приключение (ауспуси, глупости...). Аз имам такъв проблем, но много слаб и се отказах да сменям гарнитури.Притягането на картера не се препоръчва, защото гарнитурата може да се накъса и да стане по-зле! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #3 Отговорено 18 Октомври, 2010 (Редактирано) Има ли точно определена сила на натягане, която трябва да се съобрази с динамометричен ключ, че на мен веднъж така ми го понатегнаха ама проблема си остана. Купил съм си гарнитура ама мисля да е на следващата смяна на масло. Трябва ли да се разкача скоростната кутия за да се свали картера? Редактирано 18 Октомври, 2010 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #4 Отговорено 18 Октомври, 2010 Скоростната кутия не се пипа.Има една вертикална предпазна ламаринка,криеща долната част на маховика, която е хваната с няколко болта към кутията - тя се маха!Благодаря за отговорите!Днес ще си поръчам от Бултрако въпросната червейо -подобна гарнитура. Само да попитам още:При свалянето на ауспуховата тръба-дали има някаква гарнитура при връзката си към катализатора за да знам евентуално да я поръчам и нея? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове