Jump to content
Guest BlackSun

Обевъздушаване на спирачки Сивик

Recommended Posts

Guest BlackSun

Колеги, смених си накладките отзад на Сивика, ама на едната не се пибра буталото докраи и аз докато разбера че е на винт вече го бях разглобил ;) Както и да е...Въпроса е че поизтече спирачна течност и аз обезвъздуших само въпростното колело, обаче като тръгнах и иима въздух ;) Та кажете какъв е реда на обезвъздушаване на моя Civic 97 1.6i 16v Vtec с дискове отзад и ABS?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

и аз имах същия дерт, отидох в Бош сервиз в Пловдив, там имат една система за вкарване на спирачна течност в казанчето под налягане и същевременно отвиват една по една всички пробки на колелата. ефекта е поразителен, хем ти сменят старата течност, хем я обезвъздушават - перфектно. сега спирам много по-добре от преди ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Поредността от 100 години е една и съща.От най-далечното се започва та до най-близкото колело! А на самотек е най-добре. Винаги взимам пример от начините по който се подготвят автомобили за състезания. Никога не са ме излъгали и ефекта винаги е бил добър. да не спора че има сервизи и системи,но това си е най-лесният "домашен" начин ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1
  dj_mi6o написа:

Поредността от 100 години е една и съща.От най-далечното се започва та до най-близкото колело!  А на самотек е най-добре.

Май се пообърка нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o
  ALEXANDER 1 написа:
  dj_mi6o написа:

А на самотек е най-добре.

 

Май се пообърка нещо.

<{POST_SNAPBACK}>

Ами да пообъкал съм се - за целта ела да ди дам да покараш мойта Хонда и в момента в който се опиташ да докоснеш само педала на спирачката и да те видя как ше реагираш тогава с мойто объркване. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum
  dj_mi6o написа:
  ALEXANDER 1 написа:
  dj_mi6o написа:

А на самотек е най-добре.

Май се пообърка нещо.

<{POST_SNAPBACK}>

Ами да пообъкал съм се - за целта ела да ди дам да покараш мойта Хонда и в момента в който се опиташ да докоснеш само педала на спирачката и да те видя как ше реагираш тогава с мойто объркване. ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Не спорете, а вижте ХОНДА какво казва по въпроса

http://media.honda.co.uk/car/owner/media/m...SH200/13-10.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1
  Magnum написа:
  dj_mi6o написа:
  ALEXANDER 1 написа:
  dj_mi6o написа:

А на самотек е най-добре.

Май се пообърка нещо.

<{POST_SNAPBACK}>

Ами да пообъкал съм се - за целта ела да ди дам да покараш мойта Хонда и в момента в който се опиташ да докоснеш само педала на спирачката и да те видя как ше реагираш тогава с мойто объркване. :D

<{POST_SNAPBACK}>

Не спорете, а вижте ХОНДА какво казва по въпроса

http://media.honda.co.uk/car/owner/media/m...SH200/13-10.pdf

<{POST_SNAPBACK}>

%PDF-1.3

%вгПУ

3 0 obj

<<

/Linearized 1

/O 5

/H [ 576 151 ]

/L 37087

/E 36760

/N 1

/T 36910

>>

endobj

xref

3 9

0000000016 00000 n

0000000523 00000 n

0000000727 00000 n

0000000951 00000 n

0000001060 00000 n

0000001079 00000 n

0000001101 00000 n

0000000576 00000 n

0000000707 00000 n

trailer

<<

/Size 12

/Info 2 0 R

/Root 4 0 R

/Prev 36901

/ID[<2db4aa2268d54c164421abb782f5dfe5><2db4aa2268d54c164421abb782f5dfe5>]

>>

startxref

0

%%EOF

 

4 0 obj

 

 

 

н а п ъ л н о я с н о :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino
  ALEXANDER 1 написа:
  Magnum написа:
  dj_mi6o написа:
  ALEXANDER 1 написа:
  dj_mi6o написа:

А на самотек е най-добре.

Май се пообърка нещо.

<{POST_SNAPBACK}>

Ами да пообъкал съм се - за целта ела да ди дам да покараш мойта Хонда и в момента в който се опиташ да докоснеш само педала на спирачката и да те видя как ше реагираш тогава с мойто объркване. :D

<{POST_SNAPBACK}>

Не спорете, а вижте ХОНДА какво казва по въпроса

http://media.honda.co.uk/car/owner/media/m...SH200/13-10.pdf

<{POST_SNAPBACK}>

%PDF-1.3

%вгПУ

3 0 obj

<<

/Linearized 1

/O 5

/H [ 576 151 ]

/L 37087

/E 36760

/N 1

/T 36910

>>

endobj

xref

3 9

0000000016 00000 n

0000000523 00000 n

0000000727 00000 n

0000000951 00000 n

0000001060 00000 n

0000001079 00000 n

0000001101 00000 n

0000000576 00000 n

0000000707 00000 n

trailer

<<

/Size 12

/Info 2 0 R

/Root 4 0 R

/Prev 36901

/ID[<2db4aa2268d54c164421abb782f5dfe5><2db4aa2268d54c164421abb782f5dfe5>]

>>

startxref

0

%%EOF

 

4 0 obj

 

 

 

н а п ъ л н о я с н о :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Случайно преди да ти изпише тази глупост не те пита дали не искаш да си инсталираш някоя друга програма ??? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

ADOBE :wub: Или както му викаме, акробатче :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o
Отговорено (Редактирано)
  Magnum написа:
  dj_mi6o написа:
  ALEXANDER 1 написа:
  dj_mi6o написа:

А на самотек е най-добре.

Май се пообърка нещо.

<{POST_SNAPBACK}>

Ами да пообъкал съм се - за целта ела да ди дам да покараш мойта Хонда и в момента в който се опиташ да докоснеш само педала на спирачката и да те видя как ше реагираш тогава с мойто объркване. :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Не спорете, а вижте ХОНДА какво казва по въпроса

http://media.honda.co.uk/car/owner/media/m...SH200/13-10.pdf

<{POST_SNAPBACK}>

10-х много за инфото :D

това с маркучето е добре, но наистина повярвайте ми от личен опит го казвам - на самотек е адски яко ебесвъздушено! Бих се радвал дас чуя мнението и на Омбре-все пак това е човекът който може да ни учи и дава много акъл по отношение на Хонда! ;):D

 

P.S. искрено се извинявам , ако съм засегнал някой! Опитах се да помогна-никога не съм имал за цел да се заяждам с който и да било от голямото семейство на Хонда! :D

Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BlackSun

Мишо, под самотек ,какво имаш в предвид?Понеже искам да си сменя цялата течност, понеже смесих две а предната незнаех каква е (Dot3 или Dot4),та да не стане нежеланата реакция и ще я сменя цялата!!На самотек имаш предвид да отворя пропките на колелата и да наливам в казанчето до протичане от пропките.И затягане по реда на протичане ли???Ами като източа изцяло не трябвали и помпата да се обезвъздуши????Ако отговориш по-бързо много ще си ми в полза.. :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o
  BlackSun написа:

Мишо, под самотек ,какво имаш в предвид?Понеже искам да си сменя цялата течност, понеже смесих две а предната незнаех каква е (Dot3 или Dot4),та да не стане нежеланата реакция и ще я сменя цялата!!На самотек имаш предвид да отворя пропките на колелата и да наливам в казанчето до протичане от пропките.И затягане по реда на протичане ли???Ами като източа изцяло не трябвали и помпата да се обезвъздуши????Ако отговориш по-бързо много ще си ми в полза.. :(

<{POST_SNAPBACK}>

Имаш лично съобщение :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum
  dj_mi6o написа:

10-х много за инфото  :P

това с маркучето е добре, но наистина повярвайте ми от личен опит го казвам - на самотек е адски яко ебесвъздушено! Бих се радвал дас чуя мнението и на Омбре-все пак това е човекът който може да ни учи и дава много акъл по отношение на Хонда! :P  :D

 

P.S. искрено се извинявам , ако съм засегнал някой! Опитах се да помогна-никога не съм имал за цел да се заяждам с който и да било от голямото семейство на Хонда! :D

<{POST_SNAPBACK}>

споко бе Мишо - има доста спорове по темата. Въпреки че Хонда са казали така, знам много хора, които го правят (и то доста успешно) по твоя начин

Още повече за други коли процедурата е точно както ти си я описал. А принципни разлики в устройстово на спирачките няма.

 

Важното е да се смени течността и да излязат балончетата.

 

Самотека е добър за смяна на спирачната течност, че не се разбърква със старата.

Обаче за обезвъздушаване най-добре с помпане на педала - така мехурчетата се свиват, а и заради налягането спирачната течност се движи по-бързо и успява да избута мехурчетата. Които на самотек може да останат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o
  Magnum написа:
  dj_mi6o написа:

 

10-х много за инфото  :P

това с маркучето е добре, но наистина повярвайте ми от личен опит го казвам - на самотек е адски яко ебесвъздушено! Бих се радвал дас чуя мнението и на Омбре-все пак това е човекът който може да ни учи и дава много акъл по отношение на Хонда! :P  :P

 

P.S. искрено се извинявам , ако съм засегнал някой! Опитах се да помогна-никога не съм имал за цел да се заяждам с който и да било от голямото семейство на Хонда! :D

<{POST_SNAPBACK}>

споко бе Мишо - има доста спорове по темата. Въпреки че Хонда са казали така, знам много хора, които го правят (и то доста успешно) по твоя начин

Още повече за други коли процедурата е точно както ти си я описал. А принципни разлики в устройстово на спирачките няма.

 

Важното е да се смени течността и да излязат балончетата.

 

Самотека е добър за смяна на спирачната течност, че не се разбърква със старата.

Обаче за обезвъздушаване най-добре с помпане на педала - така мехурчетата се свиват, а и заради налягането спирачната течност се движи по-бързо и успява да избута мехурчетата. Които на самотек може да останат.

<{POST_SNAPBACK}>

:D:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Забравяте, че последователността за обезвъздушаване на по-горе споменатия ПДФ е за дясна дирекция.В моя мануал за Акорда последователността е друга, аз точно по тази причина се ровя из форума щото е на Х, и се почва от задно дясно?!?!?Това е нещо много необичайно...

Редактирано от Inch High

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами как няма да забравят, като темата е от преди 3 години... ;) ..Иначе по принцип, когато колата е без ABS винаги се почва от най далечното колело, после на диагонал и се завършва с най близкото....Когато е с ABS , винаги се започва от най близкото колело до спирачната помла, после на диагонал , после другото предно колело и последно задното на диагонал...Както е дадено в линка....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ще дирекцията да е на тавана-принципа е от най-далечното до помпата колело,последователно до най-близкото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това имам в пред вид, местата са различни.При лява дирекция е отляво, а при другата - отдясно.Логиката е ясна, странно защо обаче в Repair Manuala, последователността е друга? - Мисля да следвам инструкциите по книжката.

Редактирано от Inch High

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  Inch High написа:

Забравяте, че последователността за обезвъздушаване на по-горе споменатия ПДФ е за дясна дирекция.В моя мануал за Акорда последователността е друга, аз точно по тази причина се ровя из форума щото е на Х, и се почва от задно дясно?!?!?Това е нещо много необичайно...

Не съм чел цялата тема, но винаги се започва от задно колело, след това второто задно - кое е необичайно... ;) В книжките на колите има грешки, не е за първи път - последователността за лява дирекция е - задно дясно, ляво, предно дясно, ляво. За дясна - задно ляво, дясно, предно ляво, дясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последователността описана в HONDA Accord User and Repair Manual e следната:1. задно дясно2. предно ляво !3. задно ляво4. предно дяснопо-посока на движението, за лява дирекция.Явно не е печатна грешка, защото и в другите упътвания е по същия начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  sebulba написа:

Не съм чел цялата тема, но винаги се започва от задно колело, след това второто задно - кое е необичайно... :) В книжките на колите има грешки, не е за първи път - последователността за лява дирекция е - задно дясно, ляво, предно дясно, ляво. За дясна - задно ляво, дясно, предно ляво, дясно.

Необичайното колега, е че тази последователност се отнасяше на времето за соц-возилата, но при тях задните спирачки бяха на един кръг, предните на другия кръг...При съвременните автомобили, спирачките са пак на два кръга, но са направени предно ляво и задно дясно колело на единият кръг, а задно ляво и предно дясно на другият...За това е най добре да се обезвъздушават на кръст....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето някой, който даде логичен отговор на дилемата.Действаме по книжката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  joro_bul написа:

и аз имах същия дерт, отидох в Бош сервиз в Пловдив, там имат една система за вкарване на спирачна течност в казанчето под налягане и същевременно отвиват една по една всички пробки на колелата. ефекта е поразителен, хем ти сменят старата течност, хем я обезвъздушават - перфектно. сега спирам много по-добре от преди ;)

Според мен :D Това е правилния начин :) И най-ефектен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...