Jump to content
K1r1L

НЯКОИ ИЗПОЛЗВАЛ ЛИ Е такива свещи ?

Recommended Posts

http://www.pulstar.com/http://www.carbibles.com/productreviews_pulstar.html Интересува ме главно дали някои ги е ползвал мнението му ?!И еветнтуално някои е ако е прочел нещо за тях мнение на потребители и други подобни ,да стане ясно дали има фаида от този тип свещи че явно са едни от наи скъпите на пазара(12-3 $ на свещ без доставкатА).ИМАт и иридиев електрод доколкото прочетох. (от което видях ,лично според мен много нереални показатели по 10-2 коня вдигат на коли от сорта на 350 нисан и МИТсубиши ево .(ама знам ли нека да видим ) :lol::D:D
Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж това за начало, ако вече не си го направил. :D Ето и мнения на потребители по другите форуми. Не ми се занимава да ги чета обстойно, (*) но аз на моята съм сменял обикновеното DENSO, което беше сложено, с DENSO Iridium Power (IK16) и разлика не съм усетил. Е, някакви минимални имаше със сигурност, но нищо от сорта на "WOW!" ефекта, който превъзбудени потребители описват и доразкрасяват. За намалението на разхода на гориво също не мога да кажа нищо, защото и да го е имало не е бил толкова ясно изразен. Примерно 100-200 мл. на 100 км. може и да е паднал, но това няма как да го хвана, освен с лабораторни изследвания. Приказките на едро, дето им падал разхода с по 1-2 литра, след слагането на тези свещи, направо да ги забравят (говорим за технически изправни автомобили). Ето сравнение на

. При все, че на клипчетата, които ти си пуснал, въпросните свещи дават по-силна "искра" от NGK Iridium, силно се съмнявам това да допринесе до повишаване на мощността с 10-12 к.с. Лично аз съм си взел DENSO Iridium Tough (VK16) за следващата смяна, но конски сили не гоня. Искам да видя дали експолатационният пробег наистина може да достигне 100,000 км., както казват на страницата на произвидителя. Сигурно не е невъзможно, защото Iridium Pоwer-а издържA вече 50,000 км. без проблем и сигурно ще изкара още, а при Tough-а масата е от платина, която е още по-държелива (то това е и разликата между Iridium Power и Iridium Tough).(*) - От това което изчетох (а то не беше много), повечето са единодушни, че работата на двигателя на място е станала по-равномерна, но не става ясно дали са заменили иридиеви на друг производител с тези, или обикновени с тези. Аз и с обикновеното DESNO не съм имал проблеми с оборотите, пробвах иридиевите, воден от чисто любопитство.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дензо свещи не ми се говори смених 2-а комплекта иридиеви(МАДЕ ИН ДЖАПАН) ик 22 и ик24.....!!!(пълен ташак поне в моя слуачи изкарваха по 5-6 хил км и избиваха винаги по 2) за една година два чифта смених.(200 лв назад от свещи)ЗАТОва питам за тези дават някакви дино графики..... (дали са истински или не) ..незнам .

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В една друга тема каза, че съединителите изкарвали при теб около 20,000-25,000 км. Страх ме е да си помисля какво точно наричаш "каране"... :D (т'ва в кръга на шегата).

Ето дино тестове от един магазин, продаващ свещи:

 

The test vehicle was a stock t, provided by Manny Gomez, a member of SRTForums.com (screen

name: hawkable). The test was performed on a Mustang Dyno. We completed three runs for each plug in a cold, warm and

hot state. We then averaged these runs to find the final average horsepower and torque numbers. All results are

based on the vehicle factory-specified gap setting of .050”, except for the Pulstar plug, which had a maximum manufacturer

recommended gap of .045”.

 

After testing, the Pulstar plug had a horsepower advantage, having both the highest peak horsepower (205.95hp) and the

highest average horsepower (204.04hp). The NGK Iridium IX showed the second highest average horsepower (203.78hp),

and highest average torque (230.27 lb-ft.), however, the NGK Iridium IX also displayed the most reliable and consistent

horsepower figures. The Denso iridium showed the highest peak torque (235.96 lb-ft.), third highest average horsepower

(203.67hp), and second highest peak horsepower (205.51hp) and average torque (229.74 lb-ft.).

От връзката по-горе може да видиш детайлно дино графиките за всяка свещ, но от цитата аз поне, особени разлики между DENSO, NGK и тези въпросните в мощността не виждам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо имам протиф ама това май е чуждоземския телеташаак нормална свещ 50вата а супердупер свеща 1 милион вата, опа уеко бутна диреко :D То таа убава сфеш да не е пуна усилватели бе и директно връзана каде аецо.А сега малко сериозно дори и в тешопа не преувеличават така брутално както при тази свещ, от 45сек на първия клип нещата стават нереални и неадекватни с две думи пълна измислица. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно аз поне ще се насоча към нгк иридиум поне за мен те са наи балансирани (за момента това ми е на сърце),а колега user за съеднителите или са боклуци или колата ми е прекалено мощна:lol:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...