casper 0 #1 Публикувано 9 Октомври, 2010 Здравейте,преди време почиствах EACV и сед това имах пробеми с празните обороти. Поиграх си с винта с който се регулират оборотите при изключено EACV и нещата се стабилизираха. Сега колата си върви без проблем и поддържа оборотите стабилно с изключение на случаите в които подам съвсем леко газ на свободна( вдигна оборотите не повече от 1200) и след това за секунди пропадат,но колата не изгасва и се стабилизират-не знам защо се получава така,ако подам яко газ си заковават точно след отнемането й. Вчера свалих една свещ профилактично и видях,че електродите са снежно бели,което говори за бедна смес.Преди тази манипуация с винта ,свещите ми бяха с чисти с лек керемиден цвят. Възможно ли е да съм объркал работата на двигателя с пипането на този винт? Нагласих оборотите на слух-при свалено EACV да са горе долу наполовина на показанията на оборотомера при работещо EACV. Разбрах от форума, че за разичните двигатели тези обороти при изключено EACV са различни...Колко трябва да са за моя -Д16А8? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #2 Отговорено 9 Октомври, 2010 Аз също регулирах по същия начин като теб оборотите от този винт на дроселната клапа.Струва ми се че колата е малко по-мудна в ниски обороти от преди,но незнам дали не си въобразявам.Нека разбирачите кажат дали е възможно този винт да влияе на работата на двигателя и на динамиката му? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwwolfish 0 #3 Отговорено 11 Октомври, 2010 Аз сащо регулирах оборотите от този винт. И при мен колата си върви,само от време на време чувам леко пукане като от аванс и свещите са ми бели (вероятно бедна смес). Дали влияе на сместа регулировката с този винт? В каква посока да го коригирам за да оправя сместа...,да увелича оборотит при изключено EACV или да ги намаля? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 11 Октомври, 2010 Тоя болт да не е за игра? На моя двигател по книжка при изключен EACV, от болта по спомен трябва да се нагласи на 450 rpm. За вашите си погледнете сервизните книжки.Сместа не се регулира от болта... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове