Jump to content
angel_16v

Избор на сивик

Recommended Posts

Имам желание за хонда сивик 1.6 в-тек 126кс добри двигатели ли са това понеже незнам за какво става дума имал съм 1.3 16в 5 генерация карал съм малко и 1.5втек Е 90кс икономичния мотор пак 6 генерация ама много тромави ми се виждат понеже изакм и газ инжекцион да сложа се чудя дали 1.6 115кс или 1.6 жтец 126 какъв разход дава скъпо ли е обслужването всеки полезен съвет би бил добре.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме кефите такива дето искате да ви вървят колите, ама и малко да ви горят .... е такъв филм нема !Относно двигателя, да корави машини са стига да попаднеш и да читав екземпляр и човека преди теб да си е сменял всичко навреме :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме кефите такива дето искате да ви вървят колите, ама и малко да ви горят .... е такъв филм нема !

Човека се е насочил към Хондите щото горе долу се вписват в това описание. :) Редактирано от thewhitestig

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знам че са икономичните двигатели но незнам за 1.6 125кс как са при него нещата?и наи вече държа на този двигател че е и с АБС задни дискове за спирачките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че преди време ти бях отговорил на въпрос на ЛС точно за разхода на едновалов 1,6 /125к.с. При мен в кола със собствено тегло 1040 кг. ми дава най-ниско 7,5 градско (относително е, за град като София е непосилно примерно), и 5,4 извън града, ако се поддържа скорост от около 100км/ч. Това са най-ниските постигнати стойности, и то само, ако си поставя за цел икономично придвижване между две точки (без подскачане между смените на скорости, без чести и ненужни смени на предавки, връщане на 3-та скорост при 130км/ч, на 2-ра при 80 и така нататък. При така нареченото "ръчкане" разхода на бензин е доста повече, което смятам за напълно нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отказах се от по мощния мотор изкам нещо до 100кс на което да не плащам голям данък 90кс на 6-та генерация кой мотор да избирам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то колега не остана кой да избереш. Или 1.4 90 коня или 1.5 VTEC-E 90 коня. Ама пък пак зависи за какво ще ти трябва.Ако ще я караш като цяло в градски условия и ако излизащ от града само с още един човек и 2 торби багаж то 1.4 ти стига. Обаче ако си като мен тежкотоварен и излизането извън града с над 2-ма човека и един багажник багаж е ежедневие, то малко по-мощният мотор е винаги за предпочитане.А пък не знам толкова ли е проблемно 150 лева за данък. Но все пак знам и на баща ми му е трудно като му кажа на дадена кола че трябва да и се плаща толкова данък като до сега не е плащал повече от 30лв.Обаче въпрос на възможности и разбиране. Всеки си знае за него какво е най-доброто. Въпреки, че разхода, което е едно от най-важните фактори за една кола, не се различава с повече от 1 литър, не си струва според мен да се вземе по слабата. Не съм карал до сега кола с климатик, но според мен ще му дойде малко на нагорно на 1.4 двигателя когато се включи климатика.Всичко което пиша си е мое мнение но това не означава, че е и най-правилното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега 1.6 126 коня ми е мечтаният двигател за 6та генерация !!! ,не намерих такъв,но за щастие намерих уникално запазен 1.5 VTEC-E ,който не е 90 коня,както е писал колегата по горе ами е 114 коня.Искам да се похваля и да споделя мнение,че тази кола е уникално добра и съм просто очарован от вървежа и,двигателя се води d15z6,ако намериш такъв не му мисли ами скачай в него!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. И аз останах неприятно изненадан от моя данък който е 280 лв/год, но в крайна сметка се плаща веднъж в годината, а за коли по-стари от 13 год пада наполовина.Така, че ако си вземеш мотора 125 к.с. в кола от 1996/1997 г - данъкът би трябвало да не е много !!!

Отказах се от по мощния мотор изкам нещо до 100кс на което да не плащам голям данък 90кс на 6-та генерация кой мотор да избирам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека някой каже кой мотор да избера между 1.5 16в 115кс или 1.6 115кс или 1.6втек 125кс.ще си слагам аз газов инжекцйон.Реших че ще е над 100кс защото знам че малкия мотор за дълго с климатик и багаж...Има ли голяма разлика между двигателите?Колата ще с с 4/5 врати 96-98година

Редактирано от angel_16v

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 5-вратия сивик (сглобяван в Англия), той направо държи някакъв рекорд - оборудва се с над 10 вида двигатели (над 100 коня поне четири варианта), ако е 4 - вратия сивик (седан) там избора над 100 конски сили се свежда до 1,5 115кс и 1,6 160кс (който едва ли те устройва). При всички положения японския седан ще дава по-нисък разход, понеже е доста по-лека кола.. под 1050кг собствено тегло! За газифициране на избраните от теб мотори нека някой с опит с газта даде съвет или пример.

кой мотор да избера между 1.5 16в 115кс или 1.6 115кс или 1.6втек 125кс.ще си слагам аз газов инжекцйон

Може би на твое място бих се насочил към най-запазения от изброените, така и така ще се газифицира, и ще се набляга на нещо като икономия...Сигурно не бих взел кола със вече монтирана газова инсталация, понеже няма да знам колко е мъртва вече.. Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм горе доло в същото положение като Ангел, само че аз още не бързам за никъде :) най-вероятно ще се купува кола чак догодина лятото като завърша и стана студент дай боже :). До тогава ще карам аудито на наще...Живея в София обаче често обичам да си ходя до родния край, който се намира чак в родопите. Пътя до Асеновград е хубав обаче след него започват едни нагорнища надолнища завои (абе планински път). Преди имахме едно голфче двойка 1985г :) 1.8 gti 112 коня стар очукан :) обаче мн ме кефеше как върви- не сме били като на състезание с бащата ама примерно при изпреварване си подема добре ускорява, по нагорнищата не се уморява даже и с багаж като бяхме. Сега имаме ауди А4 1.9 тди 110 коня комби - коренна разлика... бавно, тромаво ужас , за изпреварванията голяма мъка особено като е по нагорнище :DКато за сам човек съм се спрял на двувратките и се интересувам малко повечко от въпросния d15z6 1.5 vtec-e и как се справя по пътяНякой с повечко опит ако може да ми обясни по простичко как стоят нещата (все пак съм новак)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

препоръчвам ти 1,6 Втек и няма и да се замислиш за газов инжекцион - върви много харчи малко за тези коне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както стана дума вече по-добре се ориентирай към по-запазения мотор. Аз като си купувах кола много исках 1.5 с vtec-e, но такава читава не си намерих. За сметка на това попаднах на 1.6 с vtec (d16y2 - текущата ми кола) и съм доста доволен от нея. Така че бих препоръчал да търсите по-широк набор от мотори.Иначе за разхода моята за последния месец ми даде малко под 10. Това е каране само в София, с умерено висене в задръствания, без много ръчки. За извънградско скоро не съм я засичал и не мога да кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...