Jump to content
Павел

Проблем с двигателя?

Recommended Posts

Здравейте колеги,Карам Сивик, англичанка, 95та година, 1.4. Вчера ми се случи нещо странно - докато карах, светна жълтата лампа на таблото, която има изобразен двигател на нея, оборотомера падна на 0 и колата спря да работи - успях само да отбия встрани с набраната инерция. Като изключа от контакт и опитам да запаля отново, жълтата лампа продължава да свети постоянно (по принцип изгасва 2-3 секунди след като дам на контакт) и не може да запали. Стоях на пътя около 10-15 минути, опитах пак и в един момент лампата изгасна и колата запали. Тръгнах, минах още 500 метра и пак се получи същото. Стигнах до извода, че когато изстине двигателя пали, а като достигне горе долу нормална работна температура нещо щраква и блокира. Така с 4-5 спирания успях да си я прибера вкъщи. Днес сутинта я запалих, карах я 8-9 километра и няма никакъв проблем.Има ли някой представа какво може да е причинило проблема и евентуално да ме посъветва какво да направя?Само да вметна, вчера валя дъжд, възможно ли е някоя жичка някъде да се е намокрила и това да е причинило проблема?Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябвало е да погледнеш коя грешка ти набива компа, под стелката на предната пасажерска седалка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че е елктрически проблема, нищо чудно да е за презапояване главното ти реле (ако не си го правил вече)...напрежението за помпата минава през него...а няма ли ток помпата...няма и бензин...няма и гаснене на лампата, най-вероятно имаш прецакана спойка в него. Дано съм прав...оправя се за 15 мин. с един поялник :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

respawn, стига с тези компове и стелки бе човек :D Не всички хонди им е там компа и не всички се проверяват по този начин ! В случая не е така ;)

 

Това го пиши за сивици от 4 генерация и там производните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То откаде да знае :D;) ;)

Редактирано от respawn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка, има ли начин да се провери откъде е дошла грешката? Вече 2 дни карам колата без проблем, няма и следа от този проблем, но все пак би било добре да знам каква е била причината и евентуално да я отстраня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си разкачвал акумулатора или да си вадил бушони все още може да видиш какво е било. Под таблото в най дясната му част трябва да има 2 букси. Една с 2 пина и една с 3 пина. Окъсяваш тази с 2 и даваш на контакт и гледаш коя грешка е. Ако не знаеш как става най-добре едно клипче и някой колега тук ще ти каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...