prozacc 13 #1 Публикувано 9 Септември, 2010 Колеги, напоследък съединителя започва леко да ме дразни. Скоростите не влизат плавно, заяждат, дори някой път не могат да влезнат или "хъркат". Също така при тръгване на 1-ва започва да трепери при зацепването (явно лагерът е тръгнал). Правя така известния тест с ръчната, а резултатът е следния :На 4-та към 3000 оборота, пускам и двигателя започва леко да намаля обороти, докато в един момент не изгасне (педалът е някъде малко над средата)На 3-та към 3000 оборота резултатът е същият само с разликата, че колата гасне при по- нисък педал.На 1- ва направо почва да пили гуми и ръчната почва да изтърва Това ме навежда на мисълта- сменен само феродов диск, оттам притискателният вече се е поуморил и скоростите не влизат както трябва. Честно казано, когато купих колата, отделяше буквално на 3 см от крайно натиснато положение за 2 см работно положение и останалото е празен ход, после в един сервиз го пипнаха и сега отделя горе- долу по средата. Но Омбре ми каза, че те са пипнали настройките и сега съединителя боксува и ще се износи много по- бързо. Има ли някакъв вариант да се промени това гадно заяждане, или трябва нов елемент...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #2 Отговорено 9 Септември, 2010 приятелю имам същия проблем като твоя нз ти как мислиш да го решаваш но аз си купих цял комплект съединител и отивам да го сменям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #3 Отговорено 9 Септември, 2010 Подобен проблем имам със Сивик 6-та ген.,само че при мене лагера като се натовари и почва да преромолява. Да не говорим като тръгна да я цепя как прималява съединителя когато колата е във обороти . 120лв моя цена и се оборудвам със Секо притискател , Екседи феродов и лагер Секо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #4 Отговорено 9 Септември, 2010 ха 120 лв.... и аз искам на тази цена...при мен говорим за 330лв неоригинален (не знам какво означава това) и монтаж 150лв което е равно на та затова питам дали не може да се спаси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #5 Отговорено 9 Септември, 2010 Прочети мнението от 09 април в тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showto...44905&st=45 - там съм обяснил всичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #6 Отговорено 10 Септември, 2010 Аууу шлайфане на огледалния диск.... не ми се мисли какви пари ще струва прегледът заедно с ремонта в София... Ако в Пловдив е 130лв, тук ше е 260. Понякога съжелявам, че си купих Акорд, не заради колата или марката, а поради фактът, че не е е толкова разпространен, оттам частите са доста по- скъпи и хората, които разбират от тези автомобили са много малко...Май- май ще си карам така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове