Jump to content
lelemale13

Какаво има преди канистара? направо ми гасне заради него

Recommended Posts

Днес изключих буксата за клапана дето отваря канистъра и проблема с оборотите изчезна преди ми гаснеше от време на време или беше пред гаснене. Не знам проблема в канистъра ли е, в него има активен въглен до колкото знам и сигурно се изхабява или нещо преди него ли не ми работи но абсолютно съм сигурен че без него нямам проблеми с оборотите и преди го бях изключвал но 1net даде коментар че не е срещал не работещ канистър и аз го върнах но казва и че досега не е хванал спатиите на моноинжекциите или при тия двигатели компютъра не може да се справя с допълнителното обогатяване от канистъра или е нещо преди него. Още си спомням как оборотите не мърдаха изобщо и после като се почна... и до ден днешенНо си спомням преди като пак го бях спрял като я изгася за малко и после едвам пали сетих се че около двигателя е пълно с бензинови пари и ги засмуква в началата и наистина като отворех капака и ме лъхаше миризма на бензин. В резервоара не трябва ли да се подържа някакво налягане все пак бензина е доста летлив и само когато това налягане е над определена стойност да изпуска част от парите а аз май нямам налягане в резервоара а и карам на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като ме стопли пак се почна старата песен на нов глас явно не е добра идея бензиновите пари да се пускат около двигателя тя пак си ги засмуква май. Явно проблема не е там просто без тия пари работи малко по добре. Ще сменя капачката и палеца от доста време ги подозирам ако не е от там ще и тегля една майна и...НЯМА ДА СЕ РАЗСЪРДЯ АКО НЯКОЙ ИЗТРИЕ ТАЯ ТЕМА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...