Jump to content
Q_ball

Газов клапан

Recommended Posts

Имам един такъв въпрос ... защо ми се струва, че когато газта свършва колата започва да върви по-добре и може ли това да е от газовия клапан, в смисъл при пълна бутилка и по-високо налягане да не пропуска добре??? Че на всичкото отгоре имам 2 такива клапана, един на изпарителя и един след него, преди моното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

A като натискаш педала на газта замисля ли се или глъхне? Най-вероятно ти е богата сместта и като засвършва намалява налягането и сместта се оптимизира... Затвори с половин оборот крана след изпарителя преди моното(обратно на часовника се затваря) и пробвай пак.Ако много се спъне го отвори пак с 1/4.Знам,знам-нека ходи на майстор с анализатор,който ще му вземе за тая продцедура 20 кинта + 10 за нов въздушен филтър :lol: п.п.Ако имаш как си провери ламбда-сондата дали работи и ако да направо си бодни един ламбда-контрол към тая газова.Ефекта е УАУ :D

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много колега и аз знам колко взимат тия с анализаторите и ефекта не е кой знае какъв и сам си я донастройвам после както казваш, само дето си мислех че по часовниковата стрелка се завива тоя кран дето говориш и си прав че малко ми глъхне като я настъпя. Въртях го крана обратно на часовниковата, както казваш и се пооправи, ама понеже си мислех че ще почне да харчи повечко (а то се намалявала газта) и ме беше страх да го въртя още. По принцип я бях докарал да ми харесва как върви и как харчи, ама четох че диаметъра на пръстена на плочката било хубаво да е около 36 /моя беше 32/ и си направих нов само дето стана 37 /не се разбрахме малко с един приятел дето я прави :)/ и сега я настройвам на ново.А за ланда котрол си мисля от край време ама все не остават пари, пък и ми обявиха 150 лв., ще трябва да почакат :):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

А ве то да харчи да харчи,колко да харчи.Мойта като бях без Ламбдата ми даваше 9,5-10 ама и си глъхнеше стабилно.После смених мембраните и си е.ба майката-яко беднееше и свали на 8,5. Но аз си я карам и то всякак-смесено и с не малко форсаж ;) Сега наместихме центровката и пуснахме Ламбда-контрола и колата си се кара като моно-ако искаш да не арчи-леко гас,а да върви-педала до метала и тя си знае.На мръсна газ и основно Перник-София и градско и в двата града ми дава 9,5-10.Нормално каране 8,5-9. А ако я галя е сега я фанах,че с 34л газ минах 490 км.;)Направо съм в шок,но и я карах внимателската-с до 120 ;) п.п.Тоя Ламбда-контрол излиза ок 120 с доставката и поставянето и настройването му е елементарно :Dhttp://www.runel-tech.com/?iCategory=7&p=productsList

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:hondarulez: И при мен е така, 8-9 градско ... ако ... не настъпвам по светофарите :hondarulez:, но има разлика определено. Наистина си глъхнеше, но ще я оправя няма проблеми, а както казах ламда контрола ще почака малко. Но тоя като гледам не виждам ква марка е къде е правен - италиански ли, български ли, турски ли е??? Пък и цената му 120 лв , а за другия с монтажа 150 сякаш е по-дорбе да го сложи някой дето разбира, че инак ще има да се балтавя и пак питане насам натам ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Тоя е български.Само трябва да си на 100% сигурен че ти бачка ламбдата.Аз дадох 10 кинта и един я чете... А монтажа му е повече от елементарен.Онтема ок 15 мин със се бирата :hondarulez: Малко си ми далече да ти го покажа нагледно.п.п.Чувал съм,че на брц ламбда-контрола им е ок 300 кинта,но е с друга ламбда,щото напреженията нямали по принцип нищо общо,ама 300-баси,колата ми не струва толкова :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...