Павел 1 #1 Публикувано 10 Септември, 2010 Здравейте колеги,Карам Сивик, англичанка, 95та година, 1.4. Вчера ми се случи нещо странно - докато карах, светна жълтата лампа на таблото, която има изобразен двигател на нея, оборотомера падна на 0 и колата спря да работи - успях само да отбия встрани с набраната инерция. Като изключа от контакт и опитам да запаля отново, жълтата лампа продължава да свети постоянно (по принцип изгасва 2-3 секунди след като дам на контакт) и не може да запали. Стоях на пътя около 10-15 минути, опитах пак и в един момент лампата изгасна и колата запали. Тръгнах, минах още 500 метра и пак се получи същото. Стигнах до извода, че когато изстине двигателя пали, а като достигне горе долу нормална работна температура нещо щраква и блокира. Така с 4-5 спирания успях да си я прибера вкъщи. Днес сутинта я запалих, карах я 8-9 километра и няма никакъв проблем.Има ли някой представа какво може да е причинило проблема и евентуално да ме посъветва какво да направя?Само да вметна, вчера валя дъжд, възможно ли е някоя жичка някъде да се е намокрила и това да е причинило проблема?Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #2 Отговорено 10 Септември, 2010 Трябвало е да погледнеш коя грешка ти набива компа, под стелката на предната пасажерска седалка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #3 Отговорено 10 Септември, 2010 Предполагам че е елктрически проблема, нищо чудно да е за презапояване главното ти реле (ако не си го правил вече)...напрежението за помпата минава през него...а няма ли ток помпата...няма и бензин...няма и гаснене на лампата, най-вероятно имаш прецакана спойка в него. Дано съм прав...оправя се за 15 мин. с един поялник Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 10 Септември, 2010 respawn, стига с тези компове и стелки бе човек Не всички хонди им е там компа и не всички се проверяват по този начин ! В случая не е така Това го пиши за сивици от 4 генерация и там производните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #5 Отговорено 10 Септември, 2010 (Редактирано) То откаде да знае ;) Редактирано 10 Септември, 2010 от respawn Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Павел 1 #6 Отговорено 12 Септември, 2010 В крайна сметка, има ли начин да се провери откъде е дошла грешката? Вече 2 дни карам колата без проблем, няма и следа от този проблем, но все пак би било добре да знам каква е била причината и евентуално да я отстраня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #7 Отговорено 12 Септември, 2010 Ако не си разкачвал акумулатора или да си вадил бушони все още може да видиш какво е било. Под таблото в най дясната му част трябва да има 2 букси. Една с 2 пина и една с 3 пина. Окъсяваш тази с 2 и даваш на контакт и гледаш коя грешка е. Ако не знаеш как става най-добре едно клипче и някой колега тук ще ти каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове