Jump to content
Nixi73

Проблем с Abs-а

Recommended Posts

Колеги,имам D15Z8,вчера и монтираха биксенон,и след стартиране лампата на ABS-а светна и не изгасва.пробвах с няколкоминутно сваляне на клемата на акумолатора-същият резултат,пропуснах да кажа, че захранването бе от ABS-а.Дайте съвет как да се оправят нещата или евентуално къде в Пазарджик или Пловдив могат да нулират грешки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABS не се пипа ;)Отговора го знаеш, вземи захранване от акумулатора, не от ABS-a. Ако всичко му е наред, лампата ще угасне въпреки записаните грешки. Щом свети, значи има текущ проблем (ксенон). Т.е. ресет няма да ти помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABS не се пипа !!!Отговора го знаеш, вземи захранване от акумулатора, не от ABS-a. Ако всичко му е наред, лампата ще угасне въпреки записаните грешки. Щом свети, значи има текущ проблем (ксенон). Т.е. ресет няма да ти помогне.

Така и направих,но лампата продължава да свети,закарах я на диагностика и ми казаха че може да е изгорял хидроблока или реле в него.Ако е така откъде може да се намери и какви пари ще струва?Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочеии му грешките, поне да те насочи какъв може да е проблема. И все пак прегледаи всички бушони и релета за ABS-a.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочеии му грешките, поне да те насочи какъв може да е проблема. И все пак прегледаи всички бушони и релета за ABS-a.

Проблема е че с техниката съм на Вие,дайте ми съвет къде в София или Пловдив може да стате това.Диагностика ,който я гледа последно каза,че ,,компютъра не го пускал"Ще ми се още 1-2 мнения по въпроса да чуя.Благодаря предварително за отзивчивостта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

можеш сам да си направиш диагностика. мисля че имаше тема. 5 пиновата букса под жабката поставяш със закопчалката нагоре и броиш от ляво на дясно 5,4,3,2,1 на 5 и 3 поставяш мост с кабел или кламер и след това включваш на контакт и броиш миганията. дългите мигания са първата цифра а късите втората. например едно дълго и три къси е тринадесет ако имаш друга грешка я показва след първата. чистенето на грешка става двадесет и повече включване и изключване на контакт.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това последното, дето е написано - правил ли си го това упражнение???П.П. Гледам, че доста недомислени работи се пишат в раздела и .... никой - нищо. :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

англичанка d15z8 - 97 година. правил съм го. грешка 13 - отворен кръг на предно ляво колело.11 Open circuit in right hand front wheel speed sensor12 Short circuit in right hand front wheel speed sensor13 Open circuit in left hand front wheel speed sensor14 Short circuit in left hand front wheel speed sensor15 Open circuit right hand rear wheel speed sensor16 Short circuit right hand rear wheel speed sensor17 Open circuit left hand rear wheel speed sensor18 Short circuit left hand rear wheel speed sensor21 Damage to rotor teeth31 Right hand front inlet, hydraulic modulator solenoid valve32 Right hand front outlet, hydraulic modulator solenoid valve33 Left hand front inlet, hydraulic modulator solenoid valve34 Left hand front outlet, hydraulic modulator solenoid valve35 Right hand rear inlet, hydraulic modulator solenoid valve36 Right hand rear outlet, hydraulic modulator solenoid valve37 Left hand rear inlet, hydraulic modulator solenoid valve38 Left hand rear outlet, hydraulic modulator solenoid valve51 The pump motor is locked52 The pump motor is inoperative53 The pump motor is constantly on54 Inoperative relay61 Low supply voltage81 The combination control module or relayкопирах ги преди време мисля че от форума

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

англичанка d15z8 - 97 година.

Прав си, така е, ама нали някой трябва да погледне... :lol:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах 13 и 18 . 18 окъсен кабел я оправихме а за другата ще трябва да търся датчик.затова си взех хонда все пак е интелигентна сама си прави диагностика. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...