Jump to content
Борислав

Слагал ли е някой чип на Акорд 99г. 2.0i 147к.с.

Recommended Posts

И да си дойда на думата.Карам акорд и искам да си сложа чип поради следните ми изисквания.Дразниме мисълта че като я изрежа по някога и след влизането на двигателя в витека за нула време се изцепва и влиза в прекъсвача и така немога да е вкарам в обороти на типтроника заради пустия прекъсвач.Тамън се разварти и умре на прекъсвача, не че ще я карам на състезания ама понякога се налага да се настъпи малко повече на типтроника и затова искам да я чипосам. Ако някой е правил нещо от сора ще бъда благодаре да ми даде инфо как го е направил или каде го е направил за да видя какво трябва да направя аз по тоя въпрос. И да даде малко инфо как е след чипосването доволен ли е или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. В ръчен режим не ти превключва на 6200rpm, ръчкай я колкото ти душа иска.

2. При натиснат "кик-даун" колата си седи само във витек-а, т.е. в интервалите 4200/6200rpm

3. Кутията със сигурност има резерв, но не знам при редовно влизане в лютеницата дали ще и хареса, а ремонтния комплект е мнооого добра сума.

 

Ти си знаеш най-добре, но според мен не си заслужава. По-добре ще и легне една H22 или F20B!

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. В ръчен режим не ти превключва на 6200rpm, ръчкай я колкото ти душа иска.

2. При натиснат "кик-даун" колата си седи само във витек-а, т.е. в интервалите 4200/6200rpm

3. Кутията със сигурност има резерв, но не знам при редовно влизане в лютеницата дали ще и хареса, а ремонтния комплект е мнооого добра сума.

 

Ти си знаеш най-добре, но според мен не си заслужава. По-добре ще и легне една H22 или F20B!

Благодаря за отговора.

Попринцип не съм от хората които постоянно карат в лютеницата !!! но понякога си карам като ми е готино и ако пътя позволява но понякога немога да е осетя кога влиза в прекъсвача което ме дразни и ми се иска да и сложа един чип който да и дигне малко прекъсвача с макс 1000 оборота.

Тази кола ми е за всекиден и неми се иска да и сменям мотора ама ако се наложи и ми писне така да е карам и това ще направя но преди това ще трябва да си взема друга иначе няма как да стане.

Чакам още мнения от компетентни момчета как мога да направя това нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...