Jump to content
jakiro

търся идеи за д14а1 как да вкарам студен въздух до карбураторите

Recommended Posts

Търся идеи за д14а1 как да вкарам студен въздух до карбураторите:мислех два варианта.Единият е да отрежа капака, да поставя някакъв въздухосъборник и към карбураторите да измисля нещо като кутия, която да отвежда въздуха от заборника до карбураторите.Другия вариант си мислех за това Публикувано изображение като продължа с алуминиева или неръждаема тръба до мястото на резонаторната кутия и да сложа там филтъра,но няма да има от къде да взима студен въздух.А при първият вариант няма как да сложа филтър или поне аз не мога да си го представя. Ако някой е правил нещо подобно бих се радвал да сподели.Благодаря предварително.

Редактирано от jakiro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На трета генерация//акорд// има място зад фара ,зад калника .Или под акумолатора и изпод пронята .Ама цирка е голям щот трябва да се пазиш от водата в дъждовно време. Абе огледай по проектите как са го правили колеги за инжекцийте .За карбовете не очаквай да ти пише някой :/;) .Пред последния с карбове мина на спринцовка :) Това кончерто ли е или сивик че и двете ги има дуал?Аха сивик е са видях.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не искам да преминавам на спринцовки.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не е казал да минаваш на инжекция .И аз съм карб 1 след няколко дена ще стана дуал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На сивика не знам дали има място, но аз на црх-са, му махнах "шнорхела", резонаторната кутия, отворих дупка в бронята, там където има място за фарове за мъгла, точно под мигача, и с части от въздуховоди и алуминиев въздуховод, докарах въздуха, директно отвън до кутията с панелния филтър.Мисля това е най-добрия вариант, хубаво огледай откъде може да дърпа въздух, вземи алуминиев въздуховод и действай!Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега , харесва ми идеята ти , аз бих го направил на принципа като с itbs и кутия , проблема би ти бил ако разполижиш входа да ти е в долният край , зимата и дъждовните сезони са ти проблема , мисля ,че можеш да го направих доста добре home made ! Тук не става въпрос някой да ти каже как би било най добре , а избери своя идея и виждане Публикувано изображение ето това е за теб колега :)

 

http://volksnut.com/

Редактирано от activity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе от самите карбуратори до мястото където ще разположа филтъра от каква тръба да го направя черна,неръждавейка или алуминиева и не става ли да я направя алуминиева и където се стига до карбураторите да я разклоня на две по малки и да ги заваря към фланци за карбураторите.Трябва ли да са с еднаква дължина до събирането им в по голямата тръба?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да почнеш да режеш помисли как ще си настроиш карбовете да работят с толкова много въздух който ще им вкараш :Dвисоките добре .. .ама ниските ?!-при студен моторп.п. зимата нали знаеш какво става като ги отвориш така ? пък и има клапани по стоковия смукател който са много полезниИмах същия мотор с 2 карба и ВТЕК ...и съм пробвал почти всичко :D

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и какво постигна ? Има ли сметка от тези или е по добре да се сменят с нещo по така от рода на weber carbs ?

Редактирано от activity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавото нещо е че си пълнят доста добре д14-ката в сток сетъп.. и не виждам смисъл без промяна на горивния поток и хардуера да се прави тази манипулация..за да имаш повече поуар мотретката трябва да смуче повече ВЪЗДУХ и не само трябва и БЕНЗИН :D не може само с въздух...-първото губиш много ценни вакоми който ти спомагат за по плавното каране .. иначе става много не-поносима бър-бър-пър-пър прилашква, предърпва и не е хубаво ...особенно за ежедневна..-второто зимата забрави да караш така :) супер отвратително-третото без по стабилни модификаций забрави за повече пауар..и единственното нещо което е в + че имаш по хубави високи ... говоря (7к+)НОако си намериш глава с по-малка камера (d14a4) (z6 e по добре но и парите са и хубави и ядовете не са малки)буталата са перфектни ++ степен на сгъстяване4-2-150мм генерация гОлямо гЪрне------------------------ тогава да отпушиш карба има една екстра която обогатява (позлва се за климатика) (благодарности на колегата nonamed който ми показа къде е ключа за палатката )и тогава ще бъдеш очарован какво може да ти покаже тази d14-ka :Dмоято лично си пердашеше до 8.5к без да има грижи така избочва на високите (а карбовете си пълнят на високи без да има грижа) че ще им се завие свят на малките сток в-теци ....

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен доста от вакумите за затворени вече и при нормално каране е доста трудно потеглянето,ако не си и свикнал има едно като лашкане и като върнеш педала на газта има огромно пукане в гърнето от неизгорелите газове,като казвам пукане на моменти се възпламеняват според зависи на какви обороти върнеш педала.А студена предърпва адски много на ниски обороти до кум 3000 оборота.Повече не сам я натискал студена.След като загрее до към 3000 оборота някак си се мисли ама след това издърпва много всякаш след тях обороти и идва силата на веднъж.А в момента съм с сток тръбата и филтърната кутия+резонаторната.А за рязането се отказах от тази идея да отрязвам капак най-вероятно ще бъде две тръби от всеки карбуратор в една като на 1 вата снимка и от там до мястото на резонаторната кутия с някаква тръба и филтър там с отделен отсек от мотора.R-Racing -третото без по стабилни модификаций забрави за повече пауар..за момента мисли се за 1мм от главата ако позволява още ще има още,лек маховик от моя 7,450кг мисля да падна на поне 5кг. и това хранене с студен въздух да измисля.А колкото до зимата нямам намерение да я карам ще бъде като снегорин в най скоро време.

Редактирано от jakiro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия карбове са много зависими от потока въздух който влиза през дроселите* .Пишете някакви странни схеми недомислени .И двата трябва да взимат по възможност от едно и също място! Най ефектния мод е жиглйори от ЕТ 1.8 ;) сваляш слагаш е кофти ниски/не е гаранция/ ама нагоре е по интересно .jakiro - Газчица имаш ли ,че днеска преборих една д13 от моно на дуал та и газчица .А и за какво ще я пилиш тая кратуна?

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение ето снимка на коша как изглежда за услеснение към идеите.

Извинявай не съм видял последното ти мнение нямам газ,а мислех за да я сгъстявам и уж за леко потръгване на мотора.

"fenabg" какво имаш предвид под ЕТ 1.8

Редактирано от jakiro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо като отрежеш капака не сложиш един въздухозаборник стил американските мускулиести коли, ефекта ще е на 100%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото е тъпо да си одрежа капака и да цопна въздуховод

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"fenabg" какво имаш предвид под ЕТ 1.8

Жиглйори от 1800 кубика дуал карб на прелюд трета генерация .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...