Jump to content
prozacc

Съединител

Recommended Posts

Колеги, напоследък съединителя започва леко да ме дразни. Скоростите не влизат плавно, заяждат, дори някой път не могат да влезнат или "хъркат". Също така при тръгване на 1-ва започва да трепери при зацепването (явно лагерът е тръгнал). Правя така известния тест с ръчната, а резултатът е следния :На 4-та към 3000 оборота, пускам и двигателя започва леко да намаля обороти, докато в един момент не изгасне (педалът е някъде малко над средата)На 3-та към 3000 оборота резултатът е същият само с разликата, че колата гасне при по- нисък педал.На 1- ва направо почва да пили гуми и ръчната почва да изтърва :lol::lol: Това ме навежда на мисълта- сменен само феродов диск, оттам притискателният вече се е поуморил и скоростите не влизат както трябва. Честно казано, когато купих колата, отделяше буквално на 3 см от крайно натиснато положение за 2 см работно положение и останалото е празен ход, после в един сервиз го пипнаха и сега отделя горе- долу по средата. Но Омбре ми каза, че те са пипнали настройките и сега съединителя боксува и ще се износи много по- бързо. Има ли някакъв вариант да се промени това гадно заяждане, или трябва нов елемент...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятелю имам същия проблем като твоя нз ти как мислиш да го решаваш но аз си купих цял комплект съединител и отивам да го сменям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобен проблем имам със Сивик 6-та ген.,само че при мене лагера като се натовари и почва да преромолява. Да не говорим като тръгна да я цепя как прималява съединителя когато колата е във обороти . 120лв моя цена и се оборудвам със Секо притискател , Екседи феродов и лагер Секо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ха 120 лв.... и аз искам на тази цена...при мен говорим за 330лв неоригинален (не знам какво означава това) и монтаж 150лв което е равно на :lol: та затова питам дали не може да се спаси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети мнението от 09 април в тази тема          http://forums.hondabg.com/index.php?showto...44905&st=45          - там съм обяснил всичко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аууу шлайфане на огледалния диск.... не ми се мисли какви пари ще струва прегледът заедно с ремонта в София... Ако в Пловдив е 130лв, тук ше е 260. Понякога съжелявам, че си купих Акорд, не заради колата или марката, а поради фактът, че не е е толкова разпространен, оттам частите са доста по- скъпи и хората, които разбират от тези автомобили са много малко...Май- май ще си карам така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...