Jump to content
Gencho

При какви обороти е най-добре за двигателя D16y2 да се движи.

Recommended Posts

Моля да бъда извинен ако се повтарям но не успях да намеря нищо с търсачката.Та въпроса ми е при какви обороти върви най - добре моята англичанка D16Y2 . При 3000 оборота върви с 100 км.ч. на 5 предавка. Дали е нормално това и как да се кара по икономично.Не знам много за този двигател но както гледам по написаното из форума не е зле . Моля за мнения които ще са ми от полза .Благодаря предварително . :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нормално е, Прелюда ми е същата работа. Просто и да искаш със 100 неможеш да си на по-ниски обороти. Това, че вървиш с 3000 оборота не означава, че колата ти е в преразход на гориво. Положителната страна според мен е, че е по отзивчива при настъпане на педала при 5-та предавка / в зависимост от мощноста на колата де :D /. Миналата вечер имахме спор с едни приятелчета и стигнахме до извода, че да си караш икономично колата няма всеобщ критерий, а всеки сам трябва да си я почувства. Те така, дано съм ти бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като карам на градско гледам да превключвам преди 3к оботота и да карам на по-висока предавка - обикновено на 4та с около 60км/ч (това малко над 2000 оборота). Недостатък е, че в тези обороти колата хич не е динамична, затова си преценяваш кога може да ти се наложи да ускориш и кога не и караш в съответните обороти.За извънградско и по-специално изпреварвания сигурно си разбрал вече - трябва да я вкараш в обороти за да се изстреля като хората и при над 100км/ч изстрелването е доста плавно. Но от такъв двигател - толкова :D

Редактирано от tsurko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за написаното до тук .Още информация нее излишна .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С мойта скоростна кутия със 100 на 5-та съм под 3000 оборота. Довечера ще проверя с колко точно се движи

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГУМИТЕ ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

185/55 15" - при заводски 175/65 14", задните са ми 195/55 но това е без значение

Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от гумите дават ги 195/55/15 по каталог. за D16y2 На еди колега от форума кара D16y3 която е 1,6 литов с 113 коня и неговата върви при 100км. скорост с 2500 оборота а при 120 км. с 3000 оборота.А моята кола е D16y2 която е 1,6 литров с 126 коня и Vtec .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от гумите дават ги 195/55/15 по каталог. за D16y2 На еди колега от форума кара D16y3 която е 1,6 литов с 113 коня и неговата върви при 100км. скорост с 2500 оборота а при 120 км. с 3000 оборота.А моята кола е D16y2 която е 1,6 литров с 126 коня и Vtec .

Моята е същата и при 100км/ч на 5та съм на 3к оборота - това е нормално. Това всъщност зависи не от двигателя, а от скоростната кутия и явно за онзи период е било типично. Имам колега с Акорд 2.0, при него е същото, а и тук се обади колега с Прелюд. Така че ако само това те притеснява - не се кахъри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мм, при мен е на 2600 при 100км/ч на 5-та

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но ако се наложи по-дълъг преход какъвто ми предстио от около 1500км на един дъх. Шубе ме е да не му доиде множко а й не ми се кара със 100км,ч.Искам да знам нещо за този двигател що за стока е . Моля дайте мнения .И каква е разликата между икономичен и не икономичен Vtec .

Редактирано от Gencho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С мойта скоростна кутия със 100 на 5-та съм под 3000 оборота. Довечера ще проверя с колко точно се движи

Мм, при мен е на 2600 при 100км/ч на 5-та

Човека е със стокова скоростна кутия, с която очевидно ти не си:) Защо го шашкаш?

 

Gencho, за прехода според мен няма от какво да се притесняваш, освен от разхода. Но както казах от такава кола, толкова :) Иначе що за стока е двигателя, що е то икономичен vtec и т.н. във форума е изписано доста, даже в момента има една актуална тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек, карай смело след като двигателя ти е наред. Нали ти писах за Прелюда, че и при мен е така - със 3000 оборота 100 км. Ходих до Брюксел края на Юли с него, от един път 2500 км при скорост 120-30-40. И после на обратно. Това не ти е немски кене* където се плаши от обороти. Щом така са го сметнали значи ще те изкара. Не си единствената хонда и няма да си.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С мойта скоростна кутия със 100 на 5-та съм под 3000 оборота. Довечера ще проверя с колко точно се движи

Мм, при мен е на 2600 при 100км/ч на 5-та

Човека е със стокова скоростна кутия, с която очевидно ти не си:) Защо го шашкаш?

 

Gencho, за прехода според мен няма от какво да се притесняваш, освен от разхода. Но както казах от такава кола, толкова :) Иначе що за стока е двигателя, що е то икономичен vtec и т.н. във форума е изписано доста, даже в момента има една актуална тема.

 

Ми тя и мойта си е стокова бе пич
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но ако се наложи по-дълъг преход какъвто ми предстио от около 1500км на един дъх. Шубе ме е да не му доиде множко а й не ми се кара със 100км,ч.Искам да знам нещо за този двигател що за стока е . Моля дайте мнения .И каква е разликата между икономичен и не икономичен Vtec .

То ако на Хонда и дойде множко...значи никой няма да може да го направи тоя преход. :D НЕ забравяй какво караш... японска инженерна магия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:o мерси за камионите знам това оноба ама това може да е нещо по- специално. Аз да пита за нещо за което не знам отколкото да се чудя. Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...