Jump to content
kdobrev

Помощ при покупка на Crx 1994

Recommended Posts

Здравейте, спрял съм се на тази кола http://www.cars.bg/u176142, но тъй като е в Кюстендил не можвх да я закарам на "неутрален" сервиз за преглед. Та нещата, които видах при огледа са следните:1. Картера има някаква гарнитура, която пуска масло и се омазнил ж предната част като стига омасляването до долната му част. 2. На предните колела има някакви гумени уплътнители на задвижващата ги ос, които са винаги под ъгъл. Единия е спукан и вътре се вижда доста грес.3. Няма радио и автоматичната антена отзад ме съмнява, че няма да работи.4. Има аларма и някакъв грозен имобилайзер, които са изключени.5. Шофиорската седалка е скъсана от страната от която се сяда (явно от протъркване) и се клати малко - не е захваната добре на релсите си.6. При работа на двигателя на отворен капак ми се струва че има някакъв остър звук както е при дизелите, но не е силен и може и да ми се е сторило.Моля да коментирате точките и да кажете, кое колко трудно и колко скъпо ще ми струва да се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми бате,за 4000лв VTI няма как да няма някакви скрити дефекти,още повече ,че е НВН. За 4К лв ,ела да ти дам перфектно Д14. Този шум във мотора на какво го определяш,шума какъв е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определям го като чукане. Както дизела чука или гледах един фиат преди и техника каза, че му е нещо на клапаните - повдигачите на клапаните. При фиата беше много по-силно и двигателя работеше неравномерно, докато тук нещата бяха много по-добре, но все пак ми се стори е има такова чукане.ПС: Какво е HBH? Хубаво ли е или не?PS:Нов Внос предполагамИма още една, която гледах - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailsНо тя, като че ли имаше повече забележки:Горния й стоп го нямаше и беше сложен някакъв светлоотразител на негово място - целия напукан и беше досто грозно, климатика не й работеше, като този каза, че само трябва да се напълни, но предполагам че най-малкото изтича от някъде ако не е нещо по-серизно. Имаше забележки по двете брони задното стъкло не работеше. Не съм я вгигал нея на стенд за да се погледна отдолу. Тапицетрията на седалките беше по-добре, но тапицерията по вратите беше по-отлепена, отколкото на черната.И на двете дисковете на спирачките бяха с по 1мм кант.Та синята нямаше такъв звук от двигателя, но си мисля че може да е от някой ремък ако е стар или нещо друго малко...?

Редактирано от kdobrev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам и дали черната има, въпреки че е описано ABS и Airbag.

Редактирано от kdobrev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Airbag не ABS да.Чукането най вероятно е от клапаните които се настройват ръчно и най вероятно искат настройка.Дай и всичката газ ако не са счупи значи става и гледай ауспуха дали не пуши син пушак във критични обороти.Успех :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за това уплътнение долу нещо да кажете - скъпа ли ми е смяната или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......................................5. Шофиорската седалка е скъсана от страната от която се сяда (явно от протъркване) и се клати малко - не е захваната добре на релсите си...........................................

Като чета всички обяви (не тези конкретно), винаги съм се чудил как става така, че 16 годишна тинейджърка е на 101 000 км. За повечето такива коли секат дървото порастнало пред гаража. Толкова дълго не била изкарвана!п.п. Това скъсване на седалката може да се получи, ако предишният собственик е бил малко пълничък, трудно е влизал и е протъркал тапицерията! :unsure::rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид това, което видах като я качиха на крика:

