Jump to content
CombiMan

Каква е разликата м/у D14z2 и D14z4 ?

Recommended Posts

Каква е разликата м/у D14Z2 и D14Z4? Моята англичанка е с D14Z4, а тук се продава от японска D14Z2:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=47186дали ще стане без нищо да се преправя? Каква е тая последна буква, дето се различава?

Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та каква, викате, беше разликата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Ами аз ровя доста усилено из източниците които съм ползвал за съставянето на таблицата и не съм намерил все още нищо за нито един от тези двигатели. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля, кажете, защото ми отвориха двигателя и казаха, че за нищо не става и няма да се мине само със сегменти. Ще се купува нов, понеже ремонтът не си струва.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимах отворения двигател (или поне само главата е свалена, но то стига). Има деруги по стените на цилиндъра. И доста нагар.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да стане работата със Z2-ката по други причини.Сега друг въпрос: Предлагат ми от същия сивик като моя - аеродек, англичанка D14A8 za 800 лв. Намира се в същия сервиз, където ми е колата и е на една катастрофирала. Хубавото е, че е под ръка и няма да има грижи с транспорта. Аз погледнах, разликата (на A8) е, че е слаган на коли от 97/98 година, а моят (Z4) - на коли 99/00 година. Как е тая цена според вас? Ако някой има оферта за по-евтин двигател - да свирка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ми се струва височка цената ама то като си на зор......Иначе тука във форума има Z2 доста по евтино защо да не става с него? И Твоя е Euro3 и D14Z2 също.До колко знам Д14А8 е EURO2 не знам дали ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе тука във форума има Z2 доста по евтино защо да не става с него?

Технически става, но въпросът е друг - административен ;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, айде отиваме на втори тур.Има ли разлика м/у моят мотор D14Z4, англичанка (който се оказа баси редкия и не се намира по моргите) и D14A4, японка (от който се намират бройки доста по-лесно). По-специално има ли разлики в блока и монтажа на купето. Мисля да ползвам главата от моя и да купя само блока на A4. Знам класическия отговор "Д сериите са еднакви всичките" или "Почти съм сигурен, че са еднакви", но ще се радвам ако някой е напълно сигурен, а не почти. !!!Хайде, знам, че половината от вас си разхвърляте двигателите и след това ги сглобявате за норматив със затворени очи. Във вас ми е надеждата, все някой трябва да знае със сигурност.

Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Например, по-горе ми казаха, че няма разлика.

 

Ето снимка на Z4:

Публикувано изображение

 

Ето снимка на A4:

Публикувано изображение

 

Ето и снимка на А2:

Публикувано изображение

 

Очевидно тия, 4-ките си приличат, а 2-ката се различава поне външно - свещите и капачката за маслото са обърнати. Значи отговорът "няма разлика в двигателите" е меко казано несериозен и некоректен. Целта ми е да не се налагат по възможност никакви преправяния, щото в сервиза не им се занимава и казаха да не им нося нещо, дето ще си играят да го преправят.

Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д14а3/4,д14а7/8,Д14з2/4 нямат разлика(освен в гарнитурата на дросела) д14а2 е малко по различен,но след като ще сменяш двигателя няма проблем каква д14 ще сложиш.Купи и компютъра и няма да имаш проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за уточнението. Последно се спрях на D14A4 - това намерих, но ще питам продавача дали дава само блока, понеже и без това ще правя пълно сервизиране на карантиите и така и така ще се отваря и ще ползвам моята глава от D14Z4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф, не става! Блокът, който закупих (D14A4) имаше малко ръжда на двата средни цилиндъра и хората от сервиза казаха, че са опитали да я полират, но не станало и сега ще търся друг блок. Двата крайни цилиндъра са супер, но в средните буталата бяха в долна позиция и стените на цилиндъра имала на места малко корозия. Аз го видях, но си мислех, че не е страшно. Вече съм в 3-ти епизод на филма, в който се вкарах :offtopic:

Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре кажи ми точно какво търсиш двигател ли?блок ли? точно какъв Д14?аз ще потърся и ще ти пратя на лично координати и цени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре кажи ми точно какво търсиш двигател ли?блок ли? точно какъв Д14?аз ще потърся и ще ти пратя на лично координати и цени.

Ми то в темата съм го написал, но айде пак: Моят двигател е D14Z4 (англичанка) и в момента е отворен. Блокът му не става. Търся си най-добре само блок (може и с карантията, или без, но като че ли ми се струва, че по-добре със), защото ще ползвам от моя некви неща, които са практически нови: водната помпа, ангренажния ремък, ролки, свещи... Ще си направя пълна ревизия на блока, който купя (ако е с карантия) и ще сменя, ако се налага, сегменти и биелни лагери. Ще се сменят гумички на клапаните и там ако трябва ще се шлайфа глава и ще се припасват клапани - не разбирам, те в сервиза си знаят.D14Z4 е рядък и не се намира. Обаче, предполагам че има и други D14-ки, чиито блокове са съвместими. Не знам кои са съвместими, но затова разпитвам тука.Целта ми не е да правя тунинг и подобрения, а просто да ми тръгне колата и да си гледам живота.Мислих и за пълен суоп, но не искам, защото не знам какво ще взема, а и по моя съм сменил гореспоменатите периферни неща, така че гледам да намеря само блок, ако може.Засега човекът, от който закупих тоя блок с ръждичката каза, че ще ми го смени с друг, така че ще видим... Ти кажи какво предлагаш, пък аз ще си преценя. Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип нищо конкретно.Мислех да ти помогна да си намериш двигател Д14,но щом може да стане и с този блок пробвай да не даваш излишни пари.Ако не става пиши да се разтърся какво може да се намери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде готово. Амин! Вече си карам колата. Засега разработвам, времето ще покаже дали всичко е наред. До тук ~ 400 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах вече около 400 км. градско и още 400 км. извънградско. Не съм форсирал над 3000 оборота. Маслото засега не го пипа и е чистичко. :)Правено е: нови биелни лагери, нови сегменти (маслени и компресионни), всички гарнитури и тук там някой семеринг, и там по главата не знам какво, може би да са припаснали клапаните, но то това няма връзка.Колко още да разработвам?Кога да изхвърля маслото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече можеш да го смениш :) В Honda owner`s manual пише, че първите 1000 км се кара без резки ускорения, както и без да се натиска педала на газта до долу. Скоро и аз разработвах, но карах до 2000 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, човече, моята на 2000 оборота не може да върви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...