vlad_ko 3 #1 Публикувано 21 Септември, 2010 Здравейте колеги,извинявайте предварително, за може би тъпите ми въпроси, но от съвсем скоро имам кола, а честно да си кажа, почти нищо не разбирам от тези неща. Днес се появи проблем и не знам какво стана с колата. Сутринта, отивайки на работа нямах никакъв проблем. Когато си тръгнах обаче, още след 10-15 метра колата почна да тресе и да придърпва, сякаш не подавам достатъчно газ. Колата е на газ и на бензин. Проблема го има и в двата случая, не съм доливал горива тези дни. Под наклон и на равно не се усеща толкова много, но при изкачване беше ужас. За цялото ми "пътуване" веднъж се чу глух гръм(като от старите камиони, когато изфорсират двигателя). Моля дайте ми идея и/или предположения на какво може да се дължи. Колата е Хонда Сивик 1,4i, 95г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #2 Отговорено 21 Септември, 2010 вземи си сипи малко пресен бензин от 95 нагоре примерно 98; 100 октана и покарай малко след това пиши какво се е случило Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #3 Отговорено 21 Септември, 2010 Кабели на свещите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlad_ko 3 #4 Отговорено 21 Септември, 2010 вземи си сипи малко пресен бензин от 95 нагоре примерно 98; 100 октана и покарай малко след това пиши какво се е случило Заредена е с 98, че паля на бензин, миналият понеделник. Днес покарах около 10-тина километра на бензин, но нямаше ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #5 Отговорено 21 Септември, 2010 Иди си направи реглаж на клапаните, но е възможно да имаш крив клапан и да застава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #6 Отговорено 22 Септември, 2010 Отвори и си почисти дистрибуторната капачка (капачката на делкото, там където излизат кабелите за свещите). Почисти я от попаднала вода или влага и погледни в какво състояние са ти контакторите. Ако са зле купи си нова капачка. Развий си и свещите и виж и те в какво състояние са, ако са зле купи нови. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlad_ko 3 #7 Отговорено 22 Септември, 2010 Благодаря за отговорите. Днес сутринта покарах още малко, установих, че като подам повече газ, се дави и гърми, докато вдигне оборотите над 2500. Придърпването е по-слабо, но го има. Имам чувството, че и мощност няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #8 Отговорено 22 Септември, 2010 почваш със свещи,че са по ефтини, минаваш през кабели и.т.н.в постовете досега имаш написани вероятните отговори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlad_ko 3 #9 Отговорено 23 Септември, 2010 Благодаря на всички за съдействието. Оказа се задръстен катализатор. Днес имах време и заредих още от А98, много ръчка до Пловдив и обратно. Проблема изчезна. Сега се насочвам към някой читав газаджия да ми направи отново настройки на АГУ-то и към махане на катализатора. Искам да попитам и нещо странично - някъде из темите прочетох за ултразвуково почистване на катализатора, та въпроса ми е "има ли хляб" в тази идея или е загуба на време и нерви? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlad_ko 3 #10 Отговорено 5 Октомври, 2010 Смених и свещите и с оправи, поне за сега. При смяната обаче, едната свещ беше поомазана с масло. Каква може да е причината и решението съответно? Утре пак ще проверя свеща на това място, да видя има ли масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #11 Отговорено 5 Октомври, 2010 Причината е че на капака на главата има едни гумички отдоло,тя ти испуска,може като временно решение да я отвориш и намажеш със силикон около гумичката! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlad_ko 3 #12 Отговорено 15 Октомври, 2010 (Редактирано) И така.... след две седмици отново същия проблем - 2 дни карах нормално и на третия с тръгването и почна да дърпа и тресе за около 1-2 дни и после пак си беше ОК. Днес ми направи впечатление, че от време на време придърпва. Междувременно ходих на диагностика - свещите са нови, кабели -ок(проверени и на компютър), почистен палец. Имало е две грешки - нещо си за стъпков мотор и другата е за скорост на колата(за съжаление това ми казаха и не знам номерата им), които са изчистени. Уж всичко е наред, а прави мизерии, та сега отново търся някой да помага. Ако има някой доверен майстор в София, моля да кажете. Редактирано 15 Октомври, 2010 от vlad_ko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #13 Отговорено 15 Октомври, 2010 (Редактирано) Колега ако свеща ти е била изцапана с черно да речем, може да се окаже че не ти работи въпросния цилиндър постоянно - демек си провери кабелите на свещите. Ако не знаеш как, най-лесния начин и не толкова приятен е на запалена кола с две пръсчета във формата на О да обикрачиш кабела и от единя до другия край да си преместиш ръката - ако те удари ток, значи си на прав път да си решиш проблема- така мини и четирите кабела. По-лесния начин е на тъмно да си вдигнеш капака на запален двигател и да гледаш изкачат ли некви искри от там. П.С. Би ли ми обеснил как така ти провериха кабелите на свещите на компютър?! Редактирано 15 Октомври, 2010 от mEtaka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlad_ko 3 #14 Отговорено 16 Октомври, 2010 Моя грешка, с осцилоскоп провериха, като засякоха и силата на искрата. Пробвах кабелите с ръка, а и на тъмно - нищо. Направи ми впечатление, че като паля сутрин, колата силно почва да тресе, сякаш не работят всички цилиндри и след като подам газ и форсирам малко двигателя изчезва. При следващите паления за деня го няма, но все пак и не се е случвало тези дни да стой дълго на място и да изстине. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlad_ko 3 #15 Отговорено 17 Октомври, 2010 Здравейте,днес отново ровихме в колата. Ефекта бе плачевен. Бобината и/или комутатора замина. Има ли колеги от Благоевград, които да съдействат с инфо от къде мога да намеря тези щуротии? Двигателят е Д14А2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlad_ko 3 #16 Отговорено 18 Октомври, 2010 Здравейте,проблема е решен - нова бобина. Благодаря на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове