Jump to content
doctor

Germany Vs Japan -Калояново, 5 септември

Recommended Posts

Публикувано изображение

 

В продължение на три месеца „Дрифт Клуб България”, работи по нов проект, който на 5 септември ще сe превърне в реалност. Става въпрос за вечния спор между немските и японските автомобили и това, кои са по-добри на пистата. През годините са се водили много и различни спорове от привържениците на двете коренно различни инженерни философии.

 

Всеки фен е бил прав за себе си и едва ли някога е успявал да убеди своя събеседник в това. Факт е, че понякога споровете от масата са се пренасяли по накакъв начин и на асфалта, но до този момент това не е правено официално или поне не и в България.

 

На 5 септември 2010г. на писта „Дракон”, край Калояново, битката между немските и японските автомобилостроители ще бъде пренесена на пистата, като в края на деня едната страна ще си тръгне горда от резултата, а другата с наведена глава и много теми за размисъл.

Как точно ще протече битката между двете страни очаквайте в допълнителна информация през следващите дни.

 

Нека покараме яко и да се забавляваме страхотно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Сток коли ли става въпрос? Ще има ли категории и т. н.?Ако става върпос за тунинговани коли от сега казвам, че този с повечето вложени пари ще победи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубаво мероприятие, но не мисля, че ще има много японки :) От гледна точка на това, че на 28ми ще има JAPAN FEST и надали ще им се разкарва на хората ( участвали във феста) пак до Калояново, освен тия, които са край Пловдив и тия които са нямали визможност да са на феста. Идеята като цяло е добра даже много, но датата не е подходяща :) П.С Това е моето мнение :)

Редактирано от Maho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, ако Дунев участва, не мисля, че въобще има смисъл да се състезават :) 200sx > * :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще е едно страхотно място, където всеки ще може да покаже резултата от вложените пари, време и нерви по бегачката си.Дано Japan Power победи. Ако мога ще отида, а дори може да се запиша за Time Attack-a, защото там до голяма степен победата зависи от шофьора. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, ако Дунев участва, не мисля, че въобще има смисъл да се състезават :D 200sx > * :)

Аз пък не мисля така...Като изключим състезателните екипажи,В Бг има доста Поршета, един-два Скайлайна, вкл. R35, няколко Импрези и Ево-та, RX-8, Ауди ТТ + др., Ако се съберат всички може да стане доста зрелищно. :P Да не забравяме, че "официално" за момента най-бързата кола е Голф II ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един от най-тъпите коментари, който съм чел до момента в тоя форум :) Какво общо видя в драг голф-а и тайм-атак-а или италианското преследване. И кой ще му излезе на Дунев в дисциплината Дрифт, че нещо не мога да се сетя??? Някои хора си пишат е така да им минава времето ...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хвърлете светлина за класовете,че мойта кола се скапа от седене в гаража. от първият кръг на Калояново не съм я вадил,барем да види малко зор:)пък може и някой немски леген да победим,не се знае :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм, че колегата знае кой е Дунев, но има 3 дисциплини - time attack, drift, drag . Предполагам, че ако изкарат голфа германците взимат драга на 100% :) . От там нататък остава time attack-a за Ево-то и дрифта за Нисана на Дунев и сме 2:1 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един от най-тъпите коментари, който съм чел до момента в тоя форум :dry: Какво общо видя в драг голф-а и тайм-атак-а или италианското преследване. И кой ще му излезе на Дунев в дисциплината Дрифт, че нещо не мога да се сетя??? Някои хора си пишат е така да им минава времето ...

Аз ще оставя твоят "умен коментар" БЕЗ КОМЕНТАР:):D:):lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм, че колегата знае кой е Дунев, но има 3 дисциплини - time attack, drift, drag . Предполагам, че ако изкарат голфа германците взимат драга на 100% :lol: . От там нататък остава time attack-a за Ево-то и дрифта за Нисана на Дунев и сме 2:1 :)

Лошо е че Хонда не се вписва никаде в списака ти :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз предполагам,че идеята е да играем отборно и да се събират точки в дадните класове.а не просто коя ще е най-бързата кола във всяка една дисциплина-така ще е скучно,защото за 30 минути ще приключи всичко.явно ще сме на два клана,ще караме тренировки и най-добрите коли на всеки клан в съответните класове ще карат на директни елиминации.8-та за японците срещу 8-мата на германците примерно,като ще се броят победите за кой клан колко са.а може и друго да измислят,но ако имаш немска кола на 1-во място,а само японски след нея в този клас,значи ли това убедително че немските коли са по-добри за този клас?точно затова ще се гледа осреднена информация някаква от много състезатели за двата клана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм, че колегата знае кой е Дунев, но има 3 дисциплини - time attack, drift, drag . Предполагам, че ако изкарат голфа германците взимат драга на 100% :) . От там нататък остава time attack-a за Ево-то и дрифта за Нисана на Дунев и сме 2:1 :lol:

Лошо е че Хонда не се вписва никаде в списака ти :dry:
Dragi4-a може да избухне нещо за драг-а, на мен ще ми е много интересно да го видя срещу Голф-ката, може пък резултата да стане 3:0 за Japan Power :) Според мен най-голяма битка ще е в Тime Attack...Иво е прав, най-добре е да се играе отборно. Щото един мега натокън Голф не прави всички немски машини по-добри. А, за да се определи кои са по-добрите машини, най-обективно би било да се разделят на два потока ''Stock'' и "Tunning", от там да се разделят по класове според кубатурата. По този начин много повече хора ще имат стимул да участват и битките ще са много повече и по-успорвани! Организаторите предполагам също целят да има повече участници. :lol: Редактирано от Тодор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има битка тя ще е във всички дисциплини :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм, че колегата знае кой е Дунев, но има 3 дисциплини - time attack, drift, drag . Предполагам, че ако изкарат голфа германците взимат драга на 100% :) . От там нататък остава time attack-a за Ево-то и дрифта за Нисана на Дунев и сме 2:1 :lol:

Лошо е че Хонда не се вписва никаде в списака ти :dry:
Dragi4-a може да избухне нещо за драг-а, на мен ще ми е много интересно да го видя срещу Голф-ката, може пък резултата да стане 3:0 за Japan Power :lol: Според мен най-голяма битка ще е в Тime Attack...
Нали знаеш ,че голфа е 9-секунден... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тодоре срещу кой голф ще се изправя Драгича ??? Само не ми казвай, че ще е срещу този на драг паУара кадето даде висока 9ка

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) поредния му задълбочен коментар. И за да не съм офф, ще стискаме палци за всички представители на японското автомобилостроене, и главно на колегите от форума, който ще се притрашат да участват на събитието
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост не съм притежател на хонда,но много силно се надявам да покажете че японското е много по-добро от немското.Стискам палци още от сега.Успех,и дано скоро стана един от вас :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов рекорд на България – 402м 9.972@241км - Golf 2 VR6 - да знам... :lol: Доколко знам също, на Драго машината е много далеч от лимита си, затова казвам МОЖЕ да избухне до тогава и да стане интересно, както може да направят Голфа още по-бърз! Казвам, че ще ми е интересно да видя колата на Драго на лимита срещу тоя Голф! Веднага, обаче някой се хваща за думата и става една страница лайна...Което е жалко и типично напоследък. Предния пост го написах да провокирам дискусия от рода "Вярва ли някой от форума на Хонда, че някоя Хонда може да се изправи срещу страшния чичко ГОЛФ?", но веднага някой се опитва да ми покажи колко съм прост, а всъщност той дори не може да чете или не разбира какво е написано :) За тва кво МОЖЕ и кво НЕ МОЖЕ само МОЖЕ да си дискутираме и всеки МОЖЕ да се окаже прав. :dry: rulemaker - без коментар, баце... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам ме замесвате :lol:За колата имам клиент,който ме 4ака да се прибера в БГ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе той голфа не е толкова кола колкото драгстер ... то тфа е невъзможно да го ползваш за ежедневна кола. Предполагам с достатъчно финанси и някой рекс или сивик може да тръгне така, но явно няма кой да си бута парите в кола, която ще кара 10 пъти в годината на 402м .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

" Както бе обявено през миналата седмица, „Дрифт Клуб България” подготвя ново мероприятие, което в същността си представлява битка (The Battle) между японските и немските автомобилни марки. Това са две коренно различни виждания около създаването на един автомобил и точно затова двете страни ще бъдат изправени една срещу друга в решаване на спора... за 2010 г.Всяка страна на практика представлява отбор, който ще бъде воден от свой капитан. За отбора на Япония, капитан е Ивайло Йотов, известен в атомобилните среди като Sporttech. Капитана на Германия е Николай Минков, известен в автомобилните среди като Mad Max. Всеки един от двамата капитани трябва да сформира своя отбор, който трябва да се състои от минимум 9 участника и максимум 15. Освен тях всеки отбор има право и на 5 резерви. Дисциплините в които ще се разрази “The Battle 2010” са 3 – Тайм Атак, Дрифт и Драг. Всеки капитан трябва да подготви поне по 3 участника в дисциплина и не повече от 5, като в това число не влизат резервите на отборите. Самите резерви ще вземат участие в тренировките и квалификациите за съответната дисциплина за която са записани от своя капитан и по негова преценка могат да заменят някой от титулярите, а също така и при евентуален технически проблем на някой от тях.Всеки отбор трябва да има в титулярния си състав поне по един представител на 4 различни марки автомобили. За отбора на Германия могат да вземат участие следните марки: БМВ, Ауди, Опел, Фолксваген, Порше, Форд и Мерцедес. За отбора на Япония марките са следните: Мицубиши, Субару, Хонда, Тойота, Лексус, Инфинити, Нисан, Сузуки, Акура и Мазда. Също важна подробност е и това, че един участник може да бъде записан за участие само в една дисциплина, както и това, че с един автомобил може да участва само един участник.Очаквайте още подробности! " Последно инфо за мероприятието. Май няма да се кара :):lol:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тва значи, че ще има 15-на състезателя от отбор?!? :lol: Демек, никой от нас простосмъртните с коли за по 2,3,4,5 хиляди лева няма да може да участва, защото местата ще се заемат от доказани представители от по 50+ бона и 500+ к.с.! ;) Това от една страна е хубаво, защото така имаме най-голям шанс за победа в битката, но ми се щеше да може да участва всеки, който има желание и хъс за такава яка битка! ;) Бе квото и да стане много ми се ще да присъствам на тва събитие, и мисля да го направя! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Форд кфо търси сред германските марки ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а класове Сток и Модифицирани ще има ли или не?отделно,как са избрани тези капитани?не е ли по-правилно отборите сами да си ги избират?не ги познавам момчетата,сигурно са с принос ама аз като искам да карам-дори не си познавам капитана.те откъде ще си вербуват карачите,като както аз не го знам,така и той не ме знае?айде че стягам колата за тогава,хвърлете яснота по тия въпроси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

prelude, това има за сега. Като гледам обаче си си отговорил на повечето въпроси или поне се сещаш как ще се процедира.

 

CIVICwarrior, защо така да имаме по голям шанс за победа ?? Нима има 1.6 немска каска дето да те уплаши в която и да е дисциплина. Не ми споменавайте за дрифт, защото с предното ще дрифтя повече от 1.6 БМВ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

prelude, това има за сега. Като гледам обаче си си отговорил на повечето въпроси или поне се сещаш как ще се процедира.

 

CIVICwarrior, защо така да имаме по голям шанс за победа ?? Нима има 1.6 немска каска дето да те уплаши в която и да е дисциплина. Не ми споменавайте за дрифт, защото с предното ще дрифтя повече от 1.6 БМВ.

Всъщност съм питал разни неща,на които не съм могъл да си отговоря сам и наистина ще се радвам ако ти го направиш.

С и М ли ще са класовете?

Този капитан познава ли ме,по какво и откъде ще си избира маймунките?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно мислиш че се базикам пак нещо :) Чети ми думите дословно. Това където съм го постнал е официалната информация копирана от сайта на дриф клуба. За сега е само това, но май е достатъчно сами да се сетим как стоят нещата. Не мога да ти отговоря конкретно на въпросите, защото си нямам на понятие. Този капитан не те познава най-вероятно (щом питаш как седят нещата), не познава мен, не познава и другите мераклии дето им се кара. Според мен просто ще си направят едно състезание с познати коли и хора. Дребните риби като нас ще запретнат здраво ръкави и ще чоплят семки (ако иде някой от нас). Аз в горния текст класове не видях да се споменават. Само 3 дисциплини (Тайм Атак, Дрифт и Драг) с минимум по 3 -ма участника. Макса в жапаниския отбор са 15 коли. Ако познаваш все пак някой от организаторите може и да се втъркаш. Другия вариант е да идеш на място и да имаш честа да те избират за резерва !!! Ако (така както изглежда няма да е само "ако" ) стане така, много жалко. Прецакаха кръга на Тайм Атак за да могат ~20 човека да си покарат.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се бъзикам с теб,извинявай.Помислих,че имаш общо с организацията...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CIVICwarrior, защо така да имаме по голям шанс за победа ?? Нима има 1.6 немска каска дето да те уплаши в която и да е дисциплина. Не ми споменавайте за дрифт, защото с предното ще дрифтя повече от 1.6 БМВ.

Абе не може да ме уплаши, каквато и да била немска каска (не че ще ги бия всичките), но така, като гледам тия 15 коли, започвам да се чудя дали изобщо ще има класове!?! Най-вероятно, както вече споменах, колите ще бъдат всички за най-горния клас! !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно няма да има класове ,ще са най-бързите японки в България срещу най-бързите германки. Нещо като Левски-ЦСКА .. и като знам в какви спорове сме стигали за японски срещу немски коли ,та чак полиция идваше да ни предупреди ,че много шум сме вдигали, няма да се учудя ако стане и някоя селска забава с три букви (бой) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакайте още малко да видим каква информация ще излезе тъй като за сега е непълна и предлагам тогава да се коментира. Самия факт, че има ограничение на броя участници в дисциплина и отбор означава, че не всички, на които им се кара, ще имат възможност да вземат участие. Капитаните на отборите незнам кой ги е избирал, но със сигурност не са случайно избрани хора - това гаранция! Може би идеята е само най-добрите да мерят сили а за нас останалите...свободен трак дей някой друг път, някой друг тайм атак или джапан фест - аз лично почти сигурно ще съм на джапан феста поне като зрител - ще се видим там :)п.п. за селски прояви - мисля че хората, които карат на писта са достатъчно дисциплинирани за да не се стига до такива неща, въпреки че може би на зрителите им се гледа сеир...

Редактирано от addevil

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ади,ако може когато има яснота (мен ме интересува Драга) да напишеш нещо с подробности !!! Аз в момента се сещам за поне 4 японски коли ,които не са Хонда и са много по-бързи от най-бързата такава.Изобщо имаме ли шанс за у4астие?.Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да нямаме !!! В дрифта ще ги помелим !!! Иначе се сещам за една Онда дето в тайм атака може да ги респектира подобаващо. И все пак май ще са само избрани тяхни хора, ама пък може да се види някоя друга хондичка дето не ни е известна на нас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Драга говорех :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МОМЧЕТА, СТЯГАЙТЕ ЩАЙГИТЕ И ДА ИМ СКРИЕТЕ ШАЙБИТЕ НА ТИЯ ШВАБИИ :):drunk::zen::):(:) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...