2. На предните колела има някакви гумени уплътнители на задвижващата ги ос, които са винаги под ъгъл. Единия е спукан и вътре се вижда доста грес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са вероятно маншоните на каретата - за смяна. Добре че има доста грес, че иначе .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този скъсания маншон е наи вероятно на карето.Самият маншон не знам колко струва но маншона с карето(комплект)го зех за 80лева.Ако не тропа няма смисъл да зимаш и самото каре.Предполагам че маншона е окло 15-20лева.П.С. Това черното делсоче е много симпатично,а мисля че и парите не са му много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми харесва, но се притеснявам, че няма airbag и каквато е малка и мощна, малко ме е страх.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купуваш Дел Сол ВТИ за 4к лв, бъди готов да дадеш още поне 1000лв разходи, за да я приведеш във вид и годна за каране и то, ако няма нищо сериозно за правене, нз що всички мислят, че скачаш палиш една кола и хоп 200км/ч - дааамн ит, ебахти шита - тя няма еър бег(най-малкия проблем)..... демек за да е сигурна една кола за каране - наливаш кинти в нея! Тоя Дел Сол при купувача е 4000лв, реално стъпва над 5000лв, мисли ги тия работи, ти питаш за маншончета от по 20лв...... Трябва да я рег-неш, задълже консумативи - малсо, филтри, ремъци, ролки.... отделно дреболиии, няма как! Иначе..... ВТИ, не е ГТИ :dry: Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всичко питам :dry: - и за това омасляване на картера - само гарнитурата като се смени дали ще се оправи и евтино ли ще смеянят тази гарнитура?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всичко питам :( - и за това омасляване на картера - само гарнитурата като се смени дали ще се оправи и евтино ли ще смеянят тази гарнитура?

Никой не може да ти каже със сигурност - защото не се знае от какво точно е. Може да е гарнитура, може да е друго. Освен това, майстора може да ти е братовчед и да минеш с 2 бири, или да идеш в най-скъпият сервиз. Като за начало - не си написал от къде си, гледам че разглеждаш обяви в различни градове - Кюстендил, Пазарджик и тн. ако напишеш от къде си и решиш коя от 2те коли искаш, предполагам някой колега който е по-наясно ще дойде за 1 оглед да видите нещата. Както бяха казали в 1 друга тема - качваш се, тестваш няколко минути и скачаш - винаги има голяма доза късмет при купуването на 16 годишна кола. Не може да си правиш сметката за всичко, защото поне личният ми опит е, че винаги излиза крива. Имай предвид, че 2та автомобила, които си посочил са коренно различни един от друг. Единият е 160 кс, а другият 125 и то автомат. Б-серията има доста по-голям потенциал за тунинг от Д-серията. Ако искаш колата за ръчкане, определено VTi-ката. Делсолите доколкото знам си имат леки косурчета, като протичане на тавана и тн. но всичко е поправимо. Нещата които си изброил като забележки не са сериозни проблеми - тоест ще се оправят срещу сравнително ниски суми.Пожелавам ти успех, и да се похвалиш с придобивката :dry: п.п - Знам, че сега ще скочат да ме линчуват, ама последното на което трябва да разчиташ е тоя еърбег на 16 годишна кола (може да ти служи предимно за морално облекчение) п.п. 2 - еърбега явно е крайно рядка екстра за Делсол, защото аз лично на живо не съм виждал, а в mobile.bg на половината пише, че имат а реално нямат. Само 1-2 обяви реално имат еърбег на волана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От София съм и малко разточително ми идва обикалянето, но се утешавам че все едно си правя екскурзия:dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо не погледнеш ето тази обява? От София е, пък и има еърбег :dry:Тази също е наблизо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е по-добре да си вземеш по-читава кола без климатик и после, ако решиш да сложиш, отколкото да дадеш едни пари за кола с клима,а тя едно е "гробница" :rolleyes: ... А и зима идва, предполагам не ти е най-належащ климатика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно е така. Моята нямаше също, само че вече имам :rolleyes: Слага се без проблем и всичко става като оригинално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@chris_barnes значи може? Колко струва и колко трудно, имам предвид отиваш и те слагат или си търсиш части, търсиш майстори и след 2143241657 главоболия е готово? :rolleyes: Къде си го правил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят климатик го монтира колегата ReSPecT от Стара Загора. Предполагам в София ще се намери колега който е слагал и би се наел. Не е ядрена физика - важното е да имаш всичко необходимо. Общо взето е plug n play - купето е предвидено и си има всички необходими дупки.Трябва да си купиш цял комплект от същият автомобил. Цената за монтаж и пълнене варира - просто зависи къде ще попаднеш. Климатика наистина е необходима екстра, но за щастие на нашите коли се монтира без проблем.Успех!

Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, много благодаря, тъкмо се бях уплашил, че четох във форума на Фиат как се слага и го бях отписал тоя вариант :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...