Jump to content
PETE_TONG

Прблема със отдавнашното ромолене се разбра какво е !

Recommended Posts

Още преди време бях пуснал тема за това ,че нещо преромолява много слабо като загрее колата. Шума със течение на времето взе да става все по натрапчив и силен. Не бях сменял водна помпа,смених я,не е от нея. Смених обтяжна ролка,нее от нея. Смених лагерчето на обтяжната ролка на климатика със SKF,и от нея се оказа ,че не е ! Сложих добавка на лики моли,молибденова. Отначало шума намаля малко,и след около 300км почна да трака дори още по силно . Всички тези неща ме водят само и единствено към тръгнали биелни лагери. Ромоли яко когато подкарам колата ,м/у 1500 и 4500 оборота,направо все едно съм сипал една шепа гайки при коляновия вал. Кажете при свалянето за какво да гледам? Ако не е промазал лагера по коляновия има ли смисъл да го замервам,или направо да си бия един TAIHO стандарт и да си гледам пашалъка? Какво масло да сложа при първите 1000км,някво кофти зад а мога да го хвърля със кеф после или марково?СТАТОИЛ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хмм познато , само че при мен и след смяна на биелни лагери с ТАЙХО стд, познай какво шума пак остана :) Не съм мерил вал, решил съм да карам така докато изкара:D Аз също пробвах нещата, които и ти си направил при мен резултат нямаше. Лагерите ми бяха с леко паднала циментация(или там както му се вика на покритието на черупката), след като сложих новите пак румоли при студено. Странното е ,че като е студена и като обърна на газ( вече има и газ ), румоленето изчезва обръщам на бензин и пак се появява, странно.Пиша ти всичко това, само да не храниш надежди,че с едни биелни лагери ще се оправи ;) п.с. дано да се оправи ;) ;) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти смяташ да сменяш лагерите отдолу през картера? Затова ли не искаш да мериш вала?Ако ще вадиш и разкостваш целия двигател - на твое място бих проверил всички възможни допуски на каквото може в двигателя и бих сменил всичко, което не е в допуск (ако си заслужава изобщо). Така е по-малко вероятно да направиш неуспешен ремонт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да сте се замисляли за спукано бутало или бутален болт. Понеже от Прелюдска гледна точка на 2 Хонди вече при отваряне за смяна на сегменти се оказваше, че имат спукано бутало/а точно между първи и втори сегмент. Искам да отбележа, че колата си работеше супер до преди да се отвори, като изключим горенето на масло. Така, че колега и без това ще отваряш по-добре си виж всичко.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гори масло,там е работата! Грам не го бара,на 10000км най-много съм доливал 200гр. Може ли да е е от кутията нещо,аксиален лагер,счупена демферна пружина,огънат ламел или нещо друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,някакво развитие по въпроса да има ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре правя реглаж на клапани и ще слагам нови свещи.Ще рпверя и за пикаеща дюза!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